Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+19
Rainman
kanaljen
råttan.
fredrik rahm70
marxisten
SiP
MammaGuevara
Regndrottning
Kakmonstret
Redvictory
ANNA2LINK
blueheaven
Blåfront
formsvackan
RedCloud
theward
MartinLindgren
Susz X
Sossar-e-lata
23 posters

    Red Victory

    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  blueheaven 2009-04-26, 17:01

    ANNA2LINK skrev:Det betyder att högerextemister är odemokratiska!

    'Tycker du inte som jag skall du dö, din jävul'...typ...

    De kräver respekt för sig själva samtidigt som de tvärvägrarar visa respekt för andra....
    RD






    Jag förstår mig inte på dessa egocentriska typer som endast tänker på sig själva och dom runtomkring dom...

    Men är det inte ruggigt när de som så tydligt talar om demokrati och rättigheter, tycks avskaffa dessa så fort de själva kommer till makten?
    Men inte nog med detta när de totalt misslyckats och skapat diktaturen så skyller de sedan på någon annan!
    Jag talar om kommunisterna Anna!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  RedCloud 2009-04-26, 17:05

    "Jag talar om kommunisterna Anna!"

    jo jo du brukar svammla om detta rätt ofta mellan varven.

    Men att det på just på detta forum finns två-tre högernissar som vill tysta (rent fysiskt) meningsmotståndare, det verkar unge herr Blue inte vilja kännas vid....det kanske bränns ?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  blueheaven 2009-04-26, 17:11

    RedCloud skrev:"Jag talar om kommunisterna Anna!"

    jo jo du brukar svammla om detta rätt ofta mellan varven.

    Men att det på just på detta forum finns två-tre högernissar som vill tysta (rent fysiskt) meningsmotståndare, det verkar unge herr Blue inte vilja kännas vid....det kanske bränns ?

    Svamla stavas alltid med ett m, borde inte en lärare känna till detta?

    Till skillnad från dig så vill jag inte ha någon som vill tysta mig till makten medan detta uppenbarligen inte är något problem för dig?
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-26, 17:59

    Det är lustigt att ingen av högernollorna som ständigt gapar och ljuger om att de står för demokrati och yttrandefrihet reagerar på att den ständigt felstavande idioten S-E-L i praktiken mordhotar andra forumdeltagare.

    Och vem det än var som sa att jag och RC borde vara på ett annat forum: den dagen du brinner i helv kommer jag att byta både forum och nick. Du är verkligen "retarted" (kom på vem det var)
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-26, 18:14

    Vad är det för fel på ditt eget forum MammaGonnoré? Ni trivs antagligen inte att posta där, eftersom det är så stendött. Ni gör hellre bort er här hela dagarna.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Red Victory - Sida 2 Empty Muppmamma

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-26, 18:18

    har talat, lär du dina barn samma idiologi och lära som din förebild Che? att mörda folk hit & dit.....fina människor du ser upp till Twisted Evil tur att mina barn förhoppningsvis aldrig kommer i närheten av sådana som dig och de dina.....jag håller dem långt ifrån dårar.....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  SiP 2009-04-26, 18:22

    Sossar-e-lata skrev:har talat, lär du dina barn samma idiologi och lära som din förebild Che? att mörda folk hit & dit.....fina människor du ser upp till Twisted Evil tur att mina barn förhoppningsvis aldrig kommer i närheten av sådana som dig och de dina.....jag håller dem långt ifrån dårar.....

    Detta innebär alltså att du är skild och har besöksförbud...bra, barn skall skyddas från dåliga förebilder....
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red Victory - Sida 2 Empty Dagens bästa SIP

    Inlägg  theward 2009-04-26, 18:27

    SiP skrev:
    Sossar-e-lata skrev:har talat, lär du dina barn samma idiologi och lära som din förebild Che? att mörda folk hit & dit.....fina människor du ser upp till Twisted Evil tur att mina barn förhoppningsvis aldrig kommer i närheten av sådana som dig och de dina.....jag håller dem långt ifrån dårar.....

    Detta innebär alltså att du är skild och har besöksförbud...bra, barn skall skyddas från dåliga förebilder....

    undrar hur S-E-L bäst förklarar för sina barn, att han själv önskar livet ut andra människor, det enbart pga av deras åsikter också??

    Varför är vissas död, obetydliga och andras så hemska??
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-26, 18:43

    Jag hoppas han lär sina barn att kommunister är idioter.

