Än sålänge har vi bara sett varsel och uppsägningar! det skall löna sig att arbeta
var ett ledord under valrörelsen från borgarna! men var är dessa jobb?
blueheaven skrev:Va blev raljerande vänstern svarslösa?
Hmm- är det inte så att arbetslösheten medvetet hålls uppe på grund av att hålla inflationen nere?
blueheaven skrev:Global finanskris någon?????
Hade bara Mona regerat så hade det inte varit något problem????
blueheaven skrev:Planekonomikramarna kramar på ser jag!
Men de förtjänar inte att bemötas, usch och bläää!
*flin* *fniss* *urrk*
formsvackan skrev:blueheaven skrev:Global finanskris någon?????
Ojdå, när jag och andra på AB forum ifrågasatte alliansens "jobblinje" inför den kommande krisen, blev vi av dig och andra idiotförklarade. "Vilken kris", "kommunistiska konspirationsteorier" m.m. var era glada kommentarer då. Har skrattet fastnat i halsen nu måntro ?
blueheaven skrev:Planekonomikramarna kramar på ser jag!
Men de förtjänar inte att bemötas, usch och bläää!
*flin* *fniss* *urrk*
Hmmm... hittar man inget annat att gömma sig bakom, får man väl i vanlig ordning klämma i med "planekonomi"
.
blueheaven skrev:Ute och muckar nu igen?
blueheaven skrev:Men de förtjänar inte att bemötas, usch och bläää!
formsvackan skrev:blueheaven skrev:Ute och muckar nu igen?
Nej, utvecklingen har lett fram till att korna städar själva nu för tiden.
Ditt taktiska upplägg är dock fortfarande i behov av viss utvecklingblueheaven skrev:Men de förtjänar inte att bemötas, usch och bläää!
Omskrivning för, "avslöjad med byxorna ner, och inte en aning om var jag fortast kan gömma mig"
.
blueheaven skrev:Nej snarare ett svar på regndrottningens tramsande:
blueheaven skrev:Va blev raljerande vänstern svarslösa?
Nej....
Men din standardsvar är inte värt att bemöta.... Evil or Very Mad
blueheaven skrev:Du kan kanske börja med att följa med debatten lite bättre i fortsättningen mister besserwisser?
blueheaven skrev:Global finanskris någon?????
blueheaven skrev:Messersmith var bland annat en flygplanstillverkare emedan besserwisser kommer från besser wissen och betyder på svenska bror duktig!
formsvackan skrev:blueheaven skrev:Messersmith var bland annat en flygplanstillverkare emedan besserwisser kommer från besser wissen och betyder på svenska bror duktig!
OK, du vet som vanligt bäst
blueheaven skrev:formsvackan skrev:blueheaven skrev:Messersmith var bland annat en flygplanstillverkare emedan besserwisser kommer från besser wissen och betyder på svenska bror duktig!
OK, du vet som vanligt bäst
Jajjamen för det mesta!
Redvictory skrev:http://www.expressen.se/Nyheter/1.1509014/mardrommen-for-ministern
Kan ni alliansare tala om var jobben tagit vägen? det finns många som vill jobba och det ska ju löna sig att jobba "än sålänge" lönesänkningar börjar bli vanligt för låg och mellan inkomsttagare!
R.O.F.L skrev:Ingen som svälter i Sverige.
Ett bra slut på veckan. Inga hål i tänderna solen skiner och Sverigedemokraterna över 4%.
Skål
blueheaven skrev:Hela Afrika är full av fattiga varför far du inte dit och ger dom din hjälpande hand theward?