Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
formsvackan
SiP
ANNA2LINK
Sniperace
Dao
Redvictory
RedCloud
11 posters

Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ?

Omröstning

Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ?

[ 0 ]
    Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ? - Sida 3 Bar_left0%Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ? - Sida 3 Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ? - Sida 3 Bar_left0%Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ? - Sida 3 Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    [ 0 ]
    [ 10 ]
    Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ? - Sida 3 Bar_left100%Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ? - Sida 3 Bar_right [100%] 

Totalt antal röster: 10
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ? - Sida 3 Empty Sv: Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ?

Inlägg  RedCloud 2010-06-10, 10:49

trivia: ingen verkar tro att sniper eller lazy kan fördöma Israel för uppenbara brott mot folkrätten.
    Vad säger det oss om dessa människor egentligen ?
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ? - Sida 3 Empty Sv: Vad kan få Sniper och Lazy att fördöma Israel ?

Inlägg  Dao 2010-06-10, 10:49

Sniper har i denna fråga helt omvandlat den källkritiska metoden!

Källkritik skall inte längre vara baserad på objektivitet och oberoende, utan det motsatta. Helst skall denna metod helt rätta sig efter hans ståndpunkter!

Amen...
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-06-10, 11:03

RedCloud skrev:trivia: ingen verkar tro att sniper eller lazy kan fördöma Israel för uppenbara brott mot folkrätten.
    Vad säger det oss om dessa människor egentligen ?

jag har också röstat!! lol!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-06-10, 11:20

Jag också lol! jag röstade igår kväll!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-10, 11:22

lazy skrev:Jag också lol! jag röstade igår kväll!

gött!!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-06-10, 11:25

Sniperace skrev:

gött!!
    lol! Razz lol! Razz lol!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-10, 11:29

Infra skrev:
    Sniperace skrev:

gött!!
    lol! Razz lol! Razz lol!
    cheers cheers cheers geek

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:23