+9
Infra
RedMentalCase
DirtyDog
Dao
lazy
Secrist
redalert
ericTheDog
Redvictory
13 posters
Är ni nöjda nu Avgrundshögern?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 2
Sv: Är ni nöjda nu Avgrundshögern?
Jag är alltid nöjd.
Ska försäkringskassan verkligen basera sin beslut på Aftonbladets vänsterflum.
Ska försäkringskassan verkligen basera sin beslut på Aftonbladets vänsterflum.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 3
Redvictory skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16543743.ab
Läs om Alliansens nya sjuka regler!
JEFLA asshole!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 4
Redvictory skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16543743.ab
Läs om Alliansens nya sjuka regler!
Japp. Mer pengar till skattesänkningar!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 5
Hade ingen aning om att det var Alliansen som bestämde vem som ska få hjälp, trodde i min enfald att det var FK.
Förresten RV, du kommer antagligen att bli tvungen att jobba som brandman/ambulansförare till du är 69/70 år gammal, sossarna stöttar.
Förresten RV, du kommer antagligen att bli tvungen att jobba som brandman/ambulansförare till du är 69/70 år gammal, sossarna stöttar.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 6
lazy skrev:Hade ingen aning om att det var Alliansen som bestämde vem som ska få hjälp, trodde i min enfald att det var FK.
Nejdå! jag är 100% säker på att alla skattesmitare kommer avslöjas så det kommer bli hur bra somhelst! nu är det bara att börja betala! undrar just hur mycket snålkamprad m,fl försökt gömma undan! hoppas han får skaka galler i gamla dar! upplysningsvis Lazy! det är Alliansens socialförsäkringsminister som satt upp de nya sjuka reglerna
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 7
Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Secrist till och med jublar och hävdar att det blir "mer till skattesänkningar"???
Secrist till och med jublar och hävdar att det blir "mer till skattesänkningar"???
- Inlägg 8
Dao skrev:Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Är du förvånad? de njuter ju av när andra lider! Secrist onanerar säkert till bilder där barn svälter!
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 9
Jasså, kan du länka till dessa så att vi kan se hur de påverkar detta fall?Redvictory skrev:upplysningsvis Lazy! det är Alliansens socialförsäkringsminister som satt upp de nya sjuka reglerna
Mig veterligen har en handläggare hos FK fattat detta beslut och det kan överklagas i vanlig ordning.
- Inlägg 10
DirtyDog skrev:Jasså, kan du länka till dessa så att vi kan se hur de påverkar detta fall?Redvictory skrev:upplysningsvis Lazy! det är Alliansens socialförsäkringsminister som satt upp de nya sjuka reglerna
Mig veterligen har en handläggare hos FK fattat detta beslut och det kan överklagas i vanlig ordning.
Handläggaren gör bara sitt jobb! dvs följer de mycket sjuka reglerna!skjut inte budbäraren!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 11
Dao skrev:Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Vem har sagt att det är ok, eller för den delen inte ok? Vi vet ju inget om detta fall.
- Inlägg 12
Självklart, men VAR framgår det att det är en NY regel som han följer och inte nån som existerat sen tidigare?Redvictory skrev:DirtyDog skrev:Jasså, kan du länka till dessa så att vi kan se hur de påverkar detta fall?Redvictory skrev:upplysningsvis Lazy! det är Alliansens socialförsäkringsminister som satt upp de nya sjuka reglerna
Handläggaren gör bara sitt jobb! dvs följer de mycket sjuka reglerna!skjut inte budbäraren!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 13
Jag tror att vi kommer att få följa hela Europas "förfall" och får inse att vi kommer att få en sänkt standard, höjda skatter oavsett vilken regering vi har.
- Inlägg 14
ericTheDog skrev:Dao skrev:Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Vem har sagt att det är ok, eller för den delen inte ok? Vi vet ju inget om detta fall.
Secrist uttryckte glädje över det som framkom i artikeln!
Men varför reagerar ni inte över det som framkommer här, om ni inte tycker det är OK? Varför detta gnäll om "Aftonbladet", eller att arrogansen inte kan skyllas för sina egna regler?
Varför bortförklaringar över huvud taget?
- Inlägg 15
Är detta en följd av någon regel som alliansen har ändrat?Dao skrev:eller att arrogansen inte kan skyllas för sina egna regler?
Kunde man isåfall ha förutsatt detta resultat?
Det är väl rimligen frågor som man bör ställa sig innan man anklagar någon för att MEDVETET skapat denna situation?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 16
Redvictory skrev:lazy skrev:Hade ingen aning om att det var Alliansen som bestämde vem som ska få hjälp, trodde i min enfald att det var FK.
Nejdå! jag är 100% säker på att alla skattesmitare kommer avslöjas så det kommer bli hur bra somhelst! nu är det bara att börja betala! undrar just hur mycket snålkamprad m,fl försökt gömma undan! hoppas han får skaka galler i gamla dar! upplysningsvis Lazy! det är Alliansens socialförsäkringsminister som satt upp de nya sjuka reglerna
JEFLA PANNBEN!
- Inlägg 17
Redvictory skrev:Dao skrev:Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Är du förvånad? de njuter ju av när andra lider! Secrist onanerar säkert till bilder där barn svälter!
- Inlägg 18
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Secrist uttryckte glädje över det som framkom i artikeln!
Men varför reagerar ni inte över det som framkommer här, om ni inte tycker det är OK? Varför detta gnäll om "Aftonbladet", eller att arrogansen inte kan skyllas för sina egna regler?
Jag tror det är USA:s fel.
- Inlägg 19
Secrist skrev:Jag tror det är USA:s fel.
Jaha?
- Inlägg 20
DirtyDog skrev:Är detta en följd av någon regel som alliansen har ändrat?Dao skrev:eller att arrogansen inte kan skyllas för sina egna regler?
Kunde man isåfall ha förutsatt detta resultat?
Det är väl rimligen frågor som man bör ställa sig innan man anklagar någon för att MEDVETET skapat denna situation?
Vad som händer är känt allt sedan arrogansens nya regelverk efter deras första mandatperiod. Mindre justeringar har gjorts, men problemet kvarstår - trots vetskap om konsekvenserna.
Då ÄR det MEDVETET!
- Inlägg 21
lazy skrev:Jag tror att vi kommer att få följa hela Europas "förfall" och får inse att vi kommer att få en sänkt standard, höjda skatter oavsett vilken regering vi har.
Sänkt standard, ja. Höjda skatter, nej!
Sänkt standard är en av konsekvenserna av sänkta skatter!
- Inlägg 22
Dao skrev:lazy skrev:Jag tror att vi kommer att få följa hela Europas "förfall" och får inse att vi kommer att få en sänkt standard, höjda skatter oavsett vilken regering vi har.
Sänkt standard, ja. Höjda skatter, nej!
Sänkt standard är en av konsekvenserna av sänkta skatter!
I fallet Grekland så är ju skatteprocenten ointressant eftersom de ändå inte betalar någon skatt.
- Inlägg 23
Secrist skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Jag vet redan att du tänker så!
- Inlägg 24
Redvictory skrev:Secrist skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Mer pengar till oss som jobbar!
- Inlägg 25
Secrist skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:Hur kan ni vara så kalla att ni tycker detta är OK???
Mer pengar till oss som jobbar!
DU jobbar INTE secrist! Kan du hålla upp händerna le och uttala en enkel mening? om du har en spegel ska du räcka ut tungan! böjer den sig kan du råkat ut för en stroke! dina upprepningar tyder också på det! (krya på dig)