Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
theward
RedMentalCase
ericTheDog
Redvictory
F.I.S.T
9 posters

Så svek Reinfeldt oss småföretagare

theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Så svek Reinfeldt oss småföretagare - Sida 5 Empty Sv: Så svek Reinfeldt oss småföretagare

Inlägg  theward 2010-07-08, 08:13

ericTheDog skrev:Theward (som vill ha ett bättre bedattklimat) har just kallat mig oempatisk, osympatisk, hycklare, lögnare, liten människa, liten skit samt ett riktigt pucko.

Man ställer sig frågan: Är theWard ute efter att få mig att skriva något som fist kan lägga till på sin lista?

Samtidigt är theward förfärad över att nån högerdebattör kallat rc för idiot...Min lilla åsikt är att theward borde se över vad han själv häver ur sig innan han anklagar andra för en massa saker.

Jag kallar dig dessa saker, för att du är dessa saker.
    Det ser man i dina inlägg....
    Är du verkligen så jävla dum att du inte vet vad du själv skriver?

Man får gärna kalla mig idiot om man har skäl till det, inte bara som tex RA RMC för man känner för det...

Men vräker man ur sig din cynism och visar vad lite du bryr dig om andra människor som hamnar i trubbel pga sjukdom,arbetslöshet eler vad sjutton som helst...DÄ ÄR MAN EMPATILÖS.

När man dessutom ojar sig över att man har ett jobb, som kostar en 3500 i måaden(samt antyder att man bär hela sverige på sina axlar, så man ska typ stå ut med ditt gnäll), men samtidigt säger i inlägget efteråt att man är helt nöjd med de utgifterna..och samtidigt säger att man trivs och inte vill byta jobbb.
    DÅ ÄR MAN EN IDIOT

ps jag tycker att många saker du skrivit redan passar på den listan...
    Som jag ser det är innehållet värre än enstaka fula ord och ditt innehåll stinker å det grövsta
    theward
    theward

Så svek Reinfeldt oss småföretagare - Sida 5 Empty Sv: Så svek Reinfeldt oss småföretagare

Inlägg  theward 2010-07-08, 08:41

ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:fist lille, det var en kort lista om man jämför.

Det är bara ett axplock lille hunden...... vid tillfälle ska jag göra den längre om du vill....

... men frågan var om du tyckte att dessa var exempel på hur du vill att vänstern ska bete sig ??? Cool

Har nu läst igenom din lista. Verkar som du haft svårt att hitta något med tanke på vad du tagit med. Vänsterns värsta inlägg är ju resor värre än detta. Ta bara alla könsorganinlägg, pedofilbilder; Avatarer där man satt Hitler-mustasch på sin andra debattörer. Man kallar andra för rasistäckel, schakalhöger, tjuv, nazisit. Man kallar genom sin avatar moderata samlingspartiet för nazister. Man spammar forumet med filmer på Fredrik Reinfeldt som nazist.

Så du tycker "Go fuck your self" är bra debattmetod och ett bra svar på ett seriöst inlägg....
    I och med detta svar har du sjunkit riktigt LÅÅÅGT Råttan, du ktiriserar vänstern för att vi inte kritiserar Martins och KTRs inlägg.... och nu har jag gjort det i 4-5 inlägg inom jort tid... men du finner inget fel i alla påhopp och fula namn och fokusförvridningar dessa nämnda personer till höger gjort sig skyldiga till ??

.... du gör dig faktisk löjlig... och din rädsla att stöta dig med dessa, är så påtagande att man skulle kunna tro att du är nåt av nicken själv....
    Och din förnekelse att dessa högerinlägg skulle strida mot all debattetik.... gör att man kommer att tänka på Bagdad Bob när du skriver på detta vis.....

... löjeväckande Hunden... Löjeväckande av dig !!

Jag har gett dig flera chanser att stå upp för dig själv och våga kritisera detta otyg, men du försvarar skiten, och bråkar på oss vänster för att vi inte kritiserar Martin och KTR NÄR VI FAKTISKT GÖR DET....

Ryggradslöst av dig Hunden
    albino

Nu tycker jag du tar och sjunger We shall overcome. Efter det har du kanske lugnat ner dig några hekto. OK nu är du lugn.

