//berra
+5
PE Dal
fredrik rahm70
mimra
Kakmonstret
berralarzon
9 posters
Skojsigt av fredrikrahm aka mickewrede
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Han säger utger sig för att blocka alla och envar men nörden rahm svarar alltid.
//berra
//berra
berralarzon- Antal inlägg : 6964
berralarzon skrev:Han säger utger sig för att blocka alla och envar men nörden rahm svarar alltid.
//berra
Nu rahm får du leka själv härinne jag ska umgås med min äkta gummidocka som nu kom hem, inte den som bara finns i din fantasi fredrikrahm aka mickewrede som din blivande fru!
Välbekommen rahm jag //berra ÄGER dig rahm.
//berra
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Du verkar jävligt kåt på Rah. Tänker du nånsin på något annat?
Kan ju föreslå att logga ut...
Kan ju föreslå att logga ut...
mimra- Antal inlägg : 495
Oj berra fick du henne precis levererad, gummi skrev du men jag misstänker att du menade latex, ha det SÅ kul i kväll.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
berralarzon skrev:berralarzon skrev:Han säger utger sig för att blocka alla och envar men nörden rahm svarar alltid.
//berra
Nu rahm får du leka själv härinne jag ska umgås med min äkta gummidocka som nu kom hem, inte den som bara finns i din fantasi fredrikrahm aka mickewrede som din blivande fru!
Välbekommen rahm jag //berra ÄGER dig rahm.
//berra
Kan du inte leka i badkaret med en elvisp
Elvisp och badkar lät som en bra ide speciellt som en gummi/latexdocka KANSKE skyddar lite grann!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
mimra skrev:Elvisp och badkar lät som en bra ide speciellt som en gummi/latexdocka KANSKE skyddar lite grann!
tror mera på vaselin och elvisp..undrar hur många liknande trådar berra startat upp nu med sina kamrater i "dom fyras gäng" 100?
=)
(sperra berra, redvictory , martin samt redcloud)aka. dom fyras gäng
PE Dal- Antal inlägg : 1127
- Inlägg 8
www.blockad.nu
Nu har nog Herr F Rahm hamnat på debatternas skuggsida, när vaselin och elvispar föranleder orsak till tangentaktivitet.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Mr. Rahm slirar runt ute på krigstigen igen, i sin sedvanliga kamp att få andra att solidariskt med honom blockera dom som inte faller Rahm i smaken,
När han enkelt bara behöver lägga ner acbladet, som fåntratten tycker så illa om?
När han enkelt bara behöver lägga ner acbladet, som fåntratten tycker så illa om?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
"berra ÄGER dig rahm."
Berra for President !
Berra for President !
Man kan ju undra vad Mr.Rahm förväntar sig för bemötande, från t.ex mig?
När han nyligen beskrev mig som någon som kom hasande på Maria torget,
TÅLÖS MED HÄNDERNA SLÄPANDE I MARKEN, DUNKANDE I HUVUDET ÖVERALLT, MED SVARTA RUTTNA TÄNDER I DEN VIDÖPPNA MUNNEN,
ETT PUNDANDE DRÄGGLANDE ÄCKEL!
Som jag ser det, då det bara är en grej av hur många liknande som helst, har jag samtidigt fått en licens att inte låta honom stå oemotsagd någonsin!
Jag var på ett seminarium nyligen, och hade skrivit ut just det inlägget, och läste upp det, för att visa vilka man hade att göra med på forumen,
Det blev alldeles knäpptyst i lokalen en lång stund!
Den första som kom sig för att säga något, ställde frågan hur någon sådan person tillåts deltaga i något forum överhuvudtaget!
TÅLÖS MED HÄNDERNA SLÄPANDE I MARKEN, DUNKANDE I HUVUDET ÖVERALLT, MED SVARTA RUTTNA TÄNDER I DEN VIDÖPPNA MUNNEN,
Som jag ser det, då det bara är en grej av hur många liknande som helst, har jag samtidigt fått en licens att inte låta honom stå oemotsagd någonsin!
Jag var på ett seminarium nyligen, och hade skrivit ut just det inlägget, och läste upp det, för att visa vilka man hade att göra med på forumen,
Den första som kom sig för att säga något, ställde frågan hur någon sådan person tillåts deltaga i något forum överhuvudtaget!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
"Jag var på ett seminarium nyligen, och hade skrivit ut just det inlägget, och läste upp det, för att visa vilka man hade att göra med på forumen,"
Mycket bra gjort Martin, jag tror inte psykfallet KulRahm förstår vad det är han håller på med.
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
lägg noga märke till att VUXNA människor skriver i denna tråden..svårt att tro va??=)
nu skall jag iväg å fira midsommar..
ha det så kul i er ensamhet nu
ps "sperra berra"
nu skall jag iväg å fira midsommar..
ha det så kul i er ensamhet nu
ps "sperra berra"
Fira midsommar med Mr. Kulrahm måste nog vara det mest avtändande man kan råka ut för?
Mr. Rahm vinglande runt och svammla med sin blivande fru under armen!
Men se den fåntratten dansande runt stången ylande små grodorna kanske är en syn för gudarna!
