Sniperace 2010-07-05, 21:01
Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev:som sagt du verkar inte ha alla hönsen hemma idag, innan gnällde du över att inte alla gjorde OBLIGATORISK värnplikt, nu är du lite sådär lustig över att de säger de hade det innan......
men vad säger du om sverige då, att det BARA var män som tvingades görqa militärtjänstgöring och att kvinnor inte inkallades, de var tvugna att ansöka om att komma med, och det först på senare år.....
var det uinte fruktansvärt mot KVINNORNA, diskriminerande osv...
och hur var det för männen som tvingades, medan det var frivilligt för kvinnor, det tycket många män var diskriminering....
Det jag "gnällde över" var kravet som gällde fär att få alla medborgerliga rättigheter!
Om vi nu skall tala om att inte ha höns hemma...
Det andra har inget med vad jag skrivit att göra...
Åter en referens till dina hönor... Bäst att du går ut och letar efter dem...
hehehehehehe....
jag anser nog det vara ganska riktigt att om man inte uppfyller sina medborgerliga plikter, då kan det vara riktigt att inte heller få del av alla medborgerliga rättigheter.....
nå Dao, är allt bra nu om ALLA dessa tvingas göra miliärtjänst, antingen de vill eller ej, och på köpet för dessa fullständiga rättigheter?
eller vill du nu att de ska slippa?
Du måste ha någon sjukdom nånstans i hjärnan...
Om jag för femtioelfte gången skriver vad jag tycker i frågan, vad är det som säger att du fattar vad jag skriver denna gången?
Gå och skit ner dig, och sitt du och gotta över det israeliska apartheidsystemet, och den fortsatta terrorn.
Det är skönt att veta att det blir mindre antal människor som stödjer detta för var dag som går...
så du har erfarenhet av att skita ner dig?
Kanske därför du alltid har dina byxor nere vid anklarna.....
du sker uttrycklig att det var för djävligt att de INTE FICK göra militärtjänsten, fastän det visat sig att de får om de vill, och att detta nu ska ändras till att de SKA.....
nu borde du ju bli nöjd och belåten men far ut i haranger om att skita ner sig osv....
jaja, det kan inte vara lätt alltid att inte få sin vilja igenom och få alla att tro på vad du skriver.
Moget, Sniper...
Väx till dig och kom tillbaka sedan...
hehe, det var inte jag som bad någon att gå o skita ner sig *asg*
men hur är det, blir du inte nöjd nu om det blir obligatorisk värnplikt för ALLA Israeliska medborgare?
det gnällde du ju faktiskt om tidigare, och jag frågade dig särskilt om hur du skulle ställa dig om det ändrades att gälla ALLA....
så man kan ju undra vem som sket ner sig.
en stor del av skulden i ddetta krig är nog de som hetsar och lastar allt på Israelerna, och inget på HAMAZ och de som opererat innan dem osv...
de driver på och eggar för att det ska fortsätta så länge så möjligt...