http://networkedblogs.com/3OQrd
[img][/img]
Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Mat, kläder, filtar, cement, virke, verktyg, etc. etc....
Allt för att återuppbygga Gaza.
Vad trodde du?
Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Vad trodde du?
tyvärr kan det misstänkas om att det skulle kunna finnas med vapen eller annat som kan användas strategiskt, DET är den största anledningen till att Israel blockerar Gaza..
hede detta varit något som inte existerade så skulle det med all säkerhet sett annorlunda ut.
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Vad trodde du?
tyvärr kan det misstänkas om att det skulle kunna finnas med vapen eller annat som kan användas strategiskt, DET är den största anledningen till att Israel blockerar Gaza..
hede detta varit något som inte existerade så skulle det med all säkerhet sett annorlunda ut.
*asgarv*
Ja säkert är det Bin Laden som kör skeppet och innehar lite kärnvapen för Palestinska börder ...
Ger dig nu för fan !! ....det här var fan i mig den dummaste som jag läste på den här forum ...
Förresten ett ockuperat land är i behöv av vapen , det skulle vara faktisk rättvist för oss européer att hjälpa dem , som mitt land i 2a världskriget när vi fick skeppat vapen med amerikanska B-52 när vi var ockuperade under Tyskland .
KickTheRasist skrev:citat:
"Nej, KTR tyvärr är det nog du som är lite enkelspårig, det är ingen som talat om kärnvapen mer än du i din fantasi...."
Jag tror att du har lite svårt att förstå ironi därav min första meningen där.
citat:
"men anledningen att Israel håller blockad ÄR att det INTE ska komma in saker av strategisk betydelse, inser du inte det så är du mer än lovligt dum, "
hahah ok du får kalla mig dum eller vad du vill , men just den här "Ship To Gaza" är så mycket jag vet en humanistisk hjälp organisation där dom hjälper palestinier med livsviktiga proviantera sen att fascister/ockupanten stoppar det är ju väll inte något konstigt i det eller hur ? Ty dem är ju ute efter totalt utplåning inget annat ser jag här .
citat:
"och just sådant skulle VARENDA land i krig göra, hade det varit Israel som låg i underläge och gjorde samma sak mot Palestina, så skulle dessa göra allt för att förhindra att det kom dit vapen, det är inte ett dugg konstigt"
Som först måste du definiera här vem är det som är ockupant och vem är ockuperad men du vill ju det inte eller hur ??
Det är klart att fascister är rädda att ursprungsbefolkningen skulle någorlunda bra vapen för att befria sitt land det är inget konstigt , serben försökte den samma men vi fick en hel del ifrån Tyskland och arabiska länder där vi var tvungna då att dela det samma med bosnjakerna .
citat:
"nu börjar jag verkligen tvivla på att du varit i strid och varit med om krig"
Du får tro precis det som du vill... jag vet vem jag är och vad jag har upplevt !!
citat:
"då BORDE du känna till detta, men det gör du tydligen INTE, blockad har alltid varit ett vapen i krig just för att stoppa varor som kan användas till krigföring, och det är MYCKET som kan det eller hur?"
Se ovan ..
citat:
"så, Israel gör i detta fall precis vad man kan förvänta sig av ett land i krig, annat vore förvånande"
Japp etnisk rensning försätter fortfarande tyvärr , men det gillar du eller hur ??
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Vad trodde du?
*asgarv*
Ja säkert är det Bin Laden som kör skeppet och innehar lite kärnvapen för Palestinska börder ...
Ger dig nu för fan !! ....det här var fan i mig den dummaste som jag läste på den här forum ...
Förresten ett ockuperat land är i behöv av vapen , det skulle vara faktisk rättvist för oss européer att hjälpa dem , som mitt land i 2a världskriget när vi fick skeppat vapen med amerikanska B-52 när vi var ockuperade under Tyskland .
som mitt land i 2a världskriget när vi fick skeppat vapen med amerikanska B-52 när vi var ockuperade under Tyskland .
