x-medborgare skrev:redalert skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Det kanske vore på sin plats att du läser vad jag skriver innan du kommenterar. Som det är nu gör du bort dig totalt. Synd, för jag tycker du är rätt okej annars.
Jag läste vad du skrev... resten kom efter min kommentar..
Jag förstår allvarligt talat inte vad du har för problem. Antar att du hade haft en något annorlunda inställning om det varit en Alliansanhängare som fixat till sig en lägenhet.
Tror du vet att så inte vore fallet ängnar mig inte åt sådan. även om det gällde en alliansare.... Eller hur.. Tycker bara det var lågt och missundsamt att skriva så till Martin det är mitt problem...
Ditt första inlägg.. Jag tycker det var ful och jag talade om att jag tycker det..
Det du skrev sedan var i mina ögon en undanmanöver.. För att rättfärdiga en plump i protokollet.. Du får gärna fortsätta detta men jag har sagt mitt och brukar inte driva saker till absurdum..
Nej du får väl göra som vanligt, tiga i 7 veckor?
Ja ibland kan det vara bättre att tiga.. Även om jag inte riktigt förstår vad du menar just nu... Saknat mig eftersom du håller koll 7 veckor ???
Jag saknar dig efter en dags frånvaro på AC.... du piggar upp stämningen