Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
Regndrottning
KickTheRasist
F.I.S.T
MartinLindgren
RedMentalCase
Kakmonstret
R.O.F.L
lazy
dktjdswxnbkdhjrdp
13 posters

varfr skuka betala dyra snabb tåg

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

varfr skuka betala dyra snabb tåg - Sida 2 Empty Sv: varfr skuka betala dyra snabb tåg

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 00:03

För min del är en kvinna ett KVINNA inkluderat både dig och min Vikinga gudinna!! som i sitt tur har respekt för en människa !!

Lazy är inte en kvinna , hon är en monster som supportrar etnisk rensning och mord på ursprungsbefolkning!!

Simpel sagt hon är inte alls människa den är litet djur utan känslor för medmänniskor !!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

varfr skuka betala dyra snabb tåg - Sida 2 Empty Sv: varfr skuka betala dyra snabb tåg

Inlägg  Regndrottning 2010-05-01, 00:06

KickTheRasist skrev:För min del är en kvinna ett KVINNA inkluderat både dig och min Vikinga gudinna!! som i sitt tur har respekt för en människa !!

Lazy är inte en kvinna , hon är en monster som supportrar etnisk rensning och mord på ursprungsbefolkning!!

Simpel sagt hon är inte alls människa den är litet djur utan känslor för medmänniskor !!

Om så är fallet så är ditt språkbruk ännu värre! Du använder dig av ordet för att beskriva något icke-mänskligt. Mitt kön är INTE ett skällsord!! Evil or Very Mad
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 00:16

O du läser noggrant denna benämning: "EN KVINNA ÄR EN KVINNA" i min uppfatning eller känsla är du en kvinna som är lika värd som min morsan !!

För mig är en Morsa heligt!!

Och med andra ord är du den samma !!

Men Lazy är en fittan som gillar att ta sig i pullan när Palestinska barn "DÖR" och det lille apan älskar det .. med andra ord hon är icke en kvinna hon är ett missfoster !!
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2010-05-01, 00:18

KickTheRasist skrev:O du läser noggrant denna benämning: "EN KVINNA ÄR EN KVINNA" i min uppfatning eller känsla är du en kvinna som är lika värd som min morsan !!

För mig är en Morsa heligt!!

Och med andra ord är du den samma !!

Men Lazy är en fittan som gillar att ta sig i pullan när Palestinska barn "DÖR" och det lille apan älskar det .. med andra ord hon är icke en kvinna hon är ett missfoster !!

Varför använder då det kvinnliga som skällsord om kvinnan är 'heligt'? Din 'logik' håller inte... Evil or Very Mad
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2010-05-01, 00:23

För att han inte är riktigt riktig såklart!! Karln behöver daskas med ett par skor så vi får lite demokratiskt vett i den fan! Kanske kan vi låta någon hund pinka på honom det skulle han inte gilla haha Laughing
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 00:24

Kan förklara för dig ännu simplare !!

Adolf Hitler var en djur och han gasade 6.000.000 judar , och jag kallar alla som han djur med fullt rättighet !!

Och han var en kille ok??

Lazy är en äckligt "fittan" som supporter dagens koncentrationsläger som kallas för Gaza och för min del är hon lika ÄCKLIGT SOM ADOLF!!!

Har du problem med det ??
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 00:29

DMustaine skrev:För att han inte är riktigt riktig såklart!! Karln behöver daskas med ett par skor så vi får lite demokratiskt vett i den fan! Kanske kan vi låta någon hund pinka på honom det skulle han inte gilla haha Laughing

Oj oj jag ser att du saknar lite fight din lille Dumstain , jag bjud ju dig på ett mötte varför har du inte accepterat det ??
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2010-05-01, 00:39

KickTheRasist skrev:Kan förklara för dig ännu simplare !!

Adolf Hitler var en djur och han gasade 6.000.000 judar , och jag kallar alla som han djur med fullt rättighet !!

