//berra
+8
Infra
Redvictory
Dao
Sossar ee lata
DMustaine
Thetaxpayer
ericTheDog
berralarzon
12 posters
Blockad
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 1
Blockad
av tjyven skattetjuven rmc/gustavander samt rövbölden redalert med påhäng av mannen som inte vill vara här eTd/råttan känns meriterande.
//berra
//berra
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 3
Sv: Blockad
ericTheDog skrev:Har du bajsat på dig?
Och du är kvar logga nu in på fridebatt där är du kung eTd/råttan här är du bara ett fjån.
//berra
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 4
berralarzon skrev:av tjyven skattetjuven rmc/gustavander samt rövbölden redalert med påhäng av mannen som inte vill vara här eTd/råttan känns meriterande.
//berra
Que? Någon som förstår?
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 5
Inte annat än att fjollberra förmodligen inte har alla hästar hemma! Karln/hemafroditen lider säkert av en komplikationer från en trasslig födsel vilket man i all mening får förlåta honom för!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 6
Berra alkis är full som vanligt
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Har du bajsat på dig?
Och du är kvar logga nu in på fridebatt där är du kung eTd/råttan här är du bara ett fjån.
//berra
Och bitter som vanligt......
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 7
Tycker inte NÅGON skall blockas på forumet. Man kan göra egna små blockeringar för sig själv, så man slipper läsa de värsta debattförstörarna - och det räcker gott för mig...
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 8
Dao skrev:Tycker inte NÅGON skall blockas på forumet. Man kan göra egna små blockeringar för sig själv, så man slipper läsa de värsta debattförstörarna - och det räcker gott för mig...
Jag vill helst inte blocka! vill ju se när trollen städas bort! synd att inte Testaren finns kvar för där kunde man läsa när trollen grät ut efter att de blivit trollstängda! skrattar fortfarande....
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 9
Redvictory skrev:Dao skrev:Tycker inte NÅGON skall blockas på forumet. Man kan göra egna små blockeringar för sig själv, så man slipper läsa de värsta debattförstörarna - och det räcker gott för mig...
Jag vill helst inte blocka! vill ju se när trollen städas bort! synd att inte Testaren finns kvar för där kunde man läsa när trollen grät ut efter att de blivit trollstängda! skrattar fortfarande....
Föredrar själv att slippa läsa deras tarvliga och barnsliga försök till provokationer!
Småbarn som grinar har jag fått ta del av tillräckligt i mitt vanliga liv...
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 10
Redvictory skrev:Dao skrev:Tycker inte NÅGON skall blockas på forumet. Man kan göra egna små blockeringar för sig själv, så man slipper läsa de värsta debattförstörarna - och det räcker gott för mig...
Har du märkt att admin inte lyssnar på en idiot som dig?
- Inlägg 11
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:Tycker inte NÅGON skall blockas på forumet. Man kan göra egna små blockeringar för sig själv, så man slipper läsa de värsta debattförstörarna - och det räcker gott för mig...
Förstår du dåligt? (ja det gör du!) Admin har inte tid att vara här nu
Men så snart Admin har tid eller lämnar över ansvaret till en annan ansvarskännade så ska du få se råttan! skrattar fortfarande åt när du grät ut på Testaren!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 12
Speciellt råttans krokodiltårar var underhållande.
- Inlägg 13
Infra skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:Tycker inte NÅGON skall blockas på forumet. Man kan göra egna små blockeringar för sig själv, så man slipper läsa de värsta debattförstörarna - och det räcker gott för mig...
Speciellt råttans krokodiltårar var underhållande.
Ja verkligen!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 14
Vars är er så självomtalade känsla för empati? Ja just det ni har ingen om det inte gäller er själva!
- Inlägg 15
DMustaine skrev:Vars är er så självomtalade känsla för empati? Ja just det ni har ingen om det inte gäller er själva!
