Corven skrev:SiP skrev:
Du kan inte peka ut tre stycken från din "motståndarsida" som skyldiga till att du lade ned ditt forum, samtidigt som du skriver att "RC var duktig på att balansera", antingen så beskyller du alla som det gäller eller så utelämnar du alla...Thats it
Och jag har hela tiden, innan den här debatten togs upp här och nu hållit mig från att peka ut någon som ansvarig. Det har inte känts nödvändigt. Testaren lades ner för att jag ledsnade helt enkelt.
Denna förklaring kunde dock inte du och de andra acceptera, för ni visste minsann sanningen. Ni har hela tiden envist påstått att det var RedClouds fel, och sagt rent ut att jag skulle vara för feg för att erkänna detta. Att jag skulle vara styrd av RedCloud.
Bara det är ju en direkt motsägelse till det ni påstår. Om jag skulle vara styrd av RedCloud, varför skulle jag då lägga ner Testaren? Då skulle jag väl snarare ha stängt av högernicken, och låtit forumet vara kvar. Varför skulle jag stänga det, om han nu hade lyckats med det ni anklagar honom för?
Det finns liksom ingen logik i era påståenden kring Testaren och RedCloud.
Precis corven! de är så otroligt motsägelsefulla!