Bägge ska på måndag gå och rösta.
Bort högern.
/Stor kärlek från stolt pappa
RedCloud skrev:Två av mina barn är fn utomlandsboende.
Bort högern.
RedCloud skrev:Två av mina barn är fn utomlandsboende.
Bort högern.
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Två av mina barn är fn utomlandsboende.
Bort högern.
Underbart RC! min äldsta dotter kommer hem ifrån England nästa vecka för att rösta bort Avgrundshögern! min mungipa går ifrån öra till öra!
x-medborgare skrev:Min son kommer också rösta bort höger glad och förvånad var jag..
Trodde han var lite höger..
ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:Min son kommer också rösta bort höger glad och förvånad var jag..
berralarzon skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:Min son kommer också rösta bort höger glad och förvånad var jag..
Finns inget alternativ annat än rödgrönt när man/jag läser mörkernickens som säger sig reprensentera alliansen uppfattnig om sina medmänniskor.
//berra
Amsterdam va? Förmodligen är de så jävla nedrökta så de inte tar sig till vallokalen!
MartinLindgren skrev:DMustaine i toppform, DMustaine gör ett försök att briljera, DMustaine analyserar
Man undrar ju var Reinfeldts moderatallians hittat sina anhängare någonstans
DMustaine skrev:Amsterdam va? Förmodligen är de så jävla nedrökta så de inte tar sig till vallokalen!
De är i Amsterdam, det har "läraren" själv sagt ett flertal ggr.
Efter att under hela sin uppväxt varit utsatta för passiv haschrökning har de naturligtvis själva blivit narkomaner.
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Så "läraren" ljög när han påstod det tidigare , att barnen var i Amsterdam ?
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:
Och dina barn har inte varit utsatta för passiv haschrökning ?
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Säg, hur är det att leva som struts ?
RedMentalCase skrev:Så "läraren" ljög när han påstod det tidigare , att barnen var i Amsterdam ?
Och dina barn har inte varit utsatta för passiv haschrökning ?
Säg, hur är det att leva som struts ?
Söker du jobb ?RedMentalCase skrev:Säg, hur är det att leva som struts ?
RedCloud skrev:De är i Amsterdam, det har "läraren" själv sagt ett flertal ggr.
"De" är inte i Amsterdam....
Efter att under hela sin uppväxt varit utsatta för passiv haschrökning har de naturligtvis själva blivit narkomaner.
Ultrahögerns debattnivå....har mycket att önska....
RedMentalCase skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander ...
ultrahögerns debattnivå har mycket att önska....
lol
Har vi någon doktorand här som är intresserad av att studera vad långvarigt haschmissbruk orsakar för skador ?, förutom att leva som struts vill säga.