+10
ericTheDog
RedMentalCase
R.O.F.L
SiP
DirtyDog
redalert
Secrist
MartinLindgren
RedCloud
Sossar ee lata
14 posters
Rede Cloud Red Cloud Red Cloud.....................................
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Du skriver överlägset mest här! Har du inget liv lille vän? är detta forum ditt liv? ojjojoj tycker faktiskt synd om dig lite grand, även om du är kommunist.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Du skriver överlägset mest här!
Inte då ! Men jag hjälper gärna till att hålla efter mytomanerna och de historielösa bortskämda glina på högerkanten, hobbyprojekt du vet...
Har du inget liv lille vän? är detta forum ditt liv?
a) jag ett fullgott liv som jag njuter av till 100%
b) du är inte, har aldrig varit, kommer aldrig att bli min vän, jag har större krav än så. När ska du begripa att jag inte befattar mig med högerslödder som du.
ojjojoj tycker faktiskt synd om dig lite grand
Lägg den energin på RMC ist, killen är sjuk av hat
, även om du är kommunist.
Nåt mer du ville veta, mytomanfascisten ?
(men jag kan trösta dig med att idag kommer kidsen tillbaka från sommarlovet, så nu blir det något mindre skrivande)
- Inlägg 3
Stackars dina "elever".......
Även om dom bara finns i din dröm värld....
Även om dom bara finns i din dröm värld...
230 st, av kött & blod.....
För i din värld så är ju oliktänkande inte accepterat.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
I min värld har alla människor lika värde, ingen skillnad på direktörer, mindre lottade eller annat ursprung, en människa är en människa helt enkelt...
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 7
Samma
I min värld har alla människor lika värde, ingen skillnad på direktörer, mindre lottade eller annat ursprung, en människa är en människa helt enkelt...
Svårt att tro med tanke på hur nedsättande du skriver om folk i maktposition med "fel" åsikter.
Svårt att tro med tanke på hur nedsättande du skriver om folk i maktposition med "fel" åsikter.
redalert- Antal inlägg : 13973
MartinLindgren skrev:I min värld har alla människor lika värde, ingen skillnad på direktörer, mindre lottade eller annat ursprung, en människa är en människa helt enkelt...
En läpparnas bekännelse?
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Absolut, Adolf Hitler och Anders Breivik är precis lika värdefulla som läkare som jobbar ideellt på barnsjukhus i tredje världen. Det inser väl alla?MartinLindgren skrev:I min värld har alla människor lika värde, ingen skillnad på direktörer, mindre lottade eller annat ursprung, en människa är en människa helt enkelt...
Människans värde bestäms verkligen inte av deras handlingar utan endast av huruvida de är människor eller inte.
Hi hi hi martin nu sitter du allt på pottkanten!
SiP- Antal inlägg : 4427
RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
Hmm eftersom kackerlackan får ca: 10-60 ungar så är frågan, utövar du Polygyni där i stugan??
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
SiP skrev:RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
Hmm eftersom kackerlackan får ca: 10-60 ungar så är frågan, utövar du Polygyni där i stugan??
Är det här den enda och stora slasktråden?
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Kackerlackor bör dränkas i Kyrkbyån, men vi är för snälla för sånt.SiP skrev:RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Nästan omöjligt att dränka kackerlackor, här på detta forum finns ju en som bevisligen sjunkit under ytan flera gånger men dykit upp igen, till synes levande?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
MartinLindgren skrev:I min värld har alla människor lika värde, ingen skillnad på direktörer, mindre lottade eller annat ursprung, en människa är en människa helt enkelt...
Håller med.
SiP skrev:RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
Alla mina egna barn är redan ute i arbetslivet, de 230 är alltså elever.....
RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
De kanske gick i samma privatskola som Ohly jr's
SiP- Antal inlägg : 4427
RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
Det var skrivet med en viss glimt i ögat..
SiP skrev:RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
Jodå det fattade jag väl
- Inlägg 20
Nej nej nej
RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
Jodå det fattade jag väl
Det fattade du inte! för du fattar ingenting
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Även om dom bara finns i din dröm värld...
Jodå det fattade jag väl
Det fattade du inte! för du fattar ingenting
Instämmer!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
I min med...
RedMentalCase skrev:Nästan omöjligt att dränka kackerlackor, här på detta forum finns ju en som bevisligen sjunkit under ytan flera gånger men dykit upp igen, till synes levande?
Hur gamla är ni?
ANNA2LINK skrev:MartinLindgren skrev:I min värld har alla människor lika värde, ingen skillnad på direktörer, mindre lottade eller annat ursprung, en människa är en människa helt enkelt...
I min med...
Japp, och konsekvens nr 1 är att den som utför ett arbete ska få betalt för det.
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:MartinLindgren skrev:I min värld har alla människor lika värde, ingen skillnad på direktörer, mindre lottade eller annat ursprung, en människa är en människa helt enkelt...
I min med...
Japp, och konsekvens nr 1 är att den som utför ett arbete ska få betalt för det.
Ja och när fick de inte det?