+3
MartinLindgren
x-medborgare
Sossar-e-lata
7 posters
Sosseväljarna är mycket nöjda med ALLIANSEN
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
hur de sköter krisen, det är ju inte så konstigt med tanke på att Alliansen visar ansvar och överlägset kunnande inom ekonomi, vad säger RV & Martin om att de sina gillar Alliansen bäst?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Sossar-e-lata skrev:hur de sköter krisen, det är ju inte så konstigt med tanke på att Alliansen visar ansvar och överlägset kunnande inom ekonomi, vad säger RV & Martin om att de sina gillar Alliansen bäst?
Är vi/jag det var som fan..
länk????
- Inlägg 3
Titta på nyheterna!!
Tror det var en sifoundersökning, men ni vänstermuppar tror ju bara på siffror när ni vill, MUPPAR var rätta ordet.
Sossar-e-lata skrev:Tror det var en sifoundersökning, men ni vänstermuppar tror ju bara på siffror när ni vill, MUPPAR var rätta ordet.
Ja ja förstod väl att det var ännu nått du tror..
- Inlägg 5
kolla nyheterna nu 8.30
så vet du
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Nu är du inne i dina fantasier igen, jag vet ingen som jublar över allianspolitiken,
men visst finns det kanske dom också, lika väl som vi säkert har en hel del som ångrar sina val på borgarna, och snart äntligen kunna ställa det till rätta igen, 2010!
men visst finns det kanske dom också, lika väl som vi säkert har en hel del som ångrar sina val på borgarna, och snart äntligen kunna ställa det till rätta igen, 2010!
- Inlägg 7
Det var SKOP
90% av Alliansväljarna, 66 % av MP väljarna, 55% av sosseväljarna, och 38% av vänsterpartiet/kommunisterna anser att Alliansen gör ett MYCKET bra jobb med krisen.... Räcker infon X?
Sossar-e-lata skrev:90% av Alliansväljarna, 66 % av MP väljarna, 55% av sosseväljarna, och 38% av vänsterpartiet/kommunisterna anser att Alliansen gör ett MYCKET bra jobb med krisen.... Räcker infon X?
Jopp nä skall sova nu jobbar ännu natt en hel helg..Lika bra att jobba på så länge man har ett jobb i spara sverge.. Skall drömma om höjda skatter så vi klarar barn och omsorg.. Gäsp
- Inlägg 9
Martin har du TV????
Öppna ögonen och inse fakta, nuhetsmorgon tv1 09.00, se & hör lille vän.
- Inlägg 10
X-med
det är inte staten som skall ta hand om dina barn!!! det är du och din man!!!! ingen annan har gjort dina barn!!
Sossar-e-lata skrev:Öppna ögonen och inse fakta, nuhetsmorgon tv1 09.00, se & hör lille vän.
se & hör lille vän. En riktig skit tidning är det din lektyr?????
Redvictory- Antal inlägg : 12028
x-medborgare skrev:Sossar-e-lata skrev:Tror det var en sifoundersökning, men ni vänstermuppar tror ju bara på siffror när ni vill, MUPPAR var rätta ordet.
Ja ja förstod väl att det var ännu nått du tror..
S-E-L har blivit lurad!
nu låter han det gå ut över vänstern!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
"Tror det var en sifoundersökning"
Gustav Ander verkar ha hyrt ut sin fantasigenerator.....
Gustav Ander verkar ha hyrt ut sin fantasigenerator.....
Sossar-e-lata skrev:det är inte staten som skall ta hand om dina barn!!! det är du och din man!!!! ingen annan har gjort dina barn!!
Nämen vad säger du mitt och min mans ansvar Nu slog du mig allt på fingrarna
x-medborgare skrev:Sossar-e-lata skrev:det är inte staten som skall ta hand om dina barn!!! det är du och din man!!!! ingen annan har gjort dina barn!!
