Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+25
MartinLingren
theward
Demona Stahlin
Infra
Thetaxpayer
formsvackan
datic
PE Dal
Redvictory
Kakmonstret
Vercingetorix
lazy
ANNA2LINK
R.O.F.L
Sniperace
RedCloud
redalert
MartinLindgren
berralarzon
F.I.S.T
Secrist
x-medborgare
ericTheDog
RedMentalCase
Dao
29 posters

    LEVE MONA SAHLIN...

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Redvictory 2010-08-28, 00:00

    ericTheDog skrev:
    MartinLindgren skrev:Jodå mr.Doggen det blir hon, t.o.m din statsminister!
    Sen är det bara för dig att damma av din regnbågskeps och ta det första darrande steget ut ur garderoben in i verkligheten!


    För du kan vara säker på att din nya statsminister Mona Sahlin stöttar och står upp för dig grabben! Wink


    Toblerone som statsminister - omöjligt. Eller Ofta! som kiden säger. Kidsen känner inte till Tobleroneskandalen, men jag berättar så gärna för dem. Oj, vad de skrattade...

    Det är bara villkorslösa spån som kommer rösta på Mona. Det räcker inte för seger. Tyvärr martin, det är kört för er. Kom igen om 4 år med en ny partiledare går det kanske bättre.

    Jag visade min son där du grät ut! du vet när du blivit trollstängd! han tyckte det var så kul att han loggade in sig och drev lite med dig! fy fan vad vi skrattade! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-28, 00:02

    Ja du mr.Doggen, du är garanterat för korkad där uppe på din höga häst för att fatta att det säkert var dig dom garvade åt?

    Många unga förstagångs väljare kommer rösta rödgrönt, var så säker!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-28, 00:05

    MartinLindgren skrev:Ja du mr.Doggen, du är garanterat för korkad där uppe på din höga häst för att fatta att det säkert var dig dom garvade åt?

    Många unga förstagångs väljare kommer rösta rödgrönt, var så säker!

    Kul för dig martin, men det kommer inte att räcka. Alliansen vinner detta enkelt. De rödgröna är helt enkelt för dåliga. De har inga vinnande idéer alls.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-28, 00:07

    Redvictory skrev:
    ericTheDog skrev:
    MartinLindgren skrev:Jodå mr.Doggen det blir hon, t.o.m din statsminister!
    Sen är det bara för dig att damma av din regnbågskeps och ta det första darrande steget ut ur garderoben in i verkligheten!


    För du kan vara säker på att din nya statsminister Mona Sahlin stöttar och står upp för dig grabben! Wink


    Toblerone som statsminister - omöjligt. Eller Ofta! som kiden säger. Kidsen känner inte till Tobleroneskandalen, men jag berättar så gärna för dem. Oj, vad de skrattade...

    Det är bara villkorslösa spån som kommer rösta på Mona. Det räcker inte för seger. Tyvärr martin, det är kört för er. Kom igen om 4 år med en ny partiledare går det kanske bättre.

    Jag visade min son där du grät ut! du vet när du blivit trollstängd! han tyckte det var så kul att han loggade in sig och drev lite med dig! fy fan vad vi skrattade! Very Happy


    Nu är jag rätt säker på att du ljuger. Lite svårt att driva med mig när jag var åsiktscencurerad och inte kunde svara. Du tänkte inte på det va?

    Förresten verkar det som jag hade rätt i att admin pissar på dig. Admin har inga planer på att cencurera bort mig, och ska man stänga av troll är du den förste som ryker har jag hört från en mycket säker källa.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-28, 00:08

    Jag ska hålla koll efter dig 19 september mr.Doggen när du kommer smygande runt hörnet med din avdammade regnbågskeps!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-28, 00:11

    MartinLindgren skrev:Jag ska hålla koll efter dig 19 september mr.Doggen när du kommer smygande runt hörnet med din avdammade regnbågskeps!

    Vem vet, efter ytterligare 4 år med Alliansen kanske t.o.m du har ett jobb.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-28, 02:45

    Ja du Doggen, vi vet mer än väl vilka du avser med dom du precis som Adolf gjorde en gång i tiden, kallar tärande, lata bidragslyftare!

    Det du förespråkar och har gjort i många år nu, är helt enkelt 100%
    NAZISTIDEOLOGI!

    Åt helvete med äldre, sjuka, skadade, oliktänkande är ju något du brinner för, som du brukar säga dina skattepengar ska inte försörja dom du kallar lata, är ju ditt alldeles eget mantra och varumärke ute på forumen!

    Se dig i spegeln, så ser du sanningen om dig själv, du vet, jag vet, så det spelar ingen roll att du försöker slingra dig pysen, du kan aldrig slingra dig bort från dig själv!


