Amöban skrev:Dock är frekvensen av idioter inom Vänsterpartiet Kommunisterna så gott som 100 %.
Vilken tur att "Vänsterpartiet Kommunisterna" upphörde 1979....
Amöban skrev:Dock är frekvensen av idioter inom Vänsterpartiet Kommunisterna så gott som 100 %.
Kakmonstret skrev:Idioter finns i alla partier. Dock är frekvensen av idioter inom Vänsterpartiet Kommunisterna så gott som 100 %.
RedCloud skrev:Åter till teorin! vad tror ni?
Att deras homoerotiska lekar i längden blev för kladdiga och tråkiga....
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag har aldrig sagt att jag ska sluta skriva på acbladet.
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Måste erkänna att jag varit inne och läst på acbladet, jag är dock inte aktiv där.
RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag har aldrig sagt att jag ska sluta skriva på acbladet.Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Måste erkänna att jag varit inne och läst på acbladet, jag är dock inte aktiv där.
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag har aldrig sagt att jag ska sluta skriva på acbladet.Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Måste erkänna att jag varit inne och läst på acbladet, jag är dock inte aktiv där.
Så pinsamt för honom! ha,ha,ha,ha
RedCloud skrev:Amöban skrev:Dock är frekvensen av idioter inom Vänsterpartiet Kommunisterna så gott som 100 %.
Vilken tur att "Vänsterpartiet Kommunisterna" upphörde 1979....
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Åter till teorin! vad tror ni?
Det tror jag med för varför skulle de annars låta sig förnedras i detta forum?
deras taktik är att gå till personangrepp då deras argument tryter! (och det gör det ganska omgående)
Idioterna finns dock kvar.
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Jag har aldrig sagt att jag ska sluta skriva på acbladet.Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Måste erkänna att jag varit inne och läst på acbladet, jag är dock inte aktiv där.
Så pinsamt för honom! ha,ha,ha,ha
Kakmonstret skrev:Vilket RC är ett tydligt exempel på.
Kakmonstret skrev:Vilket RC är ett tydligt exempel på.
Ibland är man mer aktiv, ibland mindre. Den ende som är pinsam är den som inte fattar det.
RedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Vilket RC är ett tydligt exempel på.
rc har lyckats Googla fram att vänsterpartiet har bytt namn.... kunskaperna han drar fram är alltid en kioskvältare..
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:Åter till teorin! vad tror ni?
deras taktik är att gå till personangrepp då deras argument tryter! (och det gör det ganska omgående)
Har du redan glömt hur du bemötte mig när jag kom hit?
Nej! och jag står fortfarande för att du inte passar här! det blev mycket bättre då du försvann och du är en av de första som skall trollstängas härifrån råttan! (fattar du?)
Tack RCRedCloud skrev:Nej! och jag står fortfarande för att du inte passar här! det blev mycket bättre då du försvann och du är en av de första som skall trollstängas härifrån råttan! (fattar du?)
Håller fullständigt med.
Du Nazistskiten! kan du inte föra dig i ett omodererat forum.....
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:Åter till teorin! vad tror ni?
Har du redan glömt hur du bemötte mig när jag kom hit?
Nej! och jag står fortfarande för att du inte passar här! det blev mycket bättre då du försvann och du är en av de första som skall trollstängas härifrån råttan! (fattar du?)
råttan vuxenmobbaren skrev:Jag vet att på detta åsiktscencurerade forum passar inte alla åsikter in.
råttan vuxenmobbaren skrev:De värsta avarterna kan dock raderas utan vidare kommentar.