RedMentalCase skrev:Jag hänger inte med riktigt, vänstrar rc,s fru med en neger ?
+12
ANNA2LINK
berralarzon
x-medborgare
lazy
redalert
SiP
RedMentalCase
ericTheDog
Kakmonstret
MartinLindgren
RedCloud
Redvictory
16 posters
Råttorna överger skeppet
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 101
Sv: Råttorna överger skeppet
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 102
redalert skrev:RedMentalCase skrev:Jag hänger inte med riktigt, vänstrar rc,s fru med en neger ?
Inte vet jag, men ryktet florerar
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 103
Kakmonstret skrev:redalert skrev:RedMentalCase skrev:Jag hänger inte med riktigt, vänstrar rc,s fru med en neger ?
Inte vet jag, men ryktet florerar
Ja och enligt ett annat rykte så bor rc i en onanikoja i Borlänge men sitter just nu intagen av någon "outgrundlig" anledning på Säter!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 104
Troll från hela riket ska tydligen ha ett möte där i augusti.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 105
x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:Jag hänger inte med riktigt, vänstrar rc,s fru med en neger ?
debatt... dravel?
dravel.
Själv då ?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 106
NollKollBlueHeaven skrev:Ja och enligt ett annat rykte så bor rc i en onanikoja i Borlänge men sitter just nu intagen av någon "outgrundlig" anledning på Säter!
NollKollBlueHeaven skrev:Det finns ju absolut ingen ingen debatt som fungerar där sedan grottvänstern gjort sitt intåg, även det mest självklara skall ju vridas till oigenkännlighet och granskas med Mao-glasögonen och resultatet blir ju därefter nämligen fullständig sörja och rappakalja!
Nu förlorade du igen...
- Inlägg 107
- Inlägg 108
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 109
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Då tycker jag att du skall ge ett exempel på någon här som inte har gjort personangrepp
DEN listan blir kort, däremot listan över de som kommit med öppna dödshot och uppmaningar till inskränkningar i våra fri- och rättigheter kommer att upptas uteslutande av 100% högeranhängare. Det är antagligen det som de kallar "fri debatt".
Nu tror jag inte det var en högerdebattör som dödshotade mig.
Som ni ser så har skadedjuren kommit hit! forumet blir nerlusat med deras sjuka
påståenden och personangrepp!
Kan du komma med ett enda exempel på personangrepp/sjukt påstående från ericTheDog?
Ditt dödshot mot mig står i en klass för sig serru.
Heter du råttan?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 110
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Då tycker jag att du skall ge ett exempel på någon här som inte har gjort personangrepp
DEN listan blir kort, däremot listan över de som kommit med öppna dödshot och uppmaningar till inskränkningar i våra fri- och rättigheter kommer att upptas uteslutande av 100% högeranhängare. Det är antagligen det som de kallar "fri debatt".
Nu tror jag inte det var en högerdebattör som dödshotade mig.
Som ni ser så har skadedjuren kommit hit! forumet blir nerlusat med deras sjuka
påståenden och personangrepp!
Kan du komma med ett enda exempel på personangrepp/sjukt påstående från ericTheDog?
Ditt dödshot mot mig står i en klass för sig serru.
Heter du råttan?
Varför är dom här dom har ju sitt eget forum fast det ser ju torrt ut där finns ju bara inklipp från dagstidningar att läsa samt skrubbande på varandras ryggar.
Så när startar debatten på det stekheta "fridebatt"
//berra
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 111
Snart börjar debatten på fridebatt. Här kommer det dock aldrig bli debatt. Er klanledare har stängt 2 forum tidigare och detta riskerar bli det tredje.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 112
ericTheDog skrev:Snart börjar debatten på fridebatt. Här kommer det dock aldrig bli debatt. Er klanledare har stängt 2 forum tidigare och detta riskerar bli det tredje.
Och du är så ägd, du som alldrig skulle skriva härinne på AC-bladet igen råttan du är ett fjån och inget annat eric med noll trovärdighet dessutom.
//berra
- Inlägg 113
råttan vuxenmobbaren skrev:Snart börjar debatten på fridebatt.
Keep up the good work....
