MartinLindgren skrev:Vad är det för desperation i att se verkligheten hur djävla äcklig Fredrik Reinfeldt är!
Men jag förstår att inte paddor som du Lazy som vuxit upp och dödat sina känslor i baksättet mellan grabbarna fattar det!
Men snart flyttar ju du till det lika äckliga och mordiska landet Israel!
Där passar du Lazy, du blir glad och vi andra blir lika glada!
4 posters
Vänstern när den är sig själv
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 1
Vänstern när den är sig själv
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 2
Sv: Vänstern när den är sig själv
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Vad är det för desperation i att se verkligheten hur djävla äcklig Fredrik Reinfeldt är!
Men jag förstår att inte paddor som du Lazy som vuxit upp och dödat sina känslor i baksättet mellan grabbarna fattar det!
Detta bör ju röde Lennart gå upp i taket på, om han hade den minsta stake vill säga!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 3
redalert skrev:ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Vad är det för desperation i att se verkligheten hur djävla äcklig Fredrik Reinfeldt är!
Detta bör ju röde Lennart gå upp i taket på, om han hade den minsta stake vill säga!
Ja Lennart har ju stake du har ju bara dina svullna botox läppar till hjälp som den rövslickare du är blueheaven.
"lolpinne"
//berra
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 4
Nu tänker jag vara motvals igen men tycker inte Lazy är nån padda.. Riktigt trevlig så det så..
- Inlägg 5
x-medborgare skrev:Nu tänker jag vara motvals igen men tycker inte Lazy är nån padda.. Riktigt trevlig så det så..
Sak bh pussa Lazy stackars Lazy.
//berra
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 6
berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Nu tänker jag vara motvals igen men tycker inte Lazy är nån padda.. Riktigt trevlig så det så..
Sak bh pussa Lazy stackars Lazy.
//berra
Berra och alla andra är fria att göra och tycka som dom vill Så tycker och gör jag som jag vill
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 7
Berra kan man bara sperra en större dyngspridare/nonsensskrivare lär vara svårt att finna!
- Inlägg 8
redalert skrev:Berra kan man bara sperra en större dyngspridare/nonsensskrivare lär vara svårt att finna!
bh lämna detta gå in och gnugga lite på fridebatt där säger ingen emot dig.
//berra