    Leve Mona Sahlin, och hennes alla är vi lika mycket värda, stupstocken i sjukförsäkringen ska bort på direkten om våra rödgröna vinner valet 19 september,
    Det är ett lagt valöfte, och det arbetet ska börja redan vid våra rödgrönas första regeringsamanträde om vi vinner!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-28, 12:16

    De jag kallar lata är de som väljer att lyfta bidrag trots att de skulle kunna arbeta. Jag har rätt att tycka att arbetarnas skattemedel inte ska försörja detta pack. Skattebetalarnas pengar ska försörja de sjuka och de som inte lyckas få något jobb trots att de försöker. Pensionärerna lever dock på sina egna inbetalda pensionsmedel.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 14:41

    ericTheDog skrev:De jag kallar lata är de som väljer att lyfta bidrag trots att de skulle kunna arbeta. Jag har rätt att tycka att arbetarnas skattemedel inte ska försörja detta pack. Skattebetalarnas pengar ska försörja de sjuka och de som inte lyckas få något jobb trots att de försöker. Pensionärerna lever dock på sina egna inbetalda pensionsmedel.

    stal någon dina leksaker när du var liten ?
    datic
    datic


    Antal inlägg : 347
    Join date : 10-06-07

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  datic 2010-08-28, 14:47

    RedCloud skrev:stal någon dina leksaker när du var liten ?

    antagligen av ett gäng små kommunister som inte hade något själv som tyckte man skulle dela (dvs kommunisterna skulle ha allt, så som kommunism alltid utvecklat sig då det provats i verkligheten)
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  RedCloud 2010-08-28, 14:51


    trippelnickande rasse-Kanaljen skrev:antagligen av ett gäng små kommunister som inte hade något själv som tyckte man skulle dela (dvs kommunisterna skulle ha allt, så som kommunism alltid utvecklat sig då det provats i verkligheten)

    annars har vetenskapen kommit fram till att de kommunistbarn som delar med sig av sina leksaker får fler synapser i hjärnan än de egoistiska högerbarnen som får färre synapser.
    Förre synapser = mindre förmåga att tänka.

    Vilket ju förklarar en hel del.....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  SiP 2010-08-28, 14:55

    Redvictory skrev:
    ericTheDog skrev:
    MartinLindgren skrev:Jodå mr.Doggen det blir hon, t.o.m din statsminister!
    Sen är det bara för dig att damma av din regnbågskeps och ta det första darrande steget ut ur garderoben in i verkligheten!


    För du kan vara säker på att din nya statsminister Mona Sahlin stöttar och står upp för dig grabben! Wink


    Toblerone som statsminister - omöjligt. Eller Ofta! som kiden säger. Kidsen känner inte till Tobleroneskandalen, men jag berättar så gärna för dem. Oj, vad de skrattade...

    Det är bara villkorslösa spån som kommer rösta på Mona. Det räcker inte för seger. Tyvärr martin, det är kört för er. Kom igen om 4 år med en ny partiledare går det kanske bättre.

    Jag visade min son där du grät ut! du vet när du blivit trollstängd! han tyckte det var så kul att han loggade in sig och drev lite med dig! fy fan vad vi skrattade! Very Happy

    Loggade han in på ditt nick och är fem år, det var därför ingen märkte någon större skillnad på er....
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-08-28, 15:04

    SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    ericTheDog skrev:
    MartinLindgren skrev:Jodå mr.Doggen det blir hon, t.o.m din statsminister!
    Sen är det bara för dig att damma av din regnbågskeps och ta det första darrande steget ut ur garderoben in i verkligheten!


    För du kan vara säker på att din nya statsminister Mona Sahlin stöttar och står upp för dig grabben! Wink


    Toblerone som statsminister - omöjligt. Eller Ofta! som kiden säger. Kidsen känner inte till Tobleroneskandalen, men jag berättar så gärna för dem. Oj, vad de skrattade...

    Det är bara villkorslösa spån som kommer rösta på Mona. Det räcker inte för seger. Tyvärr martin, det är kört för er. Kom igen om 4 år med en ny partiledare går det kanske bättre.

    Jag visade min son där du grät ut! du vet när du blivit trollstängd! han tyckte det var så kul att han loggade in sig och drev lite med dig! fy fan vad vi skrattade! Very Happy

    Loggade han in på ditt nick och är fem år, det var därför ingen märkte någon större skillnad på er....


    Fy vad löjliga inlägg!
    datic
    datic


    Antal inlägg : 347
    Join date : 10-06-07

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  datic 2010-08-28, 15:07

    ANNA2LINK skrev:Fy vad löjliga inlägg!

    som du själv skrivit Anna, "Som man bemöter andra blir man själv bemött!!!", att Redvictory för löjliga inlägg som svar beror enbart på att han själv skriver löjliga inlägg
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-08-28, 15:11

    datic skrev:
    ANNA2LINK skrev:Fy vad löjliga inlägg!

    som du själv skrivit Anna, "Som man bemöter andra blir man själv bemött!!!", att Redvictory för löjliga inlägg som svar beror enbart på att han själv skriver löjliga inlägg


    Ja men det är för att ni ifrån högern börjar ofta med det...Det kallas försvar!
    datic
    datic


    Antal inlägg : 347
    Join date : 10-06-07

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  datic 2010-08-28, 15:14

    ANNA2LINK skrev:Ja men det är för att ni ifrån högern börjar ofta med det...Det kallas försvar!

    fy fan vad patetiskt enögd du är, det är ingen ide att ens försöka föra en debatt med en som har så kompakta röda skygglappar som du har.

    nej, det är minst lika ofta som vänstern börjar med påhopp. Ta din "kompis" martin tex, det första inlägget jag skrev i detta forum var ett inlägg utan påhopp i en tråd där han skriver. Som svar fick jag ett grovt personangrepp... ändå sitter du hela tiden och försvarar de rödas påhopp. Patetiskt!

    -------

    https://acbladet.swedishforum.se/viewtopic.forum?t=9912

    Sponsored content


    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 40 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 08:02