Höga skatter
inte jobba
...............................................................
Dao skrev:Tror du missat vad en sådan här ordlista bör handla om, för din trovärdighets skull.
Utgå från de ord som de rödgröna ANVÄNDER!
Det blir lite sandlåderesonemang om du hittar på ord som de rödgröna inte använder sig av, när du vill få fram vad de använder...
Bara som ett tips i all enkelhet...
lazy skrev:Ungefär det jag själv har kunnat utläsa från de rödgrönas vallöften.
Dock har jag inte sett tillstymmelse till förklaring på hur alla
deras löften ska finansieras förutom att de med en månadslön över
40.000 ska betala mer i skatt, ärligt talat så tror jag inte att
det handlar bara om dem.
F.I.S.T skrev:Dao skrev:Tror du missat vad en sådan här ordlista bör handla om, för din trovärdighets skull.
Det blir lite sandlåderesonemang om du hittar på ord som de rödgröna inte använder sig av, när du vill få fram vad de använder...
Seel den "egne företagaren".....
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Dao skrev:Tror du missat vad en sådan här ordlista bör handla om, för din trovärdighets skull.
<jag försörjer mig själv & min familj......samt massor med bidragslyftare
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Dao skrev:Tror du missat vad en sådan här ordlista bör handla om, för din trovärdighets skull.
<jag försörjer mig själv & min familj......samt massor med bidragslyftare
dktjdswxnbkdhjrdp skrev:toblerone politik,,,man höja kostnader hunda milarder finansira 10 milj,,,röd grön politik sama toblerone
dktjdswxnbkdhjrdp skrev:toblerone politik,,,man höja kostnader hunda milarder finansira 10 milj,,,röd grön politik sama toblerone
Dao skrev:dktjdswxnbkdhjrdp skrev:toblerone politik,,,man höja kostnader hunda milarder finansira 10 milj,,,röd grön politik sama toblerone
Det är väl inte aliansens ordlista ni skall göra, väl???
Snacka om att ni skjuter er själva i foten om och om igen, i er strävan att ondgöra er över de dumma rödgröna!!!
theward skrev:dktjdswxnbkdhjrdp skrev:toblerone politik,,,man höja kostnader hunda milarder finansira 10 milj,,,röd grön politik sama toblerone
oroa dig inte, du får ju bara rösta i kommunalvalet iaf
F.I.S.T skrev:Dao skrev:dktjdswxnbkdhjrdp skrev:toblerone politik,,,man höja kostnader hunda milarder finansira 10 milj,,,röd grön politik sama toblerone
Snacka om att ni skjuter er själva i foten om och om igen, i er strävan att ondgöra er över de dumma rödgröna!!!
En toblerone för 100.000.000.000... wow ... tycker nog du ska köpa godis nån annan stans jag tror att du blir lurad låtsasinvandraren
dktjdswxnbkdhjrdp skrev:theward skrev:dktjdswxnbkdhjrdp skrev:toblerone politik,,,man höja kostnader hunda milarder finansira 10 milj,,,röd grön politik sama toblerone
du nys klaga på andra debat ???
theward skrev:dktjdswxnbkdhjrdp skrev:theward skrev:dktjdswxnbkdhjrdp skrev:toblerone politik,,,man höja kostnader hunda milarder finansira 10 milj,,,röd grön politik sama toblerone
du nys klaga på andra debat ???
Eftersom jag anser att detta forum inte kan bli normal fungerande om inte alla ni nötter försvinner så....
För det spelar ingen roll hur man agerat mot er, så har ni bara ställt till en massa skit iaf.
Man kan antingen skita helt i forumet...(vilket jag mestadels gör)
Eller så kan man iaf få uns att tillfredställelse med att sätta er på plats och driva med er stackare
Fight fire with fire...
ps sorry Dao, det går inte att fixa detaa forum utan en rejäl upprensning först
Dao skrev:dktjdswxnbkdhjrdp skrev:toblerone politik,,,man höja kostnader hunda milarder finansira 10 milj,,,röd grön politik sama toblerone
Secrist skrev:De rödgrönas ordlista:
Rättvisa = Man höjer energiskatten vilket drabbar de svaga grupperna hårdast.
x-medborgare skrev:Secrist skrev:De rödgrönas ordlista:
Hur då alliansen har ju fixat så dom inte har råd med bil... vad ska dom med soppan till bränna soc..?
x-medborgare brandförsvaret AB copyright
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:Secrist skrev:De rödgrönas ordlista:
Hur då alliansen har ju fixat så dom inte har råd med bil... vad ska dom med soppan till bränna soc..?
Ha ha Respekt och mera respekt till dig X-et... världens bästa AIKare
redalert skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:Secrist skrev:De rödgrönas ordlista:
Ha ha Respekt och mera respekt till dig X-et... världens bästa AIKare
Konstigt jag som har allt mindre respekt för denna där!
Secrist skrev:De rödgrönas ordlista: