Bravo !!
Trots att jag är alliansare.
Secrist skrev:Bravo !!
x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
....... rättvisa är viktigt för hela världen!
Det var orättvist att Djurgårn förlorade mot plastgräs-Örebro idag
AIK vann helt otroligt man tror inte sina ögon..
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Bravo !!
Extra mycket då !!!
ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
Var det rättvist att dom vann?
F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
Såg inte matchen... men jag vill inte att de åker ur fotbollens elit oxå det har varit ensamt och avsaknad av derbyn i hockey ... det får inte bli så i fotbollen oxå
ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
Såg inte matchen... men jag vill inte att de åker ur fotbollens elit oxå det har varit ensamt och avsaknad av derbyn i hockey ... det får inte bli så i fotbollen oxå
Förstår det... Men i höst blir det annolunda med hockeyn... Bara suportrar ifrån både Djurgården och AIK kör med en schysstare taktik. Bråken inom hockeyn och fotbollen också för den delen borde minska.Viktigt att lägga till att dom flesta suportrar ifrån båda dessa klubbar är ju inte bråkstakar, men en del är det tyvärr.
Secrist skrev:Extra mycket då !!!
Eller kan det bero på att du har lite fördomar kanske?
F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
Förstår det... Men i höst blir det annolunda med hockeyn... Bara suportrar ifrån både Djurgården och AIK kör med en schysstare taktik. Bråken inom hockeyn och fotbollen också för den delen borde minska.Viktigt att lägga till att dom flesta suportrar ifrån båda dessa klubbar är ju inte bråkstakar, men en del är det tyvärr.
Stockholmsklubbarnas supportrar är inte eg värre än andra oftast bara fler