Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+25
MartinLingren
theward
Demona Stahlin
Infra
Thetaxpayer
formsvackan
datic
PE Dal
Redvictory
Kakmonstret
Vercingetorix
lazy
ANNA2LINK
R.O.F.L
Sniperace
RedCloud
redalert
MartinLindgren
berralarzon
F.I.S.T
Secrist
x-medborgare
ericTheDog
RedMentalCase
Dao
29 posters

    LEVE MONA SAHLIN...

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-05-23, 03:49

    ericTheDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    MartinLindgren skrev:Där har vi ett problem Anna, en del föräldrar har kanske inte klivit fram innan man blir förälder,

    Och i så fall måste väl även gayföräldrar som tagit steget ut ur garderoben ha rätt till sina egna barn?

    Där är problemet,ska bara föräldrar som är gay och klivit fram ha rätt till barn, hur gör man då med dom som klev fram innan man fick barn, ska dom nekas rätten till att vara föräldrar då?


    Man måste ändå se till att barnet har rätt att träffa den andra "riktiga" föräldern också. Det måste vara barnens rättighet!


    Här håller jag helt med Anna. Varje barn/människa har rätt sina biologiska föräldrar.

    Ja det är fel om det inte blir så.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 09:42

    Du blir illa berörd, ja jisses Doggen, då tycker jag du ska ta och fråga dom där gay i din krets om dom tycker det är förbjudet och ställa en fråga?

    Särskilt inte till en kille som dig Doggen som visar förkärlek till andra grabbars bakar!

    Men om du och dina gaykompisar du talar om känner er utskällda och illa berörda när någon undrar över er läggning, borde det väl vara lika förbjudet för er själva att kliva ut ur garderoben och visa vilka ni är?

    För skulle inte det kunna göra heteromänniskor lika illa berörda?
    Tror nog att gayfolket tar mer illa vid sig av ditt vi och dom snack?

    Sen borde du veta att vi rödgröna är för lika berättigande oavsett olika sexuella läggningar!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 09:47

    Anna frågan kvarstår, klart att barn ska ha rätt till sina föräldrar oavsett vad föräldrar har för läggning!

    Men är det bara homosexuella med egna biologiska barn som sak ha rätt till barn,
    Hur ska dom andra med annan läggning utan egna barn bemötas, ska dom nekas rätten att få vara föräldrar då?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Dao 2010-05-23, 09:52

    Vercingetorix skrev:
    Alltså borde inte en streckgubbe föreställande Muhammed, i sig, vara en förolämpning heller. Behöver jag förtydliga mig själv ytterligare?
    Det silas alltså mygg och sväljs kameler in absurdum här, och vem som verkar vara den klokare parten i detta överlåter jag andra till att bedöma. Det vore mig förmätet att ge uttryck för privata bedömningar av mina meddebattörers klokhet.

    Hur i herla friden fungerar du när du försöker vrida ut och in på allt vad andra skriver stup i kvarten?

    Det är bara för dig att SLUTA med att sila mygg och svälja kameler om du nu tycker det är jobbigt!!!

    Ändå gjorde du just en sådan bedömning i ditt inlägg!!!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Dao 2010-05-23, 09:54

    ericTheDog skrev:Ingen har skrivit att "gay" är ett skällsord. Men martin väljer att använda ordet som ett skällsord. Jag har homosexuella i min bekantskapskrets och blir illa berörd å deras vägnar när martin söker förnedra dem.

    Det inlägg jag besvarade skrev att "gay" var ett skällsord!

    Det var vad jag konstaterade bara - att ordet I SIG INTE är detta!

    Sen kvittar det om du har marsmänniskor i din bekantskapskrets...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 10:10

    Doggen är ute på den hala isen som vanligt, men han kan ju nämna en enda gay som tar illa vid sig om någon frågar?

    Knappast t.ex Christer Björkman, Petra Medre, Roger Federey, Andreas Carlgren, Tobias Billström, Oprah Winnfrie, Tom Hanks för att nämna några kända namn som nyligen tagit klivet ut?

    Den enda som tycks ta illa vid sig är Doggen själv, om det beror på att frågan är känslig, eller om det är homofobi vet inte jag?

    Glömde nämna statsvetaren Stigbjörn Ljungberg, som numera alltid har sin regnbågs halsduk på sig när han visar sig i TV!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 10:30

    Då var det dags för expressen/demoskop igen, nu går man ut och påstår i en mätning att 7 av 10 rödgröna hellre ser Reinfeldt en Sahlin som statsminister efter valet i höst?