    Som pappan och sonen som såg Claes Malmberg i en mataffär, sonen pekade och sade högljutt, "titta pappa, där är den där gubben du brukar kalla jävla kommunistidiot"
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red Victory - Sida 2 Empty ja lära barnen att vara inskränkta är ju jättebra

    Inlägg  theward 2009-04-26, 18:52

    Cetarded Rommie skrev:Jag hoppas han lär sina barn att kommunister är idioter.

    Som pappan och sonen som såg Claes Malmberg i en mataffär, sonen pekade och sade högljutt, "titta pappa, där är den där gubben du brukar kalla jävla kommunistidiot"

    Att dessutom lägga ord i mun på dem och få dem att tycka som Pappa, det tyder ju på ett bra föräldraskap Wink

    Idioti har inget med att göra vilken parti man röstar på, det har med andra saker att göra och ger man barnen en sund uppfostran.
    Är jag övertygad om att de hittar de rätta idioterna...

    Fast det är sällan så lätt som poå detta forumet Wink
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  formsvackan 2009-04-26, 18:57

    Sossar-e-lata skrev: lär du dina barn samma idiologi och lära som din förebild Che?
    Samtliga mina barn har lärt sig att alltid stå upp för den svagare, så Che skulle definitivt inte varit den sämsta av förebilder, tvärtom.

    Att kämpa för den lilla människan mot förtryck, är förmodligen inget som ligger för blåmögel, så du lär knappast begripa vad jag menar.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  marxisten 2009-04-26, 19:54

    Cetarded Rommie skrev:Det är ju RC och MammaG som förstör stämningen med avatars/användarnamn (endast MG) som hyllar folkmord och folkmördare.
    Sinnesrubbade idioter är vad de är, de får skylla sig själva. De kan hålla sig till sitt eget patetiska forum och diskutera det ondskefulla USA.

    Guevara, folkmördare? Borglig historieförvranskning är igång igen ja! Exakt vad gjorde Che som kan kallas ett folkmord? Att han fick med människor mot förtryckare? Att han dog i kampen för frihet för Bolivias befolkning?
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-26, 20:24

    Sossar-e-lata skrev:har talat, lär du dina barn samma idiologi och lära som din förebild Che? att mörda folk hit & dit.....fina människor du ser upp till Twisted Evil tur att mina barn förhoppningsvis aldrig kommer i närheten av sådana som dig och de dina.....jag håller dem långt ifrån dårar.....

    Lär du dina barn att stava? Det, som så mycket annat förmodligen, bör du nog överlåta till någon annan. Lär du dina barn till att vara samma översittare som du själv antar jag att de är lika illa omtyckta som sin far


    Senast ändrad av MammaGuevara den 2009-04-26, 20:27, ändrad totalt 1 gång
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-26, 20:26

    marxisten skrev:
    Cetarded Rommie skrev:Det är ju RC och MammaG som förstör stämningen med avatars/användarnamn (endast MG) som hyllar folkmord och folkmördare.
    Sinnesrubbade idioter är vad de är, de får skylla sig själva. De kan hålla sig till sitt eget patetiska forum och diskutera det ondskefulla USA.

    Guevara, folkmördare? Borglig historieförvranskning är igång igen ja! Exakt vad gjorde Che som kan kallas ett folkmord? Att han fick med människor mot förtryckare? Att han dog i kampen för frihet för Bolivias befolkning?


    Historieförvanskning? Det krävs att man kan någon historia för att kunna förvanska den. Borgarna på detta forum kör med fria fantasier. Hej Marx! Det var ett tag sedan!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-26, 20:27

    Hmm publicerade en lista på che´s offer..

    nmen denna..förnekade du ju mamma.


    seså ut och döda ett par hundra som che nu?=)

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  RedCloud 2009-04-26, 20:30

    "Hmm publicerade en lista på che´s offer..
    nmen denna..förnekade du ju mamma"


    I den verkliga världen, den utan livslögner och ideologisk blindhet, så finns det ngt som heter källkritik fredrik, ta och kolla upp vad det lilla, men mycket betydelsefulla ordet betyder.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-26, 20:32





    http://www.therealcuba.com/MurderedbyChe.htm

    EXTREMIST vänstern gillar sådant..

