Kommer det någon kritik från detta Forums sionistkramare ?
Inte då...
RedCloud skrev:Ögonvittnen, oberoende av varandra, säger att Israelerna sköt mot fartygen INNAN bordningen, folk blev skjutna i huvudet ovanifrån, folk blev skjutna i ryggen....
Inte då...
Dao skrev:För att inte glömma ögonvittnen bland de israeliska soldaterna som vittnar likadant som offren!
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Ögonvittnen, oberoende av varandra, säger att Israelerna sköt mot fartygen INNAN bordningen, folk blev skjutna i huvudet ovanifrån, folk blev skjutna i ryggen....
Inte då...
De har redan bestämt sig för att deras israeliska vänner handlade i nödvärn även om de avlossat en missil mot skeppen och samtliga dödats hade de hävdat att det var i självförsvar och sen visat filmer på när israeliska soldater fått en blåtira
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:Ögonvittnen, oberoende av varandra, säger att Israelerna sköt mot fartygen INNAN bordningen, folk blev skjutna i huvudet ovanifrån, folk blev skjutna i ryggen....
Inte då...
De har redan bestämt sig för att deras israeliska vänner handlade i nödvärn även om de avlossat en missil mot skeppen och samtliga dödats hade de hävdat att det var i självförsvar och sen visat filmer på när israeliska soldater fått en blåtira
Varför dödades ingen militär?
SiP skrev:Har inte kommenterat denna infekterade fråga tidigare, så för det första så var Israels aktion mot båtarna både fruktansvärd och otroligt klantig, hade de velat stoppa konvojen så hade de kunnat spärra dom och låtit båtarna stått still och väntat ut dom, men med judelobbyisterna som styr vita huset trodde de som vanligt att de skulle komma undan med vad som helst...
För det andra så är det väldigt tyst från extremvänstern med RC, RV, Dao och naturligtvis den store judehataren Infra i spetsen om Hamas illdåd under "krisen", men som vanligt så är väl dessa terrorister i deras ögon frihetshjältar som offrar sig för det Palestinska folket...
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=3769374
Jag har svårt att tro att någon på forumet ser Hamas på det sätt du beskriver. Jag, och jag vet flera med mig ser dem som en produkt av Israeliskt förtryck. Uppkomsten av Hamas och andra organisationer med ungefär samma uttalade målsättning, är resultatet av en misslyckad politik från Israels och USA´s sida. Så vind, skörda storm.SiP skrev:men som vanligt så är väl dessa terrorister i deras ögon frihetshjältar som offrar sig för det Palestinska folket...
formsvackan skrev:Jag har svårt att tro att någon på forumet ser Hamas på det sätt du beskriver. Jag, och jag vet flera med mig ser dem som en produkt av Israeliskt förtryck. Uppkomsten av Hamas och andra organisationer med ungefär samma uttalade målsättning, är resultatet av en misslyckad politik från Israels och USA´s sida. Så vind, skörda storm.SiP skrev:men som vanligt så är väl dessa terrorister i deras ögon frihetshjältar som offrar sig för det Palestinska folket...
Gustav "tjuven" Ander skrev:och helt utan verklighetsförankring.
Föga förvånande, men ändå underhållande. Du har så länge jag minns blandat ihop och döpt om både det ena och det andra. Olja och gas, försäkringspremier och skatter, bilfabriker och villagarage, industrirobotar och hobbysvetsar, m.m. Väderstrecken ska vi bara inte tala omRedMentalCase skrev:jag kallar den logiken för bullshit
Du kanske skulle tala om det för Snipern. Förresten, varför begränsar du dig till "arabvärlden" ?RedMentalCase skrev:Hamas är inte mer extrema än många andra politiska rörelser i arabvärlden och alltså inte alls unika på något sätt.
Vad ska man då säga om dig som hämtar dina "fakta" ur dåliga krigsromaner och opublicerade memoarer ?RedMentalCase skrev:Israel-hatet och det nästan perverst komiska övewrtoner och okunnigheten från sektvänster i denna fråga bara konfirmerar vilka dårar vi har att göra med.
formsvackan skrev:Jag har svårt att tro att någon på forumet ser Hamas på det sätt du beskriver. Jag, och jag vet flera med mig ser dem som en produkt av Israeliskt förtryck. Uppkomsten av Hamas och andra organisationer med ungefär samma uttalade målsättning, är resultatet av en misslyckad politik från Israels och USA´s sida. Så vind, skörda storm.SiP skrev:men som vanligt så är väl dessa terrorister i deras ögon frihetshjältar som offrar sig för det Palestinska folket...
formsvackan skrev:Föga förvånande, men ändå underhållande. Du har så länge jag minns blandat ihop och döpt om både det ena och det andra. Olja och gas, försäkringspremier och skatter, bilfabriker och villagarage, industrirobotar och hobbysvetsar, m.m. Väderstrecken ska vi bara inte tala omRedMentalCase skrev:jag kallar den logiken för bullshit
Foliehaveristens fjantlögner är lika dumma som man skulle kunna tro som alltid.
