Översättning till Seel
Ideellt arbete, = Arbeta utan personligt vinning
F.I.S.T skrev:
Översättning till Seel
x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:
Översättning till Seel
Är du vänster ????
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:
Översättning till Seel
Är du vänster ????
hur visste du ??... har du tjuvkikat när jag röstade ???
x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:
Översättning till Seel
Är du vänster ????
Förlåt var så nyfiken ju...
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:
Översättning till Seel
Är du vänster ????
Ja jag får väl krypa till X-et (korset) jag oxå, ... jag skulle tjyvkika på din röst ... men såg dina br....
x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:
Översättning till Seel
Är du vänster ????
Ja jag får väl krypa till X-et (korset) jag oxå, ... jag skulle tjyvkika på din röst ... men såg dina br....
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:
Översättning till Seel
Är du vänster ????
....una hängslen
x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:
Översättning till Seel
Är du vänster ????
....una hängslen
ja ha dom e faktiskt röda..
F.I.S.T skrev:Som jag alltid hävdat det är roligt att få arbeta, en ynnest och en gåva, för oss som kan och är friska !!!
Eller hur Seel ??
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Som jag alltid hävdat det är roligt att få arbeta, en ynnest och en gåva, för oss som kan och är friska !!!
Eller hur Seel ??
JAg har idag kört sju timmars ideellt arbete för vår skytteförening genom att ha arrangerat öppet hus med prova på olika sorters luftskytte, bla för blinda...
tvärr blev uppslutningen inte särskilt bra, men kasnke resulterade det i två nya medlemmar....
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Som jag alltid hävdat det är roligt att få arbeta, en ynnest och en gåva, för oss som kan och är friska !!!
Eller hur Seel ??
JAg har idag kört sju timmars ideellt arbete för vår skytteförening genom att ha arrangerat öppet hus med prova på olika sorters luftskytte, bla för blinda...
tvärr blev uppslutningen inte särskilt bra, men kasnke resulterade det i två nya medlemmar....
Skytte är roligt, man får "träffa så mycket folk"
Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
....... rättvisa är viktigt för hela världen!
F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
Det var orättvist att Djurgårn förlorade mot plastgräs-Örebro idag
Secrist skrev:Tack ska du ha! Ja jag ska kämpa på med detta eftersom rättvisa är viktigt för hela världen!
Mitt kaffe ikväll är Rättvisemärkt. Bra va?
Secrist skrev:Tack ska du ha! Ja jag ska kämpa på med detta eftersom rättvisa är viktigt för hela världen!
Mitt kaffe ikväll är Rättvisemärkt. Bra va?
ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Heja Anna !!ANNA2LINK skrev:Jag jobbar gratis ibland också Idéellt... Med rättvisevaror...
Det var orättvist att Djurgårn förlorade mot plastgräs-Örebro idag