Jag tycker det är jättebra att både höger och vänsterdebattörer ignorerar den bittre Högertomten R A V. som dyker upp hela tiden! om vi gör samma med Blåfront så kanske han börjar debattera eller loggar ut för gott!
3 posters
Bra jobbat!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 2
Sv: Bra jobbat!
Frågan är ju om Ass:et namnkaparen och smutskastaren med brallorna nere som härjar här på forumet lägger ner sin verksamhet frivilligt, jag tvivlar!
"Min namnkapare" har jag inte sett till på ett tag nu, låter det vara osagt om det är samma person som Ass:et?
Men vilket som så är Ass:et namnkaparen och smutskastaren inte bara ful, han är ju för tusan trippelful!
Han har ju tagit F.I.S.T:s avatar, delar av ditt nick, och gör vad han kan för att angripa Admin, acbladet och dom flesta medlemarna med det som vapen!
"Min namnkapare" har jag inte sett till på ett tag nu, låter det vara osagt om det är samma person som Ass:et?
Men vilket som så är Ass:et namnkaparen och smutskastaren inte bara ful, han är ju för tusan trippelful!
Han har ju tagit F.I.S.T:s avatar, delar av ditt nick, och gör vad han kan för att angripa Admin, acbladet och dom flesta medlemarna med det som vapen!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 3
martin7lindgren skrev:Frågan är ju om Ass:et namnkaparen och smutskastaren med brallorna nere som härjar här på forumet lägger ner sin verksamhet frivilligt, jag tvivlar!
Du glömde det viktigaste! nämligen att det är ett högertroll!
- Inlägg 4
Det har du helt rätt i, inte att förglömma, förresten var har Blueheaven tagit vägen?
RedAssVictory- Antal inlägg : 206
- Inlägg 5
Bra !
Nu börjar debatten !
Redvictory är vår stjärna !
Debatten blir fantastisk !
Nu börjar debatten !
Redvictory är vår stjärna !
Debatten blir fantastisk !
- Inlägg 6
Jasså, namnkaparen och smutskastaren Ass:et, har inte dragit upp brallorna än, fortfarande med rumpan i vädret?