ericTheDog skrev:De enda som gick på din linje var de mest galna vänstermupparna. Jag upplever inte att ni var dumma mot mig. Jag upplever att ni helt enkelt är korkade.
Kallar du Corven för galen vänstermupp, va?
ericTheDog skrev:De enda som gick på din linje var de mest galna vänstermupparna. Jag upplever inte att ni var dumma mot mig. Jag upplever att ni helt enkelt är korkade.
Infra skrev:ericTheDog skrev:De enda som gick på din linje var de mest galna vänstermupparna. Jag upplever inte att ni var dumma mot mig. Jag upplever att ni helt enkelt är korkade.
Kallar du Corven för galen vänstermupp, va?
MartinLindgren skrev:Nu vet vi ju att forums galne Mr.Doggen vet ju allt om galenskap!
Demona Stahlin skrev:Martin
Gnäller du på Littorins fallskärm på 1,3 miljoner
Men mona får 80.000 i bonus eller 890.000 per år
Stödjer mona men gnäller på littorin?
Kakmonstret skrev:Jag stödjer höga politikerlöner oavsett partifärg.
Kommunisterna brukar dock låtsas att de inte gillar sina höga löner, sen sätter de sina barn i dyra privatskolor, genomför en privat operation för att slippa vårdkön, köper en dyr lägenhet på Östermalm och visar fingret i TV.
MartinLindgren skrev:Håll ut alla mina blåa fans, snart är jag tillbaks, just nu väljer jag hängmattan med alla tillbehör!
Leve Mona Sahlin!
Sveriges nästa statsminister!
ericTheDog skrev:Undrar jag om martin verkligen är den han utger sig för att vara. Verkar inte så.
redalert skrev:ericTheDog skrev:Undrar jag om martin verkligen är den han utger sig för att vara. Verkar inte så.
Undrar jag också, varför skall en som inte arbetar, aldrig arbetat, vara på semester och ligga i hängmattan?
ericTheDog skrev:Har man varit arbetslös - alltså en sån som faktiskt vill ha ett jobb - vet man att det är omöjligt att ta semester från detta. Det enda som finns i skallen är att man måste få tag på ett jobb - NU. Sen kan Anna jiddra hur mycket hon vill.
redalert skrev:ericTheDog skrev:Undrar jag om martin verkligen är den han utger sig för att vara. Verkar inte så.
Undrar jag också, varför skall en som inte arbetar, aldrig arbetat, vara på semester och ligga i hängmattan?
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Har man varit arbetslös - alltså en sån som faktiskt vill ha ett jobb - vet man att det är omöjligt att ta semester från detta. Det enda som finns i skallen är att man måste få tag på ett jobb - NU. Sen kan Anna jiddra hur mycket hon vill.
Nej ett jobb är inte det enda för människor ska jag tala om. Dom flesta vill ha ett bra liv vare sig om dom arbetar eller är arbetslös. Så där har du fel!!!
Secrist skrev:Även Martin har gjort sig förtjänt av en välbehövlig vila.
Vila från vad? Hela hans liv är ju en enda lång semester.