Om du menar empati för troll som blir trollstängda för att de förstör ett forum och sedan gråter ut i ett annat forum så kan jag säga direkt att för sådana troll har jag lika lite empati som för pedofiler och sexförbrytare som åker fast! i övrigt när det handlar om sjuka äldre barn arbetslösa m,m som behandlas illa har jag mycket stor empati och medkänsla (du vet sånt ni inte vill förstå)
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 16
Vars är er så självomtalade känsla för empati?
Enligt lagen om karma behöver man inte känna ngn empati för vuxenmobbare....
- Inlägg 17
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:Tycker inte NÅGON skall blockas på forumet. Man kan göra egna små blockeringar för sig själv, så man slipper läsa de värsta debattförstörarna - och det räcker gott för mig...
Förstår du dåligt? (ja det gör du!) Admin har inte tid att vara här nu
Men så snart Admin har tid eller lämnar över ansvaret till en annan ansvarskännade så ska du få se råttan! skrattar fortfarande åt när du grät ut på Testaren!
Admin kanske skakar galler ett tag till? Man förstår ju att admin inte vill lämna över ansvaret till en jubelidiot som dig.
- Inlägg 18
Redvictory skrev:DMustaine skrev:Vars är er så självomtalade känsla för empati? Ja just det ni har ingen om det inte gäller er själva!
Om du menar empati för troll som blir trollstängda för att de förstör ett forum och sedan gråter ut i ett annat forum så kan jag säga direkt att för sådana troll har jag lika lite empati som för pedofiler och sexförbrytare som åker fast! i övrigt när det handlar om sjuka äldre barn arbetslösa m,m som behandlas illa har jag mycket stor empati och medkänsla (du vet sånt ni inte vill förstå)
Jag har stor empati för jubelidioter som rv. Oj vad jag ska skratta när vi empatiska Alliansare firar ännu en valseger.
Corven- Antal inlägg : 1827
- Inlägg 19
Sicken hög tjafsare ni är...
Det är själva tjafsandet ni vill ha, debatt om sakfrågor verkar rätt ointressant.
Detta gäller er allihop!
Det är själva tjafsandet ni vill ha, debatt om sakfrågor verkar rätt ointressant.
Detta gäller er allihop!
- Inlägg 20
Corven skrev:Sicken hög tjafsare ni är...
Detta gäller er allihop!
Har du missat att detta är ett åsiktcencurerat forum?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 21
RedCloud skrev:Vars är er så självomtalade känsla för empati?
Ha ! Phu! lagen om karma, sicket skitsnack.
Om det hade varit en lag om karma hade ju du/ni varit en samling förbittrade muppar ickebehöriga pårökta lärare med kunskapsnivå som 3 åringar och ingen egen förmåga ..
Och jag/vi hade haft ett gott liv med 3 semestrar om året ,fet jänkebil, villa och goa vänner......
Ooooppps....
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 22
RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Vars är er så självomtalade känsla för empati?
Ha ! Phu! lagen om karma, sicket skitsnack.
Om det hade varit en lag om karma hade ju du/ni varit en samling förbittrade muppar ickebehöriga pårökta lärare med kunskapsnivå som 3 åringar och ingen egen förmåga ..
Och jag/vi hade haft ett gott liv med 3 semestrar om året ,fet jänkebil, villa och goa vänner......
Ooooppps....
nää karmsat funkar tydligen väldigt bra...
Vi är glada och trevliga trots allt...även om vissa av oss är sjuka eller arbeslösa
Du är grinig, bitter och sjukt otrevlig fast du enligt egen utsago har en bra lön och är frisk.............
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 23
lol Ja säkert theward, säkert...
Förresten vad är Karmsat ? en ny slags kabel-tv inbyggd i armstödet på fåtöljen ?
lol
Förresten vad är Karmsat ? en ny slags kabel-tv inbyggd i armstödet på fåtöljen ?
lol
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 24
RedMentalCase skrev:lol Ja säkert theward, säkert...
lol
när man inte kan bemöta sak, då klankar man ner på tangentfelslag
Att mina händer inte fungerar som de ska och att inte heller huvudet är med när jag har sådan här djupa skov.
Är väl inget du kan förstå.
"för jag är ju inte riktigt sjuk" enligt dig