Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
marxisten
redalert
Redvictory
R.O.F.L
x-medborgare
F.I.S.T
10 posters

Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan Empty Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-07, 13:04

http://www.expressen.se/Nyheter/val2010/1.2055337/ternstrom-lamnar-c-ingen-slump-att-hon-lamnade-i-dag

Härligt att se att det finns människor som vågar lämna Alliansens En-partisystem, och stå upp för sina åsikter....

Jag respekterar hennes handling... mycket bra gjort !!!
    Cool
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan Empty Sv: Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan

Inlägg  x-medborgare 2010-07-07, 13:27

F.I.S.T skrev:http://www.expressen.se/Nyheter/val2010/1.2055337/ternstrom-lamnar-c-ingen-slump-att-hon-lamnade-i-dag

Härligt att se att det finns människor som vågar lämna Alliansens En-partisystem, och stå upp för sina åsikter....

Jag respekterar hennes handling... mycket bra gjort !!!
    Cool

Very Happy Bra säljer man sin "själ" kostar det
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan Empty Sv: Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan

Inlägg  R.O.F.L 2010-07-07, 13:49

Rakryggat!!!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-07, 17:46

http://www.aftonbladet.se/debatt/article7429614.ab

Centern har tröttnat på sin ledares svek
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-07-07, 20:56

F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/debatt/article7429614.ab

Centern har tröttnat på sin ledares svek

De flesta har tröttnat! alla utom forumanhängarna! de älskar Maud Olofsson! Very Happy
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-07-08, 00:20

Vänstern kokar soppa på en spik igen och tant fist blåser i mistluren! pirat
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2010-07-08, 00:23

redalert skrev:Vänstern kokar soppa på en spik igen och tant fist blåser i mistluren! pirat

Nahh, snarare ett konstaterande av fakta. En f.d. centerpartistisk ledamot har lämnat centern för att stödja de röd-gröna pga. sveket gällande kärnkraft. Personligen anser jag det är rakryggat att hon vågar detta, och skiter i partipiskan. Att hon står upp för sina åsikter och inte Mauds.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan Empty Maud

Inlägg  Secrist 2010-07-08, 00:41

De flesta har tröttnat! alla utom forumanhängarna! de älskar Maud Olofsson!

Älskar var väl ett starkt ord. Men hon ska ha en eloge för sitt arbete med SAAB när vänstern gapade om statligt intervenerande i företaget. Hur det nu skulle gått till. Då blåste det ordentligt men hon stod fast vid sin linje. Helt rätt.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-07-08, 07:33

Secrist skrev:De flesta har tröttnat! alla utom forumanhängarna! de älskar Maud Olofsson!

Älskar var väl ett starkt ord. Men hon ska ha en eloge för sitt arbete med SAAB när vänstern gapade om statligt intervenerande i företaget. Hur det nu skulle gått till. Då blåste det ordentligt men hon stod fast vid sin linje. Helt rätt.

Jag är helt övertygad om att när Reinfeldt petat Maud Olofsson kommer ni anhängare tycka att han gjorde helt rätt och att ni aldrig tyckt att hon tillfört alliansen nåt bra! så är ni anhängare, som vindflöjlar ändrar ni era åsikter efter "sekt" ledare Reinfeldt! ni är sååå pinsamma små anhängare! ps ni vet väl att ni tillhör Reinfeldts valboskap?
    (Jag skrattar åt er) ha,ha,ha

Very Happy
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2010-07-08, 07:56

JAg måste säga vänstern reaktion på allt, även det där lilla får dem att gala högt och tydligt! Eller så kan deras betende liknas vid en bondgård där katten ständigt attackeras av fåglar när han går utomhus! Lite lätt rabiata och förmodligen väldigt mkt östrogen hos vänsterns män!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-07-08, 08:03

DMustaine skrev:JAg måste säga vänstern reaktion på allt, även det där lilla får dem att gala högt och tydligt! Eller så kan deras betende liknas vid en bondgård där katten ständigt attackeras av fåglar när han går utomhus! Lite lätt rabiata och förmodligen väldigt mkt östrogen hos vänsterns män!

Jag skrattar åt dig DMustaine! ha,ha,ha du är sååå pinsam!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-07-08, 09:09

Redvictory skrev:
    DMustaine skrev:JAg måste säga vänstern reaktion på allt, även det där lilla får dem att gala högt och tydligt! Eller så kan deras betende liknas vid en bondgård där katten ständigt attackeras av fåglar när han går utomhus! Lite lätt rabiata och förmodligen väldigt mkt östrogen hos vänsterns män!

Undrar hur han först kan likna oss vid en gårdskatt , sen blir det ett hastigt kast till en feminin man

är en katt eller en "kärring" per defintion rabiat???

Är väl snarare så att velourmän finns oftast högerut....ser man på den enorma gfeghet och ryggradslöshet som forumhögern til stora dela bestitter, är det obestridligt så
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-08, 11:34

Marxsisten uppfattade denna tråd rätt; det var bara fakta framförda, samt åsikten att det var raktryggat av Solveig att hoppa av i detta fall......

.... men inte helt ovanligt hoppar några troll in och vill provocera... !!

Notera att ROFL tycker det var rakryggat oxå ... det var rakryggat av ROFL
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-07-08, 11:42

Tror ni tanten kommer tas emot med öppna armar av de rödgröna? Vågar man ge en riksdagsplats till en som tidigare svikit partilinjen.

Tänk om detta är ett avancerat trick? När hon väl fått en rödgrön riksdagsplats kanske hon börjar rösta för Alliansen. Tycker ni det skulle vara lika rakryggat? Framförallt - vågar ni ta den risken.

Själv skulle jag helst inte se att en avhoppad vänstermupp går rakt in på en borgerlig riksdagsplats.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2010-07-08, 21:54

Redvictory skrev:

Det gör inget jag och mina vänner skrattar alla gott åt dig. Och det är ni som är fåglarna! Very Happy
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Centerpartist vill Stödja Mona, avgår i protest mot C:s svek i kärnkraftfrågan Empty Kul?

Inlägg  Secrist 2010-07-09, 00:58

Jag är helt övertygad om att när Reinfeldt petat Maud Olofsson kommer ni anhängare tycka att han gjorde helt rätt och att ni aldrig tyckt att hon tillfört alliansen nåt bra! så är ni anhängare, som vindflöjlar ändrar ni era åsikter efter "sekt" ledare Reinfeldt! ni är sååå pinsamma små anhängare! ps ni vet väl att ni tillhör Reinfeldts valboskap?
    (Jag skrattar åt er) ha,ha,ha

Jag förstår att du vill lägga all energi på att konstruera skruvade hypoteser om alliansen och dess väljare för att slippa konfrontera de urusla förtroendesiffrorna som Mona, Östros, Ohly etc brottas med.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-21, 22:39