Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Bra jobbat!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Bra jobbat! Empty Bra jobbat!

    Inlägg  Redvictory 2009-12-29, 12:58

    Jag tycker det är jättebra att både höger och vänsterdebattörer ignorerar den bittre Högertomten R A V. som dyker upp hela tiden! om vi gör samma med Blåfront så kanske han börjar debattera eller loggar ut för gott!
    Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bra jobbat! Empty Sv: Bra jobbat!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-29, 13:10

    Frågan är ju om Ass:et namnkaparen och smutskastaren med brallorna nere som härjar här på forumet lägger ner sin verksamhet frivilligt, jag tvivlar!

    "Min namnkapare" har jag inte sett till på ett tag nu, låter det vara osagt om det är samma person som Ass:et?

    Men vilket som så är Ass:et namnkaparen och smutskastaren inte bara ful, han är ju för tusan trippelful!

    Han har ju tagit F.I.S.T:s avatar, delar av ditt nick, och gör vad han kan för att angripa Admin, acbladet och dom flesta medlemarna med det som vapen!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Bra jobbat! Empty Sv: Bra jobbat!

    Inlägg  Redvictory 2009-12-29, 13:42

    martin7lindgren skrev:Frågan är ju om Ass:et namnkaparen och smutskastaren med brallorna nere som härjar här på forumet lägger ner sin verksamhet frivilligt, jag tvivlar!

    "Min namnkapare" har jag inte sett till på ett tag nu, låter det vara osagt om det är samma person som Ass:et?

    Men vilket som så är Ass:et namnkaparen och smutskastaren inte bara ful, han är ju för tusan trippelful!

    Han har ju tagit F.I.S.T:s avatar, delar av ditt nick, och gör vad han kan för att angripa Admin, acbladet och dom flesta medlemarna med det som vapen!

    Du glömde det viktigaste! nämligen att det är ett högertroll!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bra jobbat! Empty Sv: Bra jobbat!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-29, 14:01

    Det har du helt rätt i, inte att förglömma, förresten var har Blueheaven tagit vägen? Wink
    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    Bra jobbat! Empty Sv: Bra jobbat!

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-29, 15:04

    Bra !

    Nu börjar debatten !

    Redvictory är vår stjärna !

    Debatten blir fantastisk !
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Bra jobbat! Empty Sv: Bra jobbat!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-29, 15:21

    Jasså, namnkaparen och smutskastaren Ass:et, har inte dragit upp brallorna än, fortfarande med rumpan i vädret?

    Sponsored content


    Bra jobbat! Empty Sv: Bra jobbat!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 02:58