ericTheDog skrev:Theward (som vill ha ett bättre bedattklimat) har just kallat mig oempatisk, osympatisk, hycklare, lögnare, liten människa, liten skit samt ett riktigt pucko.
Man ställer sig frågan: Är theWard ute efter att få mig att skriva något som fist kan lägga till på sin lista?
Samtidigt är theward förfärad över att nån högerdebattör kallat rc för idiot...Min lilla åsikt är att theward borde se över vad han själv häver ur sig innan han anklagar andra för en massa saker.
Jag kallar dig dessa saker, för att du är dessa saker.
Det ser man i dina inlägg....
Är du verkligen så jävla dum att du inte vet vad du själv skriver?
Man får gärna kalla mig idiot om man har skäl till det, inte bara som tex RA RMC för man känner för det...
Men vräker man ur sig din cynism och visar vad lite du bryr dig om andra människor som hamnar i trubbel pga sjukdom,arbetslöshet eler vad sjutton som helst...DÄ ÄR MAN EMPATILÖS.
När man dessutom ojar sig över att man har ett jobb, som kostar en 3500 i måaden(samt antyder att man bär hela sverige på sina axlar, så man ska typ stå ut med ditt gnäll), men samtidigt säger i inlägget efteråt att man är helt nöjd med de utgifterna..och samtidigt säger att man trivs och inte vill byta jobbb.
DÅ ÄR MAN EN IDIOT
ps jag tycker att många saker du skrivit redan passar på den listan...
Som jag ser det är innehållet värre än enstaka fula ord och ditt innehåll stinker å det grövsta