Anna not so bright är ju bara något så sanslöst puckad!/BlueHeaven/Redalert
Anna borde kunna få jobb som blåst blondin./BlueHeaven/Redalert
Samtidigt så tycker man lite synd om henne. Hon är som en naiv tonåring. /Thetaxpayer
Som alla debatter med puckovänstern så slutar det med ilskna debattörer!
fisten är i stort lika pantad som de övriga skitstövlarna där!/BlueHeaven/Redalert
Jag är fortfarande mycket nyfiken på fists roll i cencurattacken./råttan
Jag körde bara en rc taktik och la in att om han inte byter avatar med Hitler och nazistanspelningar och hänger in Reinfeldt där så kunde han vara värd en kula i pannan eftersom han själv skyller på sel för valet av sin avatar och nu kör hela vänstergänget full teater om hur synd det är om denne rc och vilken dödshotande forumhöger jag är och givetvis skrev jag detta i provokativt syfte helt enligt samma debatteknik som rc använder mer eller mindre i varje inlägg!/BlueHeaven/Redalert
Fäster annars inte mycket uppmärksamhet till vad moronen Dao svamlar om killen verkar inte vara riktigt frisk i knoppen om man säger så! /BlueHeaven/Redalert
Nej corven är en tvättäkta Stalin kommunist som borde få en glasskula mellan ögonen!/BlueHeaven/Redalert
Signaturen Dao är ju liksom fist, totalt iq-befriad. De beter sig ungefär som vilken nynazist som helst. De slår säkert lika hårt som andra. Men i huvudet har de något fel./råttan
Hon kan inte, hon vågar inte, hon har inget att komma med, hon förstår inget?
Eller helt enkelt bara fruktansvärt enögd/enkelspårig?/BlueHeaven/Redalert (om Regndrottningen)
Kakmonstret är uppenbarligen nr 3 på RC's dödslista. Först mobbades Fredrik Rahm bort, sedan drev RC Thors till ett ev. självmord.
Vem är nr 4 på RC:s dödslista? Secrist? Redalert? Lazy?/Thetaxpayer
Har Thors försvunnit? Självmord? Låter hemskt. Rc är verkligen en vidrig typ.
Det är vänsterns klanledare vi talar om. Varenda vänstermupp gör precis som ha säger. Nästan lite läskigt faktiskt./råttan
- Inlägg 114
Var det där det bästa du kunde hitta?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 115
Sen drev ju Mr.Råtta sin stora Martintråd några dagar,
som han följde upp med en ny Martin säger på acbladet...?
Om inte jag missminner så tog det bara några veckor efter råttans entre på Testaren innan skitsnacket mot corven startade, precis som råttan gjorde mot admin här på acbladet?
Om inte jag missminner så tog det bara några veckor efter råttans entre på Testaren innan skitsnacket mot corven startade, precis som råttan gjorde mot admin här på acbladet?
- Inlägg 116
MartinLindgren skrev:Sen drev ju Mr.Råtta sin stora Martintråd några dagar,
Nu verkar du mer förvirrad än någonsin.
Vad gäller testaren så var det rc som sänkte det forumet.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 117
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Sen drev ju Mr.Råtta sin stora Martintråd några dagar,
Nu verkar du mer förvirrad än någonsin.
Åter igen en osanning.. Fast säger man det tillräkligt många gånger kanske det blir sant..
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 118
Jasså jag är förvirrad, var nyss inne och spanade på din Debatt tekniktråd som började med vad Martin sa på acbladet,
Den stora Martintråden är också sanningen och inget annat, men vi vet sen tidigare att du är en självförnekare av stora mått!
Den stora Martintråden är också sanningen och inget annat, men vi vet sen tidigare att du är en självförnekare av stora mått!
- Inlägg 119
MartinLindgren skrev:Jasså jag är förvirrad, var nyss inne och spanade på din Debatt tekniktråd som började med vad Martin sa på acbladet,
Någon stor martintråd har aldrig funnits. Debattekniktråden finns dock. Där tar jag upp ett av martins inlägg som exempel på debatteknik. Undrar om martin är stolt över det inlägget?
