Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+19
Rainman
kanaljen
råttan.
fredrik rahm70
marxisten
SiP
MammaGuevara
Regndrottning
Kakmonstret
Redvictory
ANNA2LINK
blueheaven
Blåfront
formsvackan
RedCloud
theward
MartinLindgren
Susz X
Sossar-e-lata
23 posters

    Red Victory

    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-27, 00:00

    Cetarded Rommie skrev:Che's mamma var liberal politiskt sett.

    Hon måste gråta i sin grav över att något dekadent och sinnesrubbat fruntimmer kallar sig för mammaguevara.


    Che Guevaras mamma var hans främsta supporter och besökte honom många gånger på Kuba. Hon var rebellisk och ses av många som den som formade Che Guevara mest under hans uppväxt. Snopet va, missfoster?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-27, 00:01

    [quote="MammaGuevara"]
    Cetarded Rommie skrev:Vad är det för fel på ditt eget forum MammaGonnoré? Ni trivs antagligen inte att posta där, eftersom det är så stendött. Ni gör hellre bort er här hela dagarna.[/quote


    Kan inte du stava heller, ditt syfilisanfäktade missfoster?

    Oj så fula ord du lärt dig MammaHitler. Bitterfittan vore ett bättre namn på dig. Antar att du inte sminkar dig, annars skulle spackelhora funka det också. Du verkar ägna mer tid på forumet än åt din son, dålig förälder som du är.


    Senast ändrad av Cetarded Rommie den 2009-04-27, 00:23, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-27, 00:02

    Martin misär? Ja jisses, var det verkligen det bästa du hade och komma med: No
    Kanske beror på det jag läste i DN i veckan, att tamråttor har mindre hjärnor en vilda råttor? Wink
    Jag antar att du är en tamråtta, så man får väl inte vänta sig mer än det du har komma med? geek
    Så du gör nog så gott du kan! geek
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  råttan. 2009-04-27, 00:22

    martin misär,

    Vad sade du nu?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Susz X 2009-04-27, 04:21

    [quote="Cetarded Rommie"]
    MammaGuevara skrev:
    Cetarded Rommie skrev:Vad är det för fel på ditt eget forum MammaGonnoré? Ni trivs antagligen inte att posta där, eftersom det är så stendött. Ni gör hellre bort er här hela dagarna.[/quote


    Kan inte du stava heller, ditt syfilisanfäktade missfoster?

    Oj så fula ord du lärt dig MammaHitler. Bitterfittan vore ett bättre namn på dig. Antar att du inte sminkar dig, annars skulle spackelhora funka det också. Du verkar ägna mer tid på forumet än åt din son, dålig förälder som du är.


    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-27, 11:06, ändrad totalt 1 gång
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red Victory - Sida 4 Empty Det snälllaste man kan säga är...

    Inlägg  theward 2009-04-27, 07:19

    råttan skrev:"Jag"-mannen har talat. Vänstermupparnas egoism visar glatt upp sig.

    Ni tokhöger är förbannat korkade helt enkelt.
    Ni lyckas vrida och vända det mesta, så betydelsen av det skrivna ordet blir nåt helt annat än som var avsett. Definitivt nåt helt annat, än resten av oss läser...

    Att ni sedan i flock påstår vara belästa, gör det hela riktigr komiskt.
    Undra isåfall att det trots allt finns arbetslösa akademiker Shocked

    ps det är inte egoism att ha en stark självkänsla, en korrekt självbild och ha ett eget tänkande/vilja..

    Det blir först sjukligt när man liksom ni, måste trycka ner alla andra kalla dem tex hora,fyllo,knarkare,mördare osv,
    för att att må bra och spackla lite på sin egen krackelerade självbild.......

    Man blir inte bättre människa på det viset.............

    Skäms hela bunten, fast det tror iofs ni inte kan.
    För då hade ni inte hållt på som ni gör och tävlat vem som kan vara mest oförskämd och elek
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  RedCloud 2009-04-27, 07:58

    "Du verkar ägna mer tid på forumet än åt din son, dålig förälder som du är."

    hmmm, vad säger forum-statistiken ?

    MammaG: 200 (0.96% av det totala / 3.70 inlägg per dag)

    Cetarded Rommie: 510 (2.45% av det totala / 7.50 inlägg per dag)


    Cetarded Rommie har en verkligen udda "debatteknik", är man meningsmotståndare (och det är ju inte så svårt med hans ultra konservativa ställningatagande) så är man också usel IRL. Jag är urusel lärare, MammaG urusel förälder osv bara för att vi inte delar CRs förvirrade ståndpunkter.