    Tror jag inte ett dugg på, varför ska vi rödgröna lägga våra röster på Reinfeldt,
    I min vardag har inte jag träffat på en enda rödgrön som styrker det påståendet!

    Är säker på att dom rödgröna väljare som är anti mot Mona då möjligen väljer att ge sin röst till något av dom andra rödgröna partierna!Själv vill jag se tre så jämnstarka rödgröna partier som möjligt efter 19 september!


    Leve Mona Sahlin! bounce
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Vercingetorix 2010-05-23, 10:45

    Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Ingen har skrivit att "gay" är ett skällsord. Men martin väljer att använda ordet som ett skällsord. Jag har homosexuella i min bekantskapskrets och blir illa berörd å deras vägnar när martin söker förnedra dem.

    Det inlägg jag besvarade skrev att "gay" var ett skällsord!

    Det var vad jag konstaterade bara - att ordet I SIG INTE är detta!

    Sen kvittar det om du har marsmänniskor i din bekantskapskrets...

    Hur vore det om du tog hänsyn till i vilket sammanhang saker och ting nämns? Jisses...
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Vercingetorix 2010-05-23, 10:46

    Dao skrev:
    Vercingetorix skrev:
    Alltså borde inte en streckgubbe föreställande Muhammed, i sig, vara en förolämpning heller. Behöver jag förtydliga mig själv ytterligare?
    Det silas alltså mygg och sväljs kameler in absurdum här, och vem som verkar vara den klokare parten i detta överlåter jag andra till att bedöma. Det vore mig förmätet att ge uttryck för privata bedömningar av mina meddebattörers klokhet.

    Hur i herla friden fungerar du när du försöker vrida ut och in på allt vad andra skriver stup i kvarten?

    Det är bara för dig att SLUTA med att sila mygg och svälja kameler om du nu tycker det är jobbigt!!!

    Ändå gjorde du just en sådan bedömning i ditt inlägg!!!

    Jag besvarar frågan med ett citat av dig, om jag får? "Jag utgår från vad du skriver!"
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 11:44

    MartinLindgren skrev:Doggen är ute på den hala isen som vanligt, men han kan ju nämna en enda gay som tar illa vid sig om någon frågar?

    Knappast t.ex Christer Björkman, Petra Medre, Roger Federey, Andreas Carlgren, Tobias Billström, Oprah Winnfrie, Tom Hanks för att nämna några kända namn som nyligen tagit klivet ut?

    Den enda som tycks ta illa vid sig är Doggen själv, om det beror på att frågan är känslig, eller om det är homofobi vet inte jag?

    Glömde nämna statsvetaren Stigbjörn Ljungberg, som numera alltid har sin regnbågs halsduk på sig när han visar sig i TV!


    Du utnyttjar de homosexuellas svaga ställning. Ett sätt att sparka på den som ligger. Detta kan bero på att du stod svarslös i sakfrågan.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 11:49

    MartinLindgren skrev:Då var det dags för expressen/demoskop igen, nu går man ut och påstår i en mätning att 7 av 10 rödgröna hellre ser Reinfeldt en Sahlin som statsminister efter valet i höst?

    Tror jag inte ett dugg på, varför ska vi rödgröna lägga våra röster på Reinfeldt,
    I min vardag har inte jag träffat på en enda rödgrön som styrker det påståendet!

    Är säker på att dom rödgröna väljare som är anti mot Mona då möjligen väljer att ge sin röst till något av dom andra rödgröna partierna!Själv vill jag se tre så jämnstarka rödgröna partier som möjligt efter 19 september!


    Leve Mona Sahlin! bounce


    Hoppsan, någon har slutat tro på de heliga opinionundersökningarna.

    Jag tror inte på någon undersökning, men man kan ju ana att vissa börjar bli oroliga. Kanske dags att den rödgröna röran skaffar sig en politik.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-23, 11:51

    MartinLindgren skrev:Då var det dags för expressen/demoskop igen, nu går man ut och påstår i en mätning att 7 av 10 rödgröna hellre ser Reinfeldt en Sahlin som statsminister efter valet i höst?

    Tror jag inte ett dugg på, varför ska vi rödgröna lägga våra röster på Reinfeldt,
    I min vardag har inte jag träffat på en enda rödgrön som styrker det påståendet!