Var skrev jag att GFSA är en bra debattmetod? Huru vida det var ett svar på ett seriöst inlägg eller ej vet jag inte, för det har du klippt bort.

Jag skiter väl i om ni kritiserar martin och ktr, men om ni ska kritisera andra får ni nog se över även hur vänstern beter sig. Men detta ligger ju i linje med hur ni gjorde när ni åsiktscencurerade forumet. Bara höger kunde bli avstängda.

Mycket av det du citerat är ju inte värre än vad theward skrivit till mig senaste dygnet.

Var har jag förnekat att dessa strider mot debatteknik? Ingenstans.

Sanningen verkar vara att du inte har ett smack att komma med och då väljer att söka dölja detta med personangrepp.

Det är ingen bra debattmetod att medveted komma med vriden propaganda och tom rena lögner...Lägg där till att förringa det andra säger till att de gnäller elller ljuger. Nåt som du Eric och Secrist är världsbäst på...

oavsett om ni aldrig skriver fula ord, så beter ni är lika fult iaf, när ni försöker verka så kunniga och pålästa.
    När tex du blir synad , då "glömmer" du vad du själva sagt , bara nåt inlägg tidigare

Du/ni vill inget hellre att era debattmotståndare ska tappa tålamodet/fattningen och bli förbannade..
    Då sitter ni där och spelar offfer...

Exakt vad ni får ut av att agera som ni gör, det vet ni bara själva...
    Men det är väldigt respektlöst mot människor som har det svårt,att avfärda deras problem som gnäll,ljug, propaganda mm
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-07-08, 10:23

F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    Jag skiter väl i om ni kritiserar martin och ktr, men om ni ska kritisera andra får ni nog se över även hur vänstern beter sig.

Ha ha ha ... århundradets motsägelse..... på den fronten finns det ingen som slår dig på fingrarna Hunden......

Tycker du inte det blir väl pinsamt när du står totalt försvarslös?
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-07-08, 10:35

Det är ingen bra debattmetod att medveted komma med vriden propaganda och tom rena lögner...Lägg där till att förringa det andra säger till att de gnäller elller ljuger. Nåt som du Eric och Secrist är världsbäst på...

Påstår jag att någon ljuger så kan jag backa upp det. Du skriver det bara i nåt slags patetiskt självförsvar när du trasslat till det för dig.

oavsett om ni aldrig skriver fula ord, så beter ni är lika fult iaf, när ni försöker verka så kunniga och pålästa.
    När tex du blir synad , då "glömmer" du vad du själva sagt , bara nåt inlägg tidigare

Du borde verkligen se över ditt eget beteende. Det är långt ifrån klanderfritt. Om du lyckas skärpa dig så kan du sedan klaga på andra. Jag glömmer absolut inte vad jag tidigare skrivit. Det är du som hittar motsägelser som inte finns.

Du/ni vill inget hellre att era debattmotståndare ska tappa tålamodet/fattningen och bli förbannade..
    Då sitter ni där och spelar offfer...

Det medges att det ser töntigt ut när du beter dig värre själv än de du kritiserar.

Exakt vad ni får ut av att agera som ni gör, det vet ni bara själva...
    Men det är väldigt respektlöst mot människor som har det svårt,att avfärda deras problem som gnäll,ljug, propaganda mm

Vad får jag överhuvudtaget ut av att vara på detta forum? Vad får någon av oss ut av det? Det har blivit lite av en vana. En vana som flera av borde göra sig av med.
    Men har jag hängt med så här länge så blir jag nog kvar till valet (såvida jag inte blir bortcencurerad). Om Alliansen vinner kommer vänsterns ylande att vara stor humor. Om de rödgröna vinner tror jag viljan bland rödgröna debattörer att försvara rörans politik kommer vara begrönsad.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-08, 11:21

ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    Jag skiter väl i om ni kritiserar martin och ktr, men om ni ska kritisera andra får ni nog se över även hur vänstern beter sig.

Ha ha ha ... århundradets motsägelse..... på den fronten finns det ingen som slår dig på fingrarna Hunden......

Tycker du inte det blir väl pinsamt när du står totalt försvarslös?