    Kindergarten-nivå anyone ?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Redvictory 2009-04-27, 08:04

    RedCloud skrev:"Du verkar ägna mer tid på forumet än åt din son, dålig förälder som du är."

    hmmm, vad säger forum-statistiken ?

    MammaG: 200 (0.96% av det totala / 3.70 inlägg per dag)

    Cetarded Rommie: 510 (2.45% av det totala / 7.50 inlägg per dag)


    Cetarded Rommie har en verkligen udda "debatteknik", är man meningsmotståndare (och det är ju inte så svårt med hans ultra konservativa ställningatagande) så är man också usel IRL. Jag är urusel lärare, MammaG urusel förälder osv bara för att vi inte delar CRs förvirrade ståndpunkter.

    Kindergarten-nivå anyone ?

    Lägg sedan till att han dubbelnickar så han har nog ca 15 inlägg per dag minst Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-27, 08:35

    Dubbelnick var det!
    Mr. Rahm/Cetarded ligger och trycker under samma nötskal!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  marxisten 2009-04-27, 08:36

    [quote="Susz X"]
    Cetarded Rommie skrev:
    MammaGuevara skrev:
    Cetarded Rommie skrev:Vad är det för fel på ditt eget forum MammaGonnoré? Ni trivs antagligen inte att posta där, eftersom det är så stendött. Ni gör hellre bort er här hela dagarna.[/quote


    Kan inte du stava heller, ditt syfilisanfäktade missfoster?

    Oj så fula ord du lärt dig MammaHitler. Bitterfittan vore ett bättre namn på dig. Antar att du inte sminkar dig, annars skulle spackelhora funka det också. Du verkar ägna mer tid på forumet än åt din son, dålig förälder som du är.

    hur kan du med? Är du 14år? Nja- inte ens en tonåring skulle bete sig som du.
    Faan pinsam för Sverige!

    Inte ens en tonåring. Ska jag ta det som ett hån eller beröm, jag är ju bara 19. Smile
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Redvictory 2009-04-27, 09:38

    [quote="marxisten"]
    Susz X skrev:
    Cetarded Rommie skrev:
    MammaGuevara skrev:
    Cetarded Rommie skrev:Vad är det för fel på ditt eget forum MammaGonnoré? Ni trivs antagligen inte att posta där, eftersom det är så stendött. Ni gör hellre bort er här hela dagarna.[/quote


    Kan inte du stava heller, ditt syfilisanfäktade missfoster?

    Oj så fula ord du lärt dig MammaHitler. Bitterfittan vore ett bättre namn på dig. Antar att du inte sminkar dig, annars skulle spackelhora funka det också. Du verkar ägna mer tid på forumet än åt din son, dålig förälder som du är.

    hur kan du med? Är du 14år? Nja- inte ens en tonåring skulle bete sig som du.
    Faan pinsam för Sverige!

    Inte ens en tonåring. Ska jag ta det som ett hån eller beröm, jag är ju bara 19. Smile

    marxisten! du ska naturligtvis se det som ett beröm eftersom du visar på ett betydligt mognare sätt i både tanke och skrift! du har som vi andra på vänstersidan förstått att under skinnet är alla människor lika! alltså skall alla ges samma ynnest
    annars får vi ett ku klux klan samhälle. det vill vi INTE ha!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  blueheaven 2009-04-27, 10:10

    Redvictory du kan hjälpa till att få stopp på skitinläggen NU!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  RedCloud 2009-04-27, 10:12

    "Redvictory du kan hjälpa till att få stopp på skitinläggen NU!"

    testa med och logga ut, gå till AF, stå till arbetsmarknadens förfogande.....
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  blueheaven 2009-04-27, 10:15

    Även du kan hjälpa till RC fast då får du sluta att skriva överhuvudtaget!

    Kan inte läsa vad du skriver men det spelar ingen roll för det vet jag ändå.


    Senast ändrad av blueheaven den 2009-04-27, 13:25, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    Rainman


    Antal inlägg : 123
    Join date : 09-02-17

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Rainman 2009-04-27, 11:08

    Den här tråden är nog det vidrigaste jag har läst på det här forumet. Var någon annanstans i samhället skulle de beteenden som uppvisas här accepteras? Det må vara så att man inte gillar varandras åsikter men att använda de olika epitet som förekommer i den här tråden är bortom alla gränser för ett civiliserat uppträdande.

    Att forumet gäller för att vara ocensurerat är inte det samma som att man kan bete sig hur som helst. Jag tror knappast tanken bakom det hela var att skapa en arena för rena personangrepp och en möjlighet att bakom ”det fria ordets” täckmantel få kalla folk precis vad som helst.

