ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:SiP skrev:ANNA2LINK skrev:Red V är inte dum han försvarar en politik för dom sjuka och svaga i samhället och tror på en rödgrön politik.Att han kan vara hård i sina ord är ju ofta att det är hårda inlägg ifrån båda sidor. Men för det är han inte dum!
Att skriva att vissa är dumma hur dumt är det på en skala SEEL?
Har alltid gillat dig Anna, du står för vad du skriver och låter ingen få dig att ändra din uppfattning, men att försvara RV´s inlägg med att han är hård i sina ord är bara helt fel.
Han försökte själa billiga poäng gentemot FK med sitt inlägg, så frågan du skall ställa dig är, förtjänade Candrah att användas som basebollträ i hans korståg mot FK??
FK har många fel och brister liksom sittande regering, men att dra in en människa som legat lam i 26 år och kämpat för att få dö värdigt är inget annat än ett hån mot henne och hennes anhöriga...
SIP jag är säker på att inte RedV menade det som ett hån mot familjen. Red V har ju själv varit svårt sjuk. Nej snarare ett hån mot F-kassans nya regler som alliansen har skapat.
Men det blir ett GROVT hån mot Chandras beslut att avsluta sitt liv pga LIDANDE till att vända det till att det var att FK skulle funnit arbetsförmåga hos henne.
detta vänder då hennes beslut till att ha varit feghet och att smita.
och att göra så för att vinna politiska poäng ser jag som riktigt svineri, speciellt som att han framhärdar och inte gör avbön att han gick över en gräns.
Ja men han visste nog inte historien om henne. Vi får väl se vad han skriver själv...
JO, han vidhöll sina grovheter.....
och gör ingen avbön, så för min del står han nu VÄLDIGT djupt i skiten