Jassåå- är det du som är skeppare och styrman ?Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Vad trodde du?
Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Vad trodde du?
*asgarv*
Nej, KTR tyvärr är det nog du som är lite enkelspårig, det är ingen som talat om kärnvapen mer än du i din fantasi....
men anledningen att Israel håller blockad ÄR att det INTE ska komma in saker av strategisk betydelse, inser du inte det så är du mer än lovligt dum, och just sådant skulle VARENDA land i krig göra, hade det varit Israel som låg i underläge och gjorde samma sak mot Palestina, så skulle dessa göra allt för att förhindra att det kom dit vapen, det är inte ett dugg konstigt, nu börjar jag verkligen tvivla på att du varit i strid och varit med om krig, då BORDE du känna till detta, men det gör du tydligen INTE, blockad har alltid varit ett vapen i krig just för att stoppa varor som kan användas till krigföring, och det är MYCKET som kan det eller hur?
så, Israel gör i detta fall precis vad man kan förvänta sig av ett land i krig, annat vore förvånande
så sanningen var så svår för dig?Susz X skrev:Jassåå- är det du som är skeppare och styrman ?Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Vad trodde du?
Eller ljuger du som vanlit pippen?
Infra skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Vad trodde du?
*asgarv*
Nej, KTR tyvärr är det nog du som är lite enkelspårig, det är ingen som talat om kärnvapen mer än du i din fantasi....
men anledningen att Israel håller blockad ÄR att det INTE ska komma in saker av strategisk betydelse, inser du inte det så är du mer än lovligt dum, och just sådant skulle VARENDA land i krig göra, hade det varit Israel som låg i underläge och gjorde samma sak mot Palestina, så skulle dessa göra allt för att förhindra att det kom dit vapen, det är inte ett dugg konstigt, nu börjar jag verkligen tvivla på att du varit i strid och varit med om krig, då BORDE du känna till detta, men det gör du tydligen INTE, blockad har alltid varit ett vapen i krig just för att stoppa varor som kan användas till krigföring, och det är MYCKET som kan det eller hur?
så, Israel gör i detta fall precis vad man kan förvänta sig av ett land i krig, annat vore förvånande
Vad du hycklar Sniper. Utan det förhatliga israls ockupation
och blockad av Gazas hamnar vore det inte något krig. Vill man krig isf
fred så beter man sig som detta ynkliga och fega USDA-protektorat.
israel är ett laglöst land mwed egna internationella regelverk som
är avskytt av en hel värd och då undantar jag dig fingubben Lazy och
kakan samt det blodiga USA.
"Sniperace skrev:
Nej min vän, ditt underbara land slogs på TYSKLANDS sida för att utföra en sådan etnisk rensning som du så bekämpar, men i detta fallet var det ju serber och romer mm som skulle bekämpas, det enda med B52 som levererades till kroatien var bomblaster som släpptes över ditt land......
ditt land var allierade med NAZISTERNA KTR, DET är din stolta historia
Kakmonstret skrev:Vilken ära att ges samma betydelse som USA
R.O.F.L skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Slår vad om att Israel kommer hitta mer än bara mat och kläder om de bordar skeppet.
Ja, självklart!
Vad trodde du?
*asgarv*
som mitt land i 2a världskriget när vi fick skeppat vapen med amerikanska B-52 när vi var ockuperade under Tyskland .
Historielös eller förnekelse. Läs och begrunda vad Kroatien var under andra världskriget.
Har det inte gått in lille Ustaša?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Oberoende_staten_Kroatien
"Sniperace skrev:
Nej min vän, ditt underbara land slogs på TYSKLANDS sida för att utföra en sådan etnisk rensning som du så bekämpar, men i detta fallet var det ju serber och romer mm som skulle bekämpas, det enda med B52 som levererades till kroatien var bomblaster som släpptes över ditt land......
ditt land var allierade med NAZISTERNA KTR, DET är din stolta historia