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 120
RedCloud skrev:Har fått lite insiderinformation om vad de tunga debatterna på Vila i Frid Debatt handlar om:
Anna not so bright är ju bara något så sanslöst puckad!/BlueHeaven/Redalert
Anna borde kunna få jobb som blåst blondin./BlueHeaven/Redalert
Samtidigt så tycker man lite synd om henne. Hon är som en naiv tonåring. /Thetaxpayer
Som alla debatter med puckovänstern så slutar det med ilskna debattörer!
fisten är i stort lika pantad som de övriga skitstövlarna där!/BlueHeaven/Redalert
Jag är fortfarande mycket nyfiken på fists roll i cencurattacken./råttan
Jag körde bara en rc taktik och la in att om han inte byter avatar med Hitler och nazistanspelningar och hänger in Reinfeldt där så kunde han vara värd en kula i pannan eftersom han själv skyller på sel för valet av sin avatar och nu kör hela vänstergänget full teater om hur synd det är om denne rc och vilken dödshotande forumhöger jag är och givetvis skrev jag detta i provokativt syfte helt enligt samma debatteknik som rc använder mer eller mindre i varje inlägg!/BlueHeaven/Redalert
Fäster annars inte mycket uppmärksamhet till vad moronen Dao svamlar om killen verkar inte vara riktigt frisk i knoppen om man säger så! /BlueHeaven/Redalert
Nej corven är en tvättäkta Stalin kommunist som borde få en glasskula mellan ögonen!/BlueHeaven/Redalert
Signaturen Dao är ju liksom fist, totalt iq-befriad. De beter sig ungefär som vilken nynazist som helst. De slår säkert lika hårt som andra. Men i huvudet har de något fel./råttan
Hon kan inte, hon vågar inte, hon har inget att komma med, hon förstår inget?
Eller helt enkelt bara fruktansvärt enögd/enkelspårig?/BlueHeaven/Redalert (om Regndrottningen)
Kakmonstret är uppenbarligen nr 3 på RC's dödslista. Först mobbades Fredrik Rahm bort, sedan drev RC Thors till ett ev. självmord.
Vem är nr 4 på RC:s dödslista? Secrist? Redalert? Lazy?/Thetaxpayer
Har Thors försvunnit? Självmord? Låter hemskt. Rc är verkligen en vidrig typ.
Det är vänsterns klanledare vi talar om. Varenda vänstermupp gör precis som ha säger. Nästan lite läskigt faktiskt./råttan
Blue heaven har i alla fall fel om att jag inte är blondin...Är faktiskt brunett . Ja sen naiv tonåring ja... Vad ska vi kalla Blue och kompani??? Tala om att dessa är verklighetsfrånvarande och ser bara världen ifrån deras glösögon... För att förstå världen så är det bra att försöka sätta sig in och förstå andras situationer också... Men det är klart eftersom högern ofta vill ha ett "sköt dig själv och skit i andra samhälle" så kan inte dom många gånger förstå hur det är att ha ett tuffare liv än deras egna... sorgligt men sant...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 121
Jag tror att admin på "fri fantasi" tröttnade på att det inte fanns någon/något han fick censureraRedvictory skrev:Jag har en egen teori! vad tror ni?
- Inlägg 122
formsvackan skrev:Jag tror att admin på "fri fantasi" tröttnade på att det inte fanns någon/något han fick censureraRedvictory skrev:Jag har en egen teori! vad tror ni?
Och du vet ju vad din vän klanledaren brukar göra med vad folk tror?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 123
Nej, vad brukar han göra ?ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Jag tror att admin på "fri fantasi" tröttnade på att det inte fanns någon/något han fick censureraRedvictory skrev:Jag har en egen teori! vad tror ni?
Och du vet ju vad din vän klanledaren brukar göra med vad folk tror?
Corven- Antal inlägg : 1827
- Inlägg 124
x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:
Åter igen en osanning.. Fast säger man det tillräkligt många gånger kanske det blir sant..
Men X-et, det förstår du väl att man måste hålla fast vid sin version? Om det inte var RedCloud, så måste man ju vidgå att man själv inte alltid var så perfekt.....
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 125
citat:
"Heter du råttan?[/quote]"
HAHAHAHAHHAHAHAHA
Det här satt ju helt fuking underbart så mycket skratt att tårar har gått hahahahhaha
tack!!
"Heter du råttan?[/quote]"
HAHAHAHAHHAHAHAHA
Det här satt ju helt fuking underbart så mycket skratt att tårar har gått hahahahhaha
tack!!