    Den/de person/personer som ligger bakom forumet borde verkligen ta sig en funderare på det lämpliga i att låta den här sortens angrepp publiceras offentligt och om man vill ligga bakom ett forum där det är tillåtet att å det grövsta förolämpa och chikanera andra skribenter.

    Det faktum att signaturen Admin dessutom totalt ignorerar de PM som sänds till henne/honom gör att man kan misstänka att hon/han redan gett upp. (Jag skickade ett PM till Admin den 9:e april, meddelandet är fortfarande oläst.)

    Jag är väl medveten om att det här inlägget riskerar att trigga igång en och annan skribent att göra inlägg av typen ”det var inte jag som började”, ”högern/vänstern gör alltid så här” och ”det är det och det folkslagets fel att det blir så här”, mitt förslag är att de som känner sig träffade istället använder sin tid till att fundera över sin egen ”debatteknik” och om man själv kan bidra till att tonen på forumet förändras till det bättre.

    Med vänlig hälsning
    Rainman
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Susz X 2009-04-27, 11:10

    RedCloud skrev:"Du verkar ägna mer tid på forumet än åt din son, dålig förälder som du är."

    hmmm, vad säger forum-statistiken ?

    MammaG: 200 (0.96% av det totala / 3.70 inlägg per dag)

    Cetarded Rommie: 510 (2.45% av det totala / 7.50 inlägg per dag)


    Cetarded Rommie har en verkligen udda "debatteknik", är man meningsmotståndare (och det är ju inte så svårt med hans ultra konservativa ställningatagande) så är man också usel IRL. Jag är urusel lärare, MammaG urusel förälder osv bara för att vi inte delar CRs förvirrade ståndpunkter.
    Kindergarten-nivå anyone ?

    Ää- det är bergis grabbar/ småtjejjer från teknis som vill att sd ska få lite röster..
    Så passar de på att ge alla vuxna en dänga för hur de är- samtidigt ger de sig
    kanske på fel vuxna- som inte är så stygga IRL..illa illa alien
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  cleopatra 2009-04-27, 11:18

    Rainman skrev:Den här tråden är nog det vidrigaste jag har läst på det här forumet. Var någon annanstans i samhället skulle de beteenden som uppvisas här accepteras? Det må vara så att man inte gillar varandras åsikter men att använda de olika epitet som förekommer i den här tråden är bortom alla gränser för ett civiliserat uppträdande.

    Att forumet gäller för att vara ocensurerat är inte det samma som att man kan bete sig hur som helst. Jag tror knappast tanken bakom det hela var att skapa en arena för rena personangrepp och en möjlighet att bakom ”det fria ordets” täckmantel få kalla folk precis vad som helst.

    Den/de person/personer som ligger bakom forumet borde verkligen ta sig en funderare på det lämpliga i att låta den här sortens angrepp publiceras offentligt och om man vill ligga bakom ett forum där det är tillåtet att å det grövsta förolämpa och chikanera andra skribenter.

    Det faktum att signaturen Admin dessutom totalt ignorerar de PM som sänds till henne/honom gör att man kan misstänka att hon/han redan gett upp. (Jag skickade ett PM till Admin den 9:e april, meddelandet är fortfarande oläst.)

    Jag är väl medveten om att det här inlägget riskerar att trigga igång en och annan skribent att göra inlägg av typen ”det var inte jag som började”, ”högern/vänstern gör alltid så här” och ”det är det och det folkslagets fel att det blir så här”, mitt förslag är att de som känner sig träffade istället använder sin tid till att fundera över sin egen ”debatteknik” och om man själv kan bidra till att tonen på forumet förändras till det bättre.

    Med vänlig hälsning
    Rainman

    Jag brukar säga till mina barn att den som är smartast slutar medan puckon fortsätter. Vi får väl se vem vi kan räkna till vilken grupp då.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Susz X 2009-04-27, 11:29

    blueheaven skrev:Även du kan hjälpa till RC fast du får du sluta att skriva överhuvudtaget!

    Kan inte läsa vad du skriver men det spelar ingen roll för det vet jag ändå.

    (Räkna mig dit om du vill- eller INTE..)
    Coola ner dig - du e bara avis BH...och SeL


    Jisses- RC är ju både charmig och mmmm - tja
    - hade han inte varit gift så vore det inte fel alls att vara
    glöden på cigarren...tvärtom.. Wink


    Tillägnad BH och alla som tar åt sig vassego:

    ]


    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-27, 12:01, ändrad totalt 2 gånger
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Redvictory 2009-04-27, 11:36

    Ni som inte följt denna tråd kan ju få se hur den startade som avskräckande exempel på hur man INTE skall skriva.

