Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
Redvictory
ericTheDog
PE Dal
x-medborgare
Secrist
9 posters

Nu kommer jobben!

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Nu kommer jobben! - Sida 2 Empty Samband

Inlägg  Secrist 2010-05-12, 00:18

Förstår du sambandet mellan konjunktur och arbetslöshet?

Nej, tyvärr så blir den ekvationen för komplex för RV. Jag har försökt förklara sambandet utan att lyckas.
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Nu kommer jobben! - Sida 2 Empty Sv: Nu kommer jobben!

Inlägg  R.O.F.L 2010-05-12, 00:21

Den av dem få vettiga (S) röstande (Sip) uttryckte sig idag klockrent vad gällande RV:

"Det finns varken färg eller fontstorlek som någonsin kommer att ge dina inlägg ett uns av substans, så börja du med grått, det blir varken bättre eller sämre av det...."
    lol! lol! lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-12, 00:23

Har jag förstått herrar brunblåingar med secrist i spetsen att han med den här tråden och ett påstående i en artikel nu kommer jobben och därmed har RoffarReinfeldt vunnit valet?

Men samma media rapporterar idag hur många av sveriges kommuner avskedar utförsäkrade anställda som inte är friska på löpande band!

Secrist menar du att sveriges kommuner sparkar sina anställda som blivit utförsäkrade och fortfarande är sjuka p.g.a konjukturen?

Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-05-12, 00:27, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-05-12, 00:24

R.O.F.L skrev:Den av dem få vettiga (S) röstande (Sip) uttryckte sig idag klockrent vad gällande RV:

"Det finns varken färg eller fontstorlek som någonsin kommer att ge dina inlägg ett uns av substans, så börja du med grått, det blir varken bättre eller sämre av det...."
    lol! lol! lol!

Försvinn in i eran onanikoja igen där ni hör hemma högertroll! där blir ni inte emotsagda utan kan svara ja jag håller med!här hör ni inte hemma!
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-05-12, 00:25

ericTheDog skrev:
    x-medborgare skrev:
    Secrist skrev:Tror jag inte det handlar inte bara om jobben... Det handlar även om FRA säger det igen FRA.. Och raserad trygghet m m..

Tvivlar på att FRA hamnar speciellt högt på listan över prioriterade frågor för den vanlige väljaren. Det verkar mest bekymra hängivna nedladdare.

Vad massan av väljare prioriterar intresserar mig inte.. Detta handlade om vad jag anser, Och vaktar man inte det grundläggande i yttrandefrihet och demokrati Då skitsamma om hela becker färgkarta sitter i regeringen

Därför bör man undvika alla partier som samarbetar med (f.d?) kommunister. Vad har då FRA-lagen med yttrandefrihet att göra menar du? Och på vilket sätt var det bättre innan FRA-lagen kom till?

Fra kan enkelt missbrukas i många olika syften typ reg av åsikter grupperingar etc.. Det som ev funkar idag kan bli en mardröm imorgon och Sittande regering har byggt plattformen.. men det är klart rent mjöl i påsen bästa mot argumentet.. Tänk dig att sossarna leder och om 10-15 år får för sig att förbjuda moderater,, Very Happy Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-05-12, 00:27

x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:
    x-medborgare skrev:
    Secrist skrev:Tror jag inte det handlar inte bara om jobben... Det handlar även om FRA säger det igen FRA.. Och raserad trygghet m m..

Tvivlar på att FRA hamnar speciellt högt på listan över prioriterade frågor för den vanlige väljaren. Det verkar mest bekymra hängivna nedladdare.

Vad massan av väljare prioriterar intresserar mig inte.. Detta handlade om vad jag anser, Och vaktar man inte det grundläggande i yttrandefrihet och demokrati Då skitsamma om hela becker färgkarta sitter i regeringen

Därför bör man undvika alla partier som samarbetar med (f.d?) kommunister. Vad har då FRA-lagen med yttrandefrihet att göra menar du? Och på vilket sätt var det bättre innan FRA-lagen kom till?

Fra kan enkelt missbrukas i många olika syften typ reg av åsikter grupperingar etc.. Det som ev funkar idag kan bli en mardröm imorgon och Sittande regering har byggt plattformen.. men det är klart rent mjöl i påsen bästa mot argumentet.. Tänk dig att sossarna leder och om 10-15 år får för sig att förbjuda moderater,, Very Happy Very Happy

Vad sura de skulle bli! Very Happy
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-05-12, 00:36

Redvictory skrev:
    x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:
    x-medborgare skrev:

Vad sura de skulle bli! Very Happy

ja skulle tro det.. Cool
    PE Dal
    PE Dal

Antal inlägg : 1127

Nu kommer jobben! - Sida 2 Empty Längtan

Inlägg  PE Dal 2010-05-12, 00:46

""Försvinn in i eran onanikoja igen där ni hör hemma högertroll! där blir ni inte emotsagda utan kan svara ja jag håller med!här hör ni inte hemma!""

Det sk onaniförfarandet florerar närhelst Sign RV texterar sin brist och längtan efter naturligt normal sexualitet.
    Secrist
    Secrist

Nu kommer jobben! - Sida 2 Empty Obalans

Inlägg  Secrist 2010-05-12, 08:03

Försvinn in i eran onanikoja igen där ni hör hemma högertroll! där blir ni inte emotsagda utan kan svara ja jag håller med!här hör ni inte hemma!

Du blir allt mer aggressiv RV. Kanske dags att justera medicinerna?

Senast ändrad av Secrist den 2010-05-15, 01:05, ändrad totalt 1 gång
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-05-15, 01:02

x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:
    x-medborgare skrev:

Fra kunde obegränsat missbrukas innan lagen kom till. Med lagen finns det begränsningar i vad FRA får göra. De som röstade nej till FRA-lagen röstade för att FRA skulle få fortsätta härja fritt.
    Secrist
    Secrist

Nu kommer jobben! - Sida 2 Empty FRA

Inlägg  Secrist 2010-05-15, 01:06

Fra kunde obegränsat missbrukas innan lagen kom till. Med lagen finns det begränsningar i vad FRA får göra. De som röstade nej till FRA-lagen röstade för att FRA skulle få fortsätta härja fritt.

Då borde vi väl förbjuda SÄPO också för de kan ju också missbruka sin makt? Rolling Eyes
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-05-15, 01:08

Secrist skrev:Fra kunde obegränsat missbrukas innan lagen kom till. Med lagen finns det begränsningar i vad FRA får göra. De som röstade nej till FRA-lagen röstade för att FRA skulle få fortsätta härja fritt.

Då borde vi väl förbjuda SÄPO också för de kan ju också missbruka sin makt? Rolling Eyes

Alla kan missbruka sin makt se på Stalin och Sahlin! geek
    Secrist
    Secrist

Nu kommer jobben! - Sida 2 Empty Bort

Inlägg  Secrist 2010-05-15, 01:14

Vad sura de skulle bli!

Fast du hade blivit glad?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:31