Mr. Rahm vinglande runt och svammla med sin blivande fru under armen!
Men se den fåntratten dansande runt stången ylande små grodorna kanske är en syn för gudarna!
SiP- Antal inlägg : 4427
martin7lindgren skrev:
Du läste väl upp vad du skriver till dina meningsmotståndare också Martin.....Nehe, det råkade du "glömma"!!!
Men ni hade det trevligt och alla var sams på seminariet, eller var det någon som opponerade sig mot dig???
martin7lindgren Today at 9:50 am Man kan ju undra vad Mr.Rahm förväntar sig för bemötande, från t.ex mig?
Dig känner jag inte till så väl måste ha missat dig på aftonbladet men du låter som en intressant person.
Vet du vad jag tycker mimra, ta och lägg ner direkt,
Den som säger sig ha missat mig från AB, finns inte, alltså är du garanterat en fejk,
Helt säkert Mr, Rahm som är är ute i ny maskering på ännu ett dubbelnick!
Som sagt mig lurar du inte!
Den som säger sig ha missat mig från AB, finns inte, alltså är du garanterat en fejk,
Helt säkert Mr, Rahm som är är ute i ny maskering på ännu ett dubbelnick!
Som sagt mig lurar du inte!
Du vill nog inte veta i vilken egenskap jag var inbjuden fröken SiP?
Skulle nog vara mer än vad en "tramp" som du klarar av,
En Matahari, från den blåaste blåa som ute och smyger runt i motståndar lägret, det är vad du är!
Skulle nog vara mer än vad en "tramp" som du klarar av,
En Matahari, från den blåaste blåa som ute och smyger runt i motståndar lägret, det är vad du är!
Mon Dieu,jag loggade in igår och har redan blivit beskylld för att vara två olika personer eller är de samma är nån här på riktigt?
Javisst, du loggade in som mimra igår, och redan idag börjar du bete diog precis som alla andra Mr. Rahms dubbelnick,
Lyfta fram hans förträfflighet?
För den som fanns med på AB:s forum och påstår sig ha missat bl.a annat mig finns inte, då är man en fejk?
Kände direkt igår hur bekant denne mimra lät, idag är jag säker, men som förväntat kommer ju Mr. Rahm blåneka till sitt senaste dubbelspel!
Lyfta fram hans förträfflighet?
För den som fanns med på AB:s forum och påstår sig ha missat bl.a annat mig finns inte, då är man en fejk?
Kände direkt igår hur bekant denne mimra lät, idag är jag säker, men som förväntat kommer ju Mr. Rahm blåneka till sitt senaste dubbelspel!
Jag måste ha missat informationen när jag loggade in mig igår den som säger att alla som vill vara med här måste veta vem martin är.Jag har ögnat igenom en del trådar här så jag vet att du har varit hemlös men om jag säger att jag känner till dig från aftonbladet så ljuger jag.
Du måste inte känna till mig, men däremot så låter du skrämmande likt ett av Mr. Rahms sedvanliga dubbelnick,
Skulle jag ha fel, så är det ju beklöagligt för dig, för vem vill förväxlas med
Mr. Rahm?
Men om du nu inte är Mr. Rahm, varför då inte bara strunta i saken, istället för att fortsätta ge elden näring, ännu en stor likhet med Mr. Rahm?
Skulle jag ha fel, så är det ju beklöagligt för dig, för vem vill förväxlas med
Mr. Rahm?
Men om du nu inte är Mr. Rahm, varför då inte bara strunta i saken, istället för att fortsätta ge elden näring, ännu en stor likhet med Mr. Rahm?
Du verkar vara en mycket osympatisk människa påminner en hel del om suszx/argus dubbelnick kanske?
Kom precis på att jag känner ju till dig från aftonbladet du är ju geniet som började skriva en massa skitinlägg till Beck för att bli omnämd i hans blogg,siiicken idiot....en sån borde ju va lätt att komma ihåg.
Kom precis på att jag känner ju till dig från aftonbladet du är ju geniet som började skriva en massa skitinlägg till Beck för att bli omnämd i hans blogg,siiicken idiot....en sån borde ju va lätt att komma ihåg.
Just det jag säger mimra lille, precis som fåntratten Mr. Rahm tycker du precis samma sak om andra människor!
Som jag sa, mig lurar du inte Mr, Kulrahm?
Du är en obotlig dubbel/trippel nickare!
Som jag sa, mig lurar du inte Mr, Kulrahm?
Du är en obotlig dubbel/trippel nickare!
Mr. Rahm, du styrker bara det vi redan visste, barnslig helt enkelt!
Mr. Rahm en forum pajas, ful och jiddergubbe, varje dag!
Roa dig gärna med att övertyga andra, spill ingen tid på mig Mr. Rahm!
Jag vet att du är ute och sedvanligt dubbelnickar igen!
Mr. Rahm en forum pajas, ful och jiddergubbe, varje dag!
Roa dig gärna med att övertyga andra, spill ingen tid på mig Mr. Rahm!
Jag vet att du är ute och sedvanligt dubbelnickar igen!