Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+25
MartinLingren
theward
Demona Stahlin
Infra
Thetaxpayer
formsvackan
datic
PE Dal
Redvictory
Kakmonstret
Vercingetorix
lazy
ANNA2LINK
R.O.F.L
Sniperace
RedCloud
redalert
MartinLindgren
berralarzon
F.I.S.T
Secrist
x-medborgare
ericTheDog
RedMentalCase
Dao
29 posters

    LEVE MONA SAHLIN...

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 18:09

    MartinLindgren skrev:Vov, vov säger Doggen?
    Undrar om Doggen är homosexuell, är du gay Doggen?

    Grrr...., säger vovven, han trivs inne på Mona Sahlintråden iallafall, alltid något?

    Men det vet du Doggen, på den här tråden är vi alla lika värda! Wink


    Att du har svår argumenttorka råder det inget större tvivel om. Påstår du att homosexuella säger "Vov, vov" ? Det var ett påhopp som heter duga må jag säga. Är alla rödgröna lika toleranta som du?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 19:51

    Mona Sahlin är nöjd med att vinna valet tillsammans med MP och V i höst, som bekant valkampar man tillsammans i team rödgrönt!

    Vi rödgröna vill ju inte se en upprepning på RoffarReinfeldts allians, vem vill ha en storebrorsom käkar upp sina samarbetspartners!

    Dessutom säger ju den starke Maria Wetterstrand att hon är säker på att Mona Sahlin kommer bli en utmärkt statsminister,
    sen är ju våra rödgröna också helt överens om att det största partiet får statsminister och regeringschefs uppdraget!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 19:57

    Nej, nej Doggen, jag säger att vovven säger grrrr..., vov, vov, sen frågar jag ju bara dig om du är gay?

    Vad fan ska jag tro när du nu är här på forumet jagandes efter min bak nu igen?

    Hur är det med din läggning Doggen är du gay?
    Vilket inte spelar någon roll i vårt nya rödgröna sverige som väntar runt hörnet,
    Du kommer ha precis samma värde som alla dina medmänniskor ändå! Wink
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Vercingetorix 2010-05-23, 20:00

    "Vad fan ska jag tro när du nu är här på forumet jagandes efter min bak nu igen?"

    Har du analfixering, Martin, för den ende härinne som nämner bakar, är ju du?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 20:07

    Vercingetorix skrev:"Vad fan ska jag tro när du nu är här på forumet jagandes efter min bak nu igen?"

    Har du analfixering, Martin, för den ende härinne som nämner bakar, är ju du?


    Kan det vara analklåda han lider av?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 20:11

    MartinLindgren skrev:Mona Sahlin är nöjd med att vinna valet tillsammans med MP och V i höst, som bekant valkampar man tillsammans i team rödgrönt!

    Vi rödgröna vill ju inte se en upprepning på RoffarReinfeldts allians, vem vill ha en storebrorsom käkar upp sina samarbetspartners!

    Dessutom säger ju den starke Maria Wetterstrand att hon är säker på att Mona Sahlin kommer bli en utmärkt statsminister,
    sen är ju våra rödgröna också helt överens om att det största partiet får statsminister och regeringschefs uppdraget!



    Tyvärr för Toblerone så blir många traditionella socialdemokrater oroliga när de får höra att deras liv kan komma styras av miljömuppar och kommunister. Göran PErsson klarade av att leda en regering och samtidigt hålla ordning på finanserna. Toblerone kan inte ens sköta sin egen privatekonomi. Än värre var det med hennes företag. Hur i herrans namn kan ni tro att hon skulle klara leda vårt land?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  RedCloud 2010-05-23, 20:16

    Är det någon mer än jag som tycker råttan "vuxenmobbaren" är rätt så barnslig när han genomgående kallar partiledaren för sveriges största parti för "Toblerone" och de övriga rödgröna partierna för "miljömuppar" och "kommunister".