Nämen vad säger du mitt och min mans ansvar Nu slog du mig allt på fingrarna
Själv växte S-E-L upp med en barnflicka som hans pappa även utnyttjade till annat!
inte så konstigt att S-E-L blivit så störd efter dessa Trauman!
Har du slutat sniffa kontaktlim än S-E-L?
- Inlägg 16
ojojoj
Nu vill vänstermupparna inte inse verkligheten, de tjoar och tjimar hit&dit, den ene mer snurrig än den andre, men bidragen får de ändå!!! tjoho små bidragstagare.
Sossar-e-lata skrev:Nu vill vänstermupparna inte inse verkligheten, de tjoar och tjimar hit&dit, den ene mer snurrig än den andre, men bidragen får de ändå!!! tjoho små bidragstagare.
Jo det blir så människor med empati och förståele brukar känna sig glada lyckliga och då tjoar och tjimar man.
Mitt bidrag kommer den 26 från landstinget då ska jag tjoa och tjima ännu mera
x-medborgare skrev:Sossar-e-lata skrev:Nu vill vänstermupparna inte inse verkligheten, de tjoar och tjimar hit&dit, den ene mer snurrig än den andre, men bidragen får de ändå!!! tjoho små bidragstagare.
Jo det blir så människor med empati och förståele brukar känna sig glada lyckliga och då tjoar och tjimar man.
Vi på vänstersidan är glada för det lilla! till Alliansen säger vi Tingeling 2010
blueheaven- Antal inlägg : 5228
x-medborgare skrev:Sossar-e-lata skrev:Nu vill vänstermupparna inte inse verkligheten, de tjoar och tjimar hit&dit, den ene mer snurrig än den andre, men bidragen får de ändå!!! tjoho små bidragstagare.
Ja tänk den som kunde få lite bidrag?
blueheaven skrev:x-medborgare skrev:Sossar-e-lata skrev:Nu vill vänstermupparna inte inse verkligheten, de tjoar och tjimar hit&dit, den ene mer snurrig än den andre, men bidragen får de ändå!!! tjoho små bidragstagare.
Och kompressorn funkar bra ser jag..
blueheaven skrev:x-medborgare skrev:Sossar-e-lata skrev:Nu vill vänstermupparna inte inse verkligheten, de tjoar och tjimar hit&dit, den ene mer snurrig än den andre, men bidragen får de ändå!!! tjoho små bidragstagare.
Titta i din brevlåda ! kanske ligger det ett grönt brev med din pension där
eller går du på socialbidrag redan!
du tillhör bidragshögern BH inse det!
Ja ni vet inte hur bra ni har det, få bidrag och försörjning utan att behöva sälja sin dyrbara tid!!!!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Yttrade du inte nyligen något liknande om dig själv ?blueheaven skrev:Ja ni vet inte hur bra ni har det, få bidrag och försörjning utan att behöva sälja sin dyrbara tid!!!!
formsvackan skrev:Yttrade du inte nyligen något liknande om dig själv ?blueheaven skrev:Ja ni vet inte hur bra ni har det, få bidrag och försörjning utan att behöva sälja sin dyrbara tid!!!!
QUE?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
"Ja ni vet inte hur bra ni har det, få bidrag och försörjning utan att behöva sälja sin dyrbara tid!!!!"
Kan den "allvetande" BlueHeaven tala om vilka det är som lever på bidrag här på forum ?
Antagligen är du otroligt bitter över att du var så korkad att du inte var med i A-kassan när du fick sparken, och nu ska bitterheten gå ut över andra....
När dina sparpengar är slut får du ställa dig i soc-kön som alla andra utförsäkrade.
Länge leve alliansens arbetslinje !!!!!
Kan den "allvetande" BlueHeaven tala om vilka det är som lever på bidrag här på forum ?
Antagligen är du otroligt bitter över att du var så korkad att du inte var med i A-kassan när du fick sparken, och nu ska bitterheten gå ut över andra....
När dina sparpengar är slut får du ställa dig i soc-kön som alla andra utförsäkrade.
Länge leve alliansens arbetslinje !!!!!