    Är säker på att dom rödgröna väljare som är anti mot Mona då möjligen väljer att ge sin röst till något av dom andra rödgröna partierna!Själv vill jag se tre så jämnstarka rödgröna partier som möjligt efter 19 september!


    Leve Mona Sahlin! bounce

    Nu har du inte läst ordentligt Martin, det var 3 av 10 rödgröna som hellre ser Reinfeldt som statsminister.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 12:10

    Om Alliansen skulle lyckas vinna valet så har vi en person på den rödgröna sidan att tacka för segern - Leve Mons Sahlin.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Redvictory 2010-05-23, 12:17

    ericTheDog skrev:Om Alliansen skulle lyckas vinna valet så har vi en person på den rödgröna sidan att tacka för segern - Leve Mons Sahlin.

    Och vem på den Blåsvarta sidan skall vi tacka om de Rödgröna vinner tycker du? Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 12:20

    Fria fantasier Doggen situationen kommer aldrig uppstå, efter 19 september har RoffarReinfeldt ställt till nog av elände!

    Grrrr...., Vov,vov sa Doggen!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 12:53

    Jag börjar faktiskt tro att Allians för Sverige får fortsätta regera, de har gjort ett mycket bra jobb. Sverige är definitivt på rätt väg. T.o.m de rödgröna inser att vi är på rätt väg då de i stort sett accepterar Alliansens politik rakt av.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Redvictory 2010-05-23, 13:06

    ericTheDog skrev:Jag börjar faktiskt tro att Allians för Sverige får fortsätta regera, de har gjort ett mycket bra jobb. Sverige är definitivt på rätt väg. T.o.m de rödgröna inser att vi är på rätt väg då de i stort sett accepterar Alliansens politik rakt av.

    Nu tuffade din perversa fantasigenerator igång (igen) mitt råd till dig är! STÄNG AV DEN!
    Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Vercingetorix 2010-05-23, 13:08

    Redvictory skrev:
    ericTheDog skrev:Jag börjar faktiskt tro att Allians för Sverige får fortsätta regera, de har gjort ett mycket bra jobb. Sverige är definitivt på rätt väg. T.o.m de rödgröna inser att vi är på rätt väg då de i stort sett accepterar Alliansens politik rakt av.

    Nu tuffade din perversa fantasigenerator igång (igen) mitt råd till dig är! STÄNG AV DEN!
    Very Happy

    Fast tittar man på vad som hittills sipprat ut från Sveavägen kan man ju konstatera EtD inte är helt fel ute...
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  x-medborgare 2010-05-23, 13:28

    Nya arbetarpartiet???????????????????????????????????????????????
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Redvictory 2010-05-23, 13:45

    x-medborgare skrev:Nya arbetarpartiet???????????????????????????????????????????????

    I år kanske de lägger till texten: FÖR DE ARBETSLÖSA! ha,ha,ha Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  x-medborgare 2010-05-23, 13:47

    Redvictory skrev:
    x-medborgare skrev:Nya arbetarpartiet???????????????????????????????????????????????

    I år kanske de lägger till texten: FÖR DE ARBETSLÖSA! ha,ha,ha Very Happy

    *ASG*
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 14:14

    Vov, vov säger Doggen?
    Undrar om Doggen är homosexuell, är du gay Doggen?

    Grrr...., säger vovven, han trivs inne på Mona Sahlintråden iallafall, alltid något?

    Men det vet du Doggen, på den här tråden är vi alla lika värda! Wink
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-23, 14:52

    Vem trivs inte inne på Mona Sahlintråden Smile

    Hon gör vad hon kan för att regeringen ska få sitta kvar Smile
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  R.O.F.L 2010-05-23, 15:10

    Kakmonstret skrev:Vem trivs inte inne på Mona Sahlintråden Smile

    Hon gör vad hon kan för att regeringen ska få sitta kvar Smile

    Sahlintråden är ett vallokomotiv för Alliansen, det nya arbetarpartiet!

    cheers
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 16:44

    För att inte trivas inne på leve Mona Sahlintråden verkar ni ha svårt att hålla er undan grabbar?

    Leve Mona Sahlin! Like a Star @ heaven
    Vår nästa statsminister! bounce

    Mona Sahlin hetaste namnet på forumet! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

    Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

    Sponsored content


    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 6 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 12:38