    Jag tycker det påvisar ett visst mått av grav okunskap och utlevd dumhet hos råttan,
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-23, 20:21

    Är det någon mer än jag som tycker RedCloud är rätt så barnslig när han genomgående kallar Kakmonstret för "amöban" och de övriga motdebattörerna för "tjyven" och "vuxenmobbaren".

    Jag tycker det påvisar ett visst mått av grav okunskap och utlevd dumhet hos RedCloud.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-23, 20:23

    ericTheDog skrev:
    MartinLindgren skrev:Mona Sahlin är nöjd med att vinna valet tillsammans med MP och V i höst, som bekant valkampar man tillsammans i team rödgrönt!

    Vi rödgröna vill ju inte se en upprepning på RoffarReinfeldts allians, vem vill ha en storebrorsom käkar upp sina samarbetspartners!

    Dessutom säger ju den starke Maria Wetterstrand att hon är säker på att Mona Sahlin kommer bli en utmärkt statsminister,
    sen är ju våra rödgröna också helt överens om att det största partiet får statsminister och regeringschefs uppdraget!



    Tyvärr för Toblerone så blir många traditionella socialdemokrater oroliga när de får höra att deras liv kan komma styras av miljömuppar och kommunister. Göran PErsson klarade av att leda en regering och samtidigt hålla ordning på finanserna. Toblerone kan inte ens sköta sin egen privatekonomi. Än värre var det med hennes företag. Hur i herrans namn kan ni tro att hon skulle klara leda vårt land?

    Toblerone är choklad.... du behöver utbildning !!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-23, 20:26

    Mona Sahlin en "quinna" med toblerone mellan bena. Smile
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-23, 20:27

    Kakmonstret skrev:Mona Sahlin en "quinna" med toblerone mellan bena. Smile

    Jasså... varit där och och tittat ??
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 20:28

    Kakmonstret skrev:Är det någon mer än jag som tycker RedCloud är rätt så barnslig när han genomgående kallar Kakmonstret för "amöban" och de övriga motdebattörerna för "tjyven" och "vuxenmobbaren".

    Jag tycker det påvisar ett visst mått av grav okunskap och utlevd dumhet hos RedCloud.

    Det är tydligt att ordet Toblerone stör den rödgröna röran. Sen har vi miljömupparna. Som om inte det vore nog samarbetar de också med galna kommunister. Opinionsundersökningar tycks ha lurat röran att de är på rätt väg. Förlorar röran valet kommer det att bli storstädning.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-23, 20:29

    Ja, MAria och peter ska ju redan avgå 2011. Starka krafter kommer nog tvinga bort Mona. Ohly kommer bli utrensad ur partiet på sedvanligt kommunistiskt sätt Smile
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-23, 20:33

    Kakmonstret skrev:Ohly kommer bli utrensad ur partiet på sedvanligt kommunistiskt sätt Smile

    Du menar på det "odemokratiska" sättet... att rösta på de personer man vill ska sitta på posten..... vad gäller fusk till val inom partier så är det numera ETT parti som har profilerat sig som fuskare.... det börjar på "M".... och slutar på "oderarerna"

    (Gissningslek på Kakmonstrets nivå)
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-23, 20:35

    ericTheDog skrev:
    Förlorar röran valet kommer det att bli storstädning.

    Men nu ska vi tänka positivt och hoppas att de rödgröna vinner, upp med hakorna nu Råttan !! Cool
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 20:43

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    Förlorar röran valet kommer det att bli storstädning.

    Men nu ska vi tänka positivt och hoppas att de rödgröna vinner, upp med hakorna nu Råttan !! Cool


    Den politik de presenterat hittills innebär för de flesta ingen skillnad jämfört med Alliansens. Men när det kommer från de rödgröna tycker du det är bra?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-23, 20:44

    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    Förlorar röran valet kommer det att bli storstädning.

    Men nu ska vi tänka positivt och hoppas att de rödgröna vinner, upp med hakorna nu Råttan !! Cool


    Den politik de presenterat hittills innebär för de flesta ingen skillnad jämfört med Alliansens.