Tror kommunskiten att hans infantila lögneri förändrar världen ?Du kanske skulle tala om det för Snipern. Förresten, varför begränsar du dig till "arabvärlden" ?RedMentalCase skrev:Hamas är inte mer extrema än många andra politiska rörelser i arabvärlden och alltså inte alls unika på något sätt.
Varför skulle jag tala om det för sniper, det är ju du/ni som har problem med er värlsdbild.Vad ska man då säga om dig som hämtar dina "fakta" ur dåliga krigsromaner och opublicerade memoarer ?RedMentalCase skrev:Israel-hatet och det nästan perverst komiska övewrtoner och okunnigheten från sektvänster i denna fråga bara konfirmerar vilka dårar vi har att göra med.
Nu ljuger psykkommunskiten igen, vart vill du komma med ditt fjanteri ?,
till den röda döda himlen ?
De som har sin frihet behöver inga som kämpar för densamma. Hamas skulle då "över en natt" istället bli sedda som fiender av befolkningen.SiP skrev:Hamas har också på ett utstuderat sätt utnyttjat situationen för att få makt och därigenom sett till att det aldrig kan bli en fredlig lösning på problemet, genom att attackera israel med jämna mellanrum så ger man israel anledning att slå tillbaka, på det sättet så blir Hamas kvar vid makten eftersom befolkningen ser dom som en faktor som inte viker ned sig och därigenom ses dom som hjältar, så länge dom hänger sig kvar vid makten så kommer det inte att bli fred!!
Om du slutar sprida dina dumheter kommer du så småningom att slippa få dem i skallen.RedMentalCase skrev:Foliehaveristens fjantlögner är lika dumma som man skulle kunna tro som alltid.
Tror kommunskiten att hans infantila lögneri förändrar världen ?
formsvackan skrev:[De som har sin frihet behöver inga som kämpar för densamma. Hamas skulle då "över en natt" istället bli sedda som fiender av befolkningen.
RedCloud skrev:Ögonvittnen, oberoende av varandra, säger att Israelerna sköt mot fartygen INNAN bordningen, folk blev skjutna i huvudet ovanifrån, folk blev skjutna i ryggen....
Inte då...
att den största skulden och ansvaret för konflikten i mellanöstern idag INTE är Israels.
formsvackan skrev:Om du slutar sprida dina dumheter kommer du så småningom att slippa få dem i skallen.RedMentalCase skrev:Foliehaveristens fjantlögner är lika dumma som man skulle kunna tro som alltid.
Tror kommunskiten att hans infantila lögneri förändrar världen ?
Hur f*n ska du ta dig ur detta ?
I och för sig kan man kanske belasta USA minst lika mycket, men det tror jag inte du menar. Jag tror inte ens att du själv vet vad du menar, om du nu menar någonting vill sägaRedMentalCase skrev:Noll verklighetskontakt, totalt fria fantasier, bara ett försök att överskyla att den största skulden och ansvaret för konflikten i mellanöstern idag INTE är Israels.
Inte då, du har själv hittat på varenda en av dem.RedMentalCase skrev:Dumheter som du själv fabricerat i din röda dumskalle
Problemet är väl ditt som påstår att de existerar, men inte kan bevisa detRedMentalCase skrev:vad vänta sig från en som säger att AlQaida inte existerar
Ett faktum ? Det vet du inte vad ärRedMentalCase skrev:Bankirism är ett faktum
OK då, jag kan nöja mig med att de får sitta på läktaren en tid, så länge de håller käften. Börjar de vissla eller skrika elakheter ska de kastas ut i snönRedMentalCase skrev:och att Israel ska uteslutas ur FN.
formsvackan skrev:I och för sig kan man kanske belasta USA minst lika mycket, men det tror jag inte du menar. Jag tror inte ens att du själv vet vad du menar, om du nu menar någonting vill sägaRedMentalCase skrev:Noll verklighetskontakt, totalt fria fantasier, bara ett försök att överskyla att den största skulden och ansvaret för konflikten i mellanöstern idag INTE är Israels.
Någon uppfattning om skuld/ansvar för konflikten i mellanösterna hade du som väntat inte. Det enda som tycks betyda något är att jag har felRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:I och för sig kan man kanske belasta USA minst lika mycket, men det tror jag inte du menar. Jag tror inte ens att du själv vet vad du menar, om du nu menar någonting vill sägaRedMentalCase skrev:Noll verklighetskontakt, totalt fria fantasier, bara ett försök att överskyla att den största skulden och ansvaret för konflikten i mellanöstern idag INTE är Israels.
Jag menar att du är ett äkta nutcase som i god gammal vänstersed lägger all skuld på demokratier, fria länder, och ger avlatsbrev till diktaturer medeltida rörelser och terrorister.
Lika fel som du/ni hade förr, lika fel har ni nu.