Nu blev jag inte svarslös ..... att du inte klarade av svaren utan att göra en Bafdad Bobb, kan inte jag rå över......
    Men i verkliga livet blir man svarslös nån gång ibland..... och det står jag för, men här på forumet med den IQ fröken hund, och fröken BH, och Mentalfallet representerar, så är det faktiskt alldeles för lätt..... de e inget motstånd.ä.. ingen inteleltuell utmaning att piska er i debatt...... utmaningen ligger i att behålla tålamodet när ni spyr ur er galla och lögner...... och där har vi testats mycket vi vänsterdebattörer... de flesta, alla utom två, har klarat det riktigt bra, utan att haka på i fröken Tiks, fru Mentalfalls och fru BHs sörja..... Cool

Vad exakt anser du för övrigt att jag blev svarslös på ??... dvs vad vill du ha svar på fröken Tik ? Cool
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-07-08, 11:33

Du kan väl åtminstone erkänna att du blev så svarlös att du var tvungen att börja ljuga om en motsägelse som inte finns. Jag skiter fullkomligt i vad du tycker om martin och ktr. Alla som är läskunniga kan ju se vilken nivå de befinner sig på.

Jag tänker inte tala om för dig vad jag ville ha för svar. Det vore ju som att debattera med sig själv. Måste säga att dina personangrepp är otroligt töntiga. Men det vore väl inte så farligt med det, om du hade nåt i övrigt att komma med.

F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-13, 11:21

ericTheDog skrev:Du kan väl åtminstone erkänna att du blev så svarlös att du var tvungen att börja ljuga om en motsägelse som inte finns. Jag skiter fullkomligt i vad du tycker om martin och ktr. Alla som är läskunniga kan ju se vilken nivå de befinner sig på.

Jag tänker inte tala om för dig vad jag ville ha för svar. Det vore ju som att debattera med sig själv. Måste säga att dina personangrepp är otroligt töntiga. Men det vore väl inte så farligt med det, om du hade nåt i övrigt att komma med.

Jo det är motsägelsefullt att du säger att jag ska kritisera de egna leden.... när jag redan gör det, och när du inte klarar av att göra det....

Very Happy
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-07-13, 11:29

F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Du kan väl åtminstone erkänna att du blev så svarlös att du var tvungen att börja ljuga om en motsägelse som inte finns. Jag skiter fullkomligt i vad du tycker om martin och ktr. Alla som är läskunniga kan ju se vilken nivå de befinner sig på.

Jo det är motsägelsefullt att du säger att jag ska kritisera de egna leden.... när jag redan gör det, och när du inte klarar av att göra det....

Very Happy

äsch F.I.S.T, min erfarenhet av livet och människor, säger mig att vi aldrig kan ändra på hur tex Eric, RA, RMC..tänker och uppför sig...
    Fast vi kan iofs göra det obekvämt att vara som dom, men jag tror ändå de inte lär sig ett smack...

ps de blir ett jäteproblem om majoriteten är som dom och den gränsen befinner vi oss på nu....."the World is fucked up"
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-13, 13:09

theward skrev:
    F.I.S.T skrev:

Very Happy

äsch F.I.S.T, min erfarenhet av livet och människor, säger mig att vi aldrig kan ändra på hur tex Eric, RA, RMC..tänker och uppför sig...
    Fast vi kan iofs göra det obekvämt att vara som dom, men jag tror ändå de inte lär sig ett smack...

ps de blir ett jäteproblem om majoriteten är som dom och den gränsen befinner vi oss på nu....."the World is fucked up"

Så är det ... jag har aldrig skapat mig någon illusion om att de kommer förändras av resonliga resonemang....
    ... möjligtvis kan nån enstaka av dem förändras när de upptäcker att deras ekonomiska tillgångar inte är oändliga, och när de upptäcker att de inte är odödliga, och immuna mot sjukdom .... men det är fortfarande tveksamt
    Cool
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-07-13, 15:42

För min del tycker jag det är bra att dessa "nissar" finns det övertygar åtminstone
    Varför jag skall och bör rösta vänster.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-07-13, 15:51

x-medborgare skrev:För min del tycker jag det är bra att dessa "nissar" finns det övertygar åtminstone
    Varför jag skall och bör rösta vänster.

Och nu har ju Trollet Thors återuppstått ifrån de döda med buller o bång! kom han tillbaks med åskan tro? Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-21, 22:47