Menar du att Nigerdeltat på något sätt förringar den stora katastrofen i mexikanska golfen?
Själv tycker jag bara att det ytterligare stärker våra rödgrönas påtalande att oljeberoendet måste brytas!
Secrist skrev:Kärnkraften, jag svarade på ditt snack om miljöskador, och då talar vi fan både om Tjernobyl och Mexikanska golfen!
Så om de rödgröna vinner så kommer det aldrig mer att inträffa några miljökatastrofer på andra ställen på jordklotet? Så bra!
lazy skrev:I Nigeria är det många olyckor i samband med olja flera ggr om året
men ingen bryr sig.
berralarzon skrev:Secrist skrev:Kärnkraften, jag svarade på ditt snack om miljöskador, och då talar vi fan både om Tjernobyl och Mexikanska golfen!
Så om de rödgröna vinner så kommer det aldrig mer att inträffa några miljökatastrofer på andra ställen på jordklotet? Så bra!
Nu är du mer korkat dum Secrist givetvis kan du inte skylla allt på oss på vänstersidan klart, "gult kort " i gustavander/rmc klass på ditt inlägg.
//berra
ericTheDog skrev:lazy skrev:I Nigeria är det många olyckor i samband med olja flera ggr om året
men ingen bryr sig.
I Sudan pågick ett folkmord. Ingen brydde sig. För en stund trodde man sig kunna skylla på Carl Bildt. Plötsligt låtsades man bry sig. Det lade sig snabbt.
Hög tid att vi här i sverige får vår första folkvalda statsminister i höst!
ericTheDog skrev:Hmmm, Toblerone som statsminister. JAg tror inte kommer att ske - någonsin.
ericTheDog skrev:Sant, man ska aldrig säga aldrig. Men det vore otroligt om vi fick en statsminister som i princip ingen vill ha.
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Sant, man ska aldrig säga aldrig. Men det vore otroligt om vi fick en statsminister som i princip ingen vill ha.
Men ungefär hälften av alla dom som röstar vill ha en rödgrön politik...
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Sant, man ska aldrig säga aldrig. Men det vore otroligt om vi fick en statsminister som i princip ingen vill ha.
Men ungefär hälften av alla dom som röstar vill ha en rödgrön politik...
Omöjligt. Inte ens de rödgröna själva vet vad de vill.
ericTheDog skrev:Det är just det som är rödgrön röras problem. De kollar på procenten och tror de gör allt rätt. Det fungerar inte så. I en valdebatt går man igenom vad de olika alternativen vill. Då måste man ha enade svar på detta. Annars är man chanslös. De rödgröna har hittills tappat stort varje gång man yppat sina intentioner.
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Det är just det som är rödgrön röras problem. De kollar på procenten och tror de gör allt rätt. Det fungerar inte så. I en valdebatt går man igenom vad de olika alternativen vill. Då måste man ha enade svar på detta. Annars är man chanslös. De rödgröna har hittills tappat stort varje gång man yppat sina intentioner.
Alliansen har tappat mångas förtroende med... I September får vi resultatet...