    Vapenvägrare som dom är..

    redcloud skulle antaligen skjuta sig i foten på första skottet=)


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-04-26, 20:32, ändrad totalt 1 gång
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red Victory - Sida 2 Empty vid krig blir det offer, tyvärr

    Inlägg  theward 2009-04-26, 20:32

    fredrik rahm skrev:Hmm publicerade en lista på che´s offer..

    nmen denna..förnekade du ju mamma.


    seså ut och döda ett par hundra som che nu?=)


    Att kasta paj om hur många, eller vilka som dog på endera sidan.
    Verkar ganska löjligt faktiskt.
    Man kan ta död på en massa människor och orsaka stort lidande genom att sitta bakom ett skrivbord och utfärda , lagar, order mm också
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-26, 20:35

    Che's mamma var liberal politiskt sett.

    Hon måste gråta i sin grav över att något dekadent och sinnesrubbat fruntimmer kallar sig för mammaguevara.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-26, 20:35

    Han verkar vara mycket för att döda och önska livet ur folk, den där,
    Mr. Raaaahhhhhmmmmmm! No
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red Victory - Sida 2 Empty bättre att vara vapenvägrare än ett göra en

    Inlägg  theward 2009-04-26, 20:36

    fredrik rahm skrev:



    http://www.therealcuba.com/MurderedbyChe.htm

    EXTREMIST vänstern gillar sådant..

    Vapenvägrare som dom är..

    redcloud skulle antaligen skjuta sig i foten på första skottet=)

    Ser man hur aggressiva och nära(eller över kanten) vissa är på detta forum.
    Så vore det bra om den enda skadan de kan åsamka, är att skjuta sig i foten Rolling Eyes

    ps jag är är en bra skytt Wink
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-26, 20:36

    theward skrev:
    fredrik rahm skrev:Hmm publicerade en lista på che´s offer..

    nmen denna..förnekade du ju mamma.


    seså ut och döda ett par hundra som che nu?=)


    Att kasta paj om hur många, eller vilka som dog på endera sidan.
    Verkar ganska löjligt faktiskt.
    Man kan ta död på en massa människor och orsaka stort lidande genom att sitta bakom ett skrivbord och utfärda , lagar, order mm också

    att hylla en man som Bevisat mördade en 300 barn kvinnor och män i en "ideologis" namn är psyksjukt.

    Jag hyllar istället tex Kamprad.. smart affärsman som lyckas göra sverige känt och fixa jobb åt folk=)

    eller varför inte Astrid Lindgren som betytt så mycket för miljoner barn och svensk rykte)

    men nejnej


    EXTREMIST vänstern gillar BLOD våld och död och förstörelse..inget annat.. detta syns genoim deras inlägg här på forumet
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  formsvackan 2009-04-26, 20:38

    MammaGuevara skrev:Lär du dina barn att stava? Det, som så mycket annat förmodligen, bör du nog överlåta till någon annan.
    Nej för f*n, han stavar sååå bra. IDIOlogi. Jag kan ett annat ord som stavas väldigt lika i början, och som passar honom som handsken Very Happy
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red Victory - Sida 2 Empty Ska du tala om psyksjuk?

    Inlägg  theward 2009-04-26, 20:39

    fredrik rahm skrev:
    theward skrev:
    fredrik rahm skrev:Hmm publicerade en lista på che´s offer..

    nmen denna..förnekade du ju mamma.


    seså ut och döda ett par hundra som che nu?=)


    Att kasta paj om hur många, eller vilka som dog på endera sidan.
    Verkar ganska löjligt faktiskt.
    Man kan ta död på en massa människor och orsaka stort lidande genom att sitta bakom ett skrivbord och utfärda , lagar, order mm också

    att hylla en man som Bevisat mördade en 300 barn kvinnor och män i en "ideologis" namn är psyksjukt.

    Jag hyllar istället tex Kamprad.. smart affärsman som lyckas göra sverige känt och fixa jobb åt folk=)

    eller varför inte Astrid Lindgren som betytt så mycket för miljoner barn och svensk rykte)

    men nejnej


    EXTREMIST vänstern gillar BLOD våld och död och förstörelse..inget annat.. detta syns genom deras inlägg här på forumet

    Tycker det verkar var helt andra som gillar våld och önskar livet ur folk, tom hotar andra....
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-26, 20:41

    Ja att Önska att en blomkruka faller i nåns (redclouds) skalle är ett Hårt hot.

    (och Mycket allvarligt menat)


    martins eviga hot emot mej mina föräldrar min flickvän är "godkänt dock" av ER.

    Sponsored content


    Red Victory - Sida 2 Empty Sv: Red Victory

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 01:03