Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
Regndrottning
KickTheRasist
F.I.S.T
MartinLindgren
RedMentalCase
Kakmonstret
R.O.F.L
lazy
dktjdswxnbkdhjrdp
13 posters

varfr skuka betala dyra snabb tåg

redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

varfr skuka betala dyra snabb tåg - Sida 3 Empty Sv: varfr skuka betala dyra snabb tåg

Inlägg  redalert 2010-05-01, 12:34

dktjdswxnbkdhjrdp skrev:F.I.S.T kn stata ktr tråd samla sittat han bra på

fist inte kapabel till detta fist är endast kapabel till att ta lösryckta citat tagna ur sitt sammanhang och använda dessa för smutskasta, fist gillar däremot "debattörer" av ktr's snitt eftersom de är lika korkade som han själv och delar den kommunistiska läran!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

varfr skuka betala dyra snabb tåg - Sida 3 Empty Sv: varfr skuka betala dyra snabb tåg

Inlägg  RedCloud 2010-05-01, 12:35

NollKollBlueHeaven skrev:fist inte kapabel till detta fist är endast kapabel till att ta lösryckta citat tagna ur sitt sammanhang och använda dessa för smutskasta, fist gillar däremot "debattörer" av ktr's snitt eftersom de är lika korkade som han själv och delar den kommunistiska läran!

NollKollBlueHeaven skrev:Kan inte alla ni pajasar som aldrig är intresserade av att debattera utan bara är här för att kasta skit och förstöra, sluta upp med detta omedelbart?

förlorade igen... lol! lol! lol!
    dktjdswxnbkdhjrdp
    dktjdswxnbkdhjrdp

Antal inlägg : 163

Inlägg  dktjdswxnbkdhjrdp 2010-05-01, 12:37

F.I.S.T skrev:
    dktjdswxnbkdhjrdp skrev:F.I.S.T kn stata ktr tråd samla sittat han bra på

Jag har just sagt vad jag tycker om KTRs språkbruk....Tagit avstånd från det...
    Hur många av forumhögern tar avstånd från dina fånerier om att låtsas vara invandrare, och hur många av er tar avstånd från Mentalcse och RAs språk ??

Laughing

var du tof avstånd ktr???starta många trådar om???
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-01, 12:38

redalert skrev:
    fist gillar däremot "debattörer" av ktr's snitt

FIST skrev: Om KTRs språkbruk: Även om jag inte håller Lazys åsikter speciellt högt, så är det bättre att låta hennes åsikter tala om vem hon är, och låta henne göra bort sig alldeles på egen hand, än att sjunka ner till det språkbruket som BH:n och Mentalcase använder.
    Jag respekterar ofta din åsikter KTR men det språk du använder just här slår tyvärr tillbaka mer på dig själv, än att det förtydligar de, enligt mig många gånger omänskliga åsikter som en del av forumhögern besitter.

Så Dina åsikter många gånger bra enligt mig, men språket du använder här gör att ditt budskap faller i skymundan av språkbruket

Nåt mer du vill bli nerplockad på RA ???
    dktjdswxnbkdhjrdp
    dktjdswxnbkdhjrdp

Inlägg  dktjdswxnbkdhjrdp 2010-05-01, 19:11

du kala deta avtånd ta???
    dktjdswxnbkdhjrdp
    dktjdswxnbkdhjrdp

Inlägg  dktjdswxnbkdhjrdp 2010-05-02, 21:22

hylning ktr trode jag inte du

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:36