Det har jag länge förstått att du gör. Får inte största bössans innehavare sin vilja igenom på annat sätt, är det bara att skjuta rent .....Sniperace skrev: Ok, då rekommenderar jag att kriget fortsätter, och att då Israel sätter in alla resurser för att bekämpa fienden....
Någon mera kommentar om tillstånd, avtal och lagar har du tydligen inte, endast att de som inte underkastar sig bör rensas bort.
Du uppvisar här att du är så fastlåst i dina egna fördomar att du inte fattat någonting av det jag hela tiden framfört. Hamas mål är en palestinsk stat, inte fred på Israels villkor, inte heller Israels och/eller judarnas förintande.Sniperace skrev:så får ni och HAMAZ som ni vill, för som sagt, hamaz mål är ju inte fred, utan ISRAELS förintande och judarnas utrotande
Det enda som kan ge freden en chans är att Israel accepterar den ursprungliga planen på en tvåstatslösning.Sniperace skrev:det finns INGEN annan lösning än fortsatt krig, och bad är då bättre än att Israel verkligen lägger ALLT på att slå ner fienden......
Detta vägrade de israeliska terroristerna då och mördade istället den person som drev "projektet"
Ligan ansåg att Bernadotte stod i vägen för ett omfångsrikt Israel eftersom han tänkte sig att det vid sidan om den judiska staten också skulle finnas en palestinsk stat, och att de palestinska flyktingarna skulle få återvända.
Detta vägrar samma israeliska terrorister än idag och mördar istället dem som fortfarande driver "projektet"
Att du rekommenderar att de israeliska terroristerna "verkligen lägger ALLT på att slå ner fienden" är inget som förvånar det allra minsta, tvärtom. Den siste krigshetsaren är ännu inte född, tyvärr ....