Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
x-medborgare
ericTheDog
MartinLindgren
Sossar ee lata
8 posters

Snälla!!! tar ni sossarna på allvar? TV 4 nyheterna med reportage visar att det är skrämmande!!!

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Snälla!!! tar ni sossarna på allvar? TV 4 nyheterna med reportage visar att det är skrämmande!!! - Sida 2 Empty Sv: Snälla!!! tar ni sossarna på allvar? TV 4 nyheterna med reportage visar att det är skrämmande!!!

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-28, 00:23

x-medborgare skrev:
    redalert skrev:
    x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:
    x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:Det kanske vore på sin plats att du läser vad jag skriver innan du kommenterar. Som det är nu gör du bort dig totalt. Synd, för jag tycker du är rätt okej annars.

Jag läste vad du skrev... resten kom efter min kommentar.. Cool

Jag förstår allvarligt talat inte vad du har för problem. Antar att du hade haft en något annorlunda inställning om det varit en Alliansanhängare som fixat till sig en lägenhet.

Tror du vet att så inte vore fallet ängnar mig inte åt sådan. även om det gällde en alliansare.... Eller hur.. Tycker bara det var lågt och missundsamt att skriva så till Martin det är mitt problem...
    Ditt första inlägg.. Jag tycker det var ful och jag talade om att jag tycker det..

Det du skrev sedan var i mina ögon en undanmanöver.. För att rättfärdiga en plump i protokollet.. Du får gärna fortsätta detta men jag har sagt mitt och brukar inte driva saker till absurdum..

Nej du får väl göra som vanligt, tiga i 7 veckor?

Ja ibland kan det vara bättre att tiga.. Cool Även om jag inte riktigt förstår vad du menar just nu... Saknat mig eftersom du håller koll 7 veckor ??? Very Happy

Jag saknar dig efter en dags frånvaro på AC.... du piggar upp stämningen
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Snälla!!! tar ni sossarna på allvar? TV 4 nyheterna med reportage visar att det är skrämmande!!! - Sida 2 Empty Sv: Snälla!!! tar ni sossarna på allvar? TV 4 nyheterna med reportage visar att det är skrämmande!!!

Inlägg  DMustaine 2010-05-28, 00:39

F.I.S.T skrev:
    x-medborgare skrev:
    redalert skrev:
    x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:
    x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:Det kanske vore på sin plats att du läser vad jag skriver innan du kommenterar. Som det är nu gör du bort dig totalt. Synd, för jag tycker du är rätt okej annars.

Jag förstår allvarligt talat inte vad du har för problem. Antar att du hade haft en något annorlunda inställning om det varit en Alliansanhängare som fixat till sig en lägenhet.

Tror du vet att så inte vore fallet ängnar mig inte åt sådan. även om det gällde en alliansare.... Eller hur.. Tycker bara det var lågt och missundsamt att skriva så till Martin det är mitt problem...
    Ditt första inlägg.. Jag tycker det var ful och jag talade om att jag tycker det..

Det du skrev sedan var i mina ögon en undanmanöver.. För att rättfärdiga en plump i protokollet.. Du får gärna fortsätta detta men jag har sagt mitt och brukar inte driva saker till absurdum..

Nej du får väl göra som vanligt, tiga i 7 veckor?

Ja ibland kan det vara bättre att tiga.. Cool Även om jag inte riktigt förstår vad du menar just nu... Saknat mig eftersom du håller koll 7 veckor ??? Very Happy

Jag saknar dig efter en dags frånvaro på AC.... du piggar upp stämningen

Bort med den fan, turken alltså! Men kan ett sånt mygelparti som sossarna fatta ett sånt beslut? Tiden får utvisa men klart är att han numer är en riktig belastning och borgerlig valmagnet!
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-05-28, 01:13

x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:
    x-medborgare skrev:

Min ståndpunkt är att det inte är okej när högt uppsatta makthavare utövar påtryckningar för att styra vem som ska få innerstadslägenhet och vem som inte ska få det.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-05-28, 01:20

MartinLindgren skrev:Ja du Doggen, om du nu äger din bostad och inte vill köa för att bo inom tullarna
    så undrar jag vad fan ditt problem att det finns andra som vill det,

Det är ju inte första gången du lägger dig i mitt boende, du har ju många gånger tidigare sagt att en hemlös får finna sig att bo där någon annan bestämmer!

Jag har inga problem med att folk vill bo i innerstaden. Jag har full förståelse för det. Men om man nu har en bostadskö så tycker jag det är åt helvete att de som stått länge i denna ska tvingas se sig omkörda av folk med "rätta" politiska kontakterna. Detta leder till att en undersköterska aldrig kommer kunna få en lägenhet i innerstan hur länge hon än köar. Till på köpet tvingas hon lyssna till de rödgrönas jiddrande om "rättvisa".

Vad gäller lägenheter till hemlösa så tycker jag du borde förespråka att de får någon av de lägenheter som faktiskt finns lediga i landet. Det måste ju vara bättre att ha tak över huvudet än att sova på gatan? Eller menar du verkligen att dessa individer inte nöjer med mindre än de mest attraktiva lägenheterna i landet. Där tror jag faktiskt du har fel isåfall.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 02:30