Demona Stahlin 2010-07-14, 09:17
theward skrev: Demona Stahlin skrev: theward skrev: Demona Stahlin skrev:Kommunister HATAR:
1) Åsiktsfrihet
2) Yttrandefrihet
3) Oliktänkande
Det bevisar detta forum som domineras av vänsterpartister, dvs kommunister, dvs anhängar till stahlin och massmord
Blir det aldrig jobbigt att spela en roll??
Till slut torde det vars svårt att skilja rollen från sitt verkliga jag
om vi säger så här....
hade du bott i USA och riktad samma hatiska o mainska kritik mot USA´s regering och konstitution, hade du med säkerhet burats in pga hot mot rikets säkerhet.....
Så du ska nog vara väldigt glad att du bor i Sverige, där man nästan får säga vad som helst........
Högern syn på yttrandefrihet är minst sagt märklig
Varför rullar du ögonen för?
Startar man en tråd om sossar hoppar ni på med personangrepp trams offtopic för att flytta focus
Snart blir det väl fysisk bestraffning för att kritisera monas skandaler?
På ett kommunist forum blev jag bannad för jag startade en tråd om mona, på en kommunistchat blev jag blockerad för jag pratade om mona
öhhh ja du borde bli blockad överallt om jag fick bestämma....och det har ingen med åsiktsfrihet att göra. Man kan inte hålla på som du gör, det måste få konsekvenser helt enkelt.....
Med det språkbruk och enögda fanatism och upphängningen på Mona och kommunister du besitter...så är det naturligt att du blir blockad.
För det är inte friskt, inte på långa vägar
Ja du ser, blockad överallt om du fick bestämma, pga vad? Typiskt kommunism
Du theward hatar
1) Åsiktsfrihet
2) Yttrandefrihet
3) Oliktänkande
Flytta till Kuba, Burma eller Nordkorea där dina värderinagr passar bättre in
Vadå UPPHÄNGNING? ERAN upphängning på borgare då?
Så återigen, när borgare har obetalda tv-licenser, svart dagmamma och restskatt
Då ska vi idiotförklaras av er och hålla käft om monas?
Det är ju SAMMA SAK! Det är det ni MÖRKAR!! FÖR HUDNRATUSNTALS VÄLJARE SKA INTE FÅ REDA!!
NI HAR FÖRSVARAT, TOBLERONE, 15 ÅR GAMMAL CHOCKLAD, KONTOKORT
LÖGN, LÖGN LÖGN!!