    Och ändå tycker du att De rödgrönas politik är så mycket sämre ?? .. hur ska du ha det ??
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  R.O.F.L 2010-05-23, 20:47

    Skulle dem gå på val med vad dem vill skulle dem rasa mer än vad dem gjort i dem senaste undersökningarna.
    Makten framför allt sedan kommer skattechockerna, det finns en dold agenda bakom detta vänsterexpriment.
    Lars Ohly finns med i bakgrunden och tom. Peter Eriksson ser obekväm ut bredvid denna karaktär.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-23, 20:51

    R.O.F.L skrev:Skulle dem gå på val med vad dem vill skulle dem rasa mer än vad dem gjort i dem senaste undersökningarna.
    Makten framför allt sedan kommer skattechockerna, det finns en dold agenda bakom detta vänsterexpriment.
    Lars Ohly finns med i bakgrunden och tom. Peter Eriksson ser obekväm ut bredvid denna karaktär.

    Hmm... du har givetvis missat att vi har flerpartisystem i Sverige ... något som Moderaterna verkar motsäga sig
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  R.O.F.L 2010-05-23, 20:54

    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:Skulle dem gå på val med vad dem vill skulle dem rasa mer än vad dem gjort i dem senaste undersökningarna.
    Makten framför allt sedan kommer skattechockerna, det finns en dold agenda bakom detta vänsterexpriment.
    Lars Ohly finns med i bakgrunden och tom. Peter Eriksson ser obekväm ut bredvid denna karaktär.

    Hmm... du har givetvis missat att vi har flerpartisystem i Sverige ... något som Moderaterna verkar motsäga sig

    Lars Ohlys dröm är väl en totalitär enpartistat. Så det är bara att frodas och glädjas så länge det varar... lol! lol! lol!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 20:58

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    Förlorar röran valet kommer det att bli storstädning.

    Men nu ska vi tänka positivt och hoppas att de rödgröna vinner, upp med hakorna nu Råttan !! Cool


    Den politik de presenterat hittills innebär för de flesta ingen skillnad jämfört med Alliansens.

    Och ändå tycker du att De rödgrönas politik är så mycket sämre ?? .. hur ska du ha det ??


    De rödgröna har ju högljutt protesterat mot varenda förbättring Alliansen gjort. Remember?
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Vercingetorix 2010-05-23, 21:16

    Är det någon mer än jag som ser paralleller i dessa protester under mandatperioden, för att sedan godkänna dem när det kommer till kritan, med den berömda "moderatlistan". Jag tror nämligen att det i vanlig ordning inte är förslagen i sig de är emot, utan vilka som implementerar dem och på vilket sätt.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  redalert 2010-05-23, 21:35

    RedCloud skrev:Är det någon mer än jag som tycker råttan "vuxenmobbaren" är rätt så barnslig när han genomgående kallar partiledaren för sveriges största parti för "Toblerone" och de övriga rödgröna partierna för "miljömuppar" och "kommunister".

    Jag tycker det påvisar ett visst mått av grav okunskap och utlevd dumhet hos råttan,

    Och detta kommer från "rätt" käft?

    Fy fan vad patetiskt! geek
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-23, 22:11

    Både Allerten & Doggen är sandlåde barn, dom har inte slutat kasta sand på andra och tjafsa om vems farsa som starkast!

    Allerten med stjärten & den gläfsande Doggen,

    Puff, puff krystar Allerten och släpper ut ett moln med blårök, Doggens favoritpuffar, då är han där direkt grrr...., och vov, vovvar!

    Mona Sahlin vår nästa statsminister! bounce Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-23, 22:15

    Vercingetorix skrev:Är det någon mer än jag som ser paralleller i dessa protester under mandatperioden, för att sedan godkänna dem när det kommer till kritan, med den berömda "moderatlistan". Jag tror nämligen att det i vanlig ordning inte är förslagen i sig de är emot, utan vilka som implementerar dem och på vilket sätt.


    Precis detta slog faktiskt mig också. Intressan tiaktagelse.

    Samtidigt är det lite otäckt. Vad är vår demokrati värd om båda sidor för samma politik?

    Sponsored content


    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 7 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 13:46