    Dig och RC Ska det vara dödsstraff på!!!! ni är helt efterblivna och ger inget tull samhället.....

    sossar-e-lata


    Jag kan bara tolka det som att de som har en annan uppfattning politiskt skall döden dö
    det som är mest uppseendeväckande är att fler hängde på dvs resten av högerhalvan som var inne och skrev! alltså inte alla höger.antingen tar man avstånd eller inte!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-27, 11:43

    Super schysst inlägg och länk, suszX! Very Happy
    Mycket bra, det är vad jag kallar röra runt i kastruellerna! Twisted Evil
    10 poäng, full pott till dig, Wink

    Tur att man är kille, och inte sneglar på cigarrglöden, man får väl ställa in siktet på henne som sneglar på glöden? Wink

    Så det blir att börja röka cigarr så det både ryker och glöder! Very Happy


    Så det blir att ge Red Cloud en match! cheers


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-04-27, 11:53, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Susz X 2009-04-27, 11:44

    Redvictory skrev:Ni som inte följt denna tråd kan ju få se hur den startade som avskräckande exempel på hur man INTE skall skriva.

    Dig och RC Ska det vara dödsstraff på!!!! ni är helt efterblivna och ger inget tull samhället.....

    sossar-e-lata


    Jag kan bara tolka det som att de som har en annan uppfattning politiskt skall döden dö
    det som är mest uppseendeväckande är att fler hängde på dvs resten av högerhalvan som var inne och skrev! alltså inte alla höger.antingen tar man avstånd eller inte!

    Sant RV- och I like you !
    Ja en sådan strof måste man faktiskt reagera på tycker jag- gör man inte det
    är det farligt ansvarslöst.
    Det denne sel skrev är fullständigt sjukt- lika illa som Hitler med sina koncentrationsläger o Stalin med sina arbetsläger där intelligenta jobbade ihjäl sig och svalt....
    Är alla missbrukare som yppar sådan dynga? Hitler var det...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  RedCloud 2009-04-27, 11:45

    "Jisses- RC är ju både charmig och mmmm - tja
    - hade han inte varit gift så vore det inte fel alls att vara
    glöden på cigarren...tvärtom"


    nu rodnar jag både djupt & ödmjukt.... Embarassed
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Susz X 2009-04-27, 11:45

    martin7lindgren skrev:Super schysst inlägg och länk, suszX! Very Happy
    Mycket bra, det är vad jag kallar röra runt i kastruellerna! Twisted Evil
    10 poäng, full pott till dig, Wink

    Tur att man är kille, och inte sneglar på cigarrglöden, man får väl ställa in siktet på henne som sneglar på glöden? Wink

    Så det blir att börja röka cigarr så det både ryker och glöder! Very Happy

    Hahahaha- du äär mysig du..Gillar dig som människa.. Wink
    Tack Martin..


    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-27, 11:50, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Susz X 2009-04-27, 11:49

    RedCloud skrev:"Jisses- RC är ju både charmig och mmmm - tja
    - hade han inte varit gift så vore det inte fel alls att vara
    glöden på cigarren...tvärtom"


    nu rodnar jag både djupt & ödmjukt.... Embarassed

    Så charmigt..men inte behöver du rodna- var stolt..
    för den du är..alltid.
    sunny
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Redvictory 2009-04-27, 11:53

    Susz X skrev:
    Redvictory skrev:Ni som inte följt denna tråd kan ju få se hur den startade som avskräckande exempel på hur man INTE skall skriva.

    Dig och RC Ska det vara dödsstraff på!!!! ni är helt efterblivna och ger inget tull samhället.....

    sossar-e-lata


    Jag kan bara tolka det som att de som har en annan uppfattning politiskt skall döden dö
    det som är mest uppseendeväckande är att fler hängde på dvs resten av högerhalvan som var inne och skrev! alltså inte alla höger.antingen tar man avstånd eller inte!

    Sant RV- och I like you !
    Ja en sådan strof måste man faktiskt reagera på tycker jag- gör man inte det
    är det farligt ansvarslöst.
    Det denne sel skrev är fullständigt sjukt- lika illa som Hitler med sina koncentrationsläger o Stalin med sina arbetsläger där intelligenta jobbade ihjäl sig och svalt....
    Är alla missbrukare som yppar sådan dynga? Hitler var det...

    Vi är helt överens där Susz X (i like you to!)

    Sponsored content


    Red Victory - Sida 4 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 00:21