Lazy är en äckligt "fittan" som supporter dagens koncentrationsläger som kallas för Gaza och för min del är hon lika ÄCKLIGT SOM ADOLF!!!

Ja, jag har problem med det!! När du använder det kvinnliga ordet som skäll och förolämpning visar du förakt för alla kvinnor! Du säger med det ordet att du nedvärderar ALLA kvinnor. Det kvinnliga är ett skällsord, för dig! Vad skulle din mamma tycka om detta?
    Evil or Very Mad
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 00:44

Ok jag passar och be om ursäkt!!

Men jag kan inte kalla henne för en efterbliven kuksugar fjöla !! För att hon är inte det!! , diverse den äckliga jahud extrem har en pullan så vad fan är problem med det??

Diverse för min del om du är en svin så det spelar ingen roll om du är en kille eller tjej comprende ??

Är du svin då är du det gör inget skillnad om du är en kille eller tjej !!!
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2010-05-01, 00:48

KickTheRasist skrev:Ok jag passar och be om ursäkt!!

Men jag kan inte kalla henne för en efterbliven kuksugar fjöla !! För att hon är inte det!! , diverse den äckliga jahud extrem har en pullan så vad fan är problem med det??

Diverse för min del om du är en svin så det spelar ingen roll om du är en kille eller tjej comprende ??

Du får skälla på Lazy om du anser hon är 'dum'. Och du får också kalla henne för diverse namn om du tycker det. Jag skall inte förhindra dig att vara oense med Lazy. Men använd då riktiga skällsord som inte nedvärderar halva människosläktet!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-01, 00:51

KickTheRasist skrev:Ok jag passar och be om ursäkt!!

Även om jag inte håller Lazys åsikter speciellt högt, så är det bättre att låta hennes åsikter tala om vem hon är, och låta henne göra bort sig alldeles på egen hand, än att sjunka ner till det språkbruket som BH:n och Mentalcase använder.
    Jag respekterar ofta din åsikter KTR men det språk du använder just här slår tyvärr tillbaka mer på dig själv, än att det förtydligar de, enligt mig många gånger omänskliga åsikter som en del av forumhögern besitter.

Så Dina åsikter många gånger bra enligt mig, men språket du använder här gör att ditt budskap faller i skymundan av språkbruket

Simmma lugnt

Senast ändrad av F.I.S.T den 2010-05-01, 00:52, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 00:52

Det gör jag inte .. en särskild fittan eller kuk med benämning till den samma kan ju väll inte vara ett förnedrande till varsin kön eller har jag fel??
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 00:58

Även om jag inte håller Lazys åsikter speciellt högt, så är det bättre att låta hennes åsikter tala om vem hon är, och låta henne göra bort sig alldeles på egen hand, än att sjunka ner till det språkbruket som BH:n och Mentalcase använder.
    Jag respekterar ofta din åsikter KTR men det språk du använder just här slår tyvärr tillbaka mer på dig själv, än att det förtydligar de, enligt mig många gånger omänskliga åsikter som en del av forumhögern besitter.

Så Dina åsikter många gånger bra enligt mig, men språket du använder här gör att ditt budskap faller i skymundan av språkbruket

Simmma lugnt

[/size][/quote]

Opps ok !!

Nu måste jag förklara mig !!

citat:
    "Även om jag inte håller Lazys åsikter speciellt högt, så är det bättre att låta hennes åsikter tala om vem hon är, och låta henne göra bort sig alldeles på egen hand, än att sjunka ner till det språkbruket som BH:n och Mentalcase använder."

Sant det stämmer man jag tänkte faktisk på en grej ... det är ju "förfan" yttrandefrihet , så när man kan kalla alla muslimer för terrorister eller katoliker för pedofiler då kan jag kalla jahud fittan för barnmördare är det inte rättvist ??

Smile
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2010-05-01, 00:58

KickTheRasist skrev:Det gör jag inte .. en särskild fittan eller kuk med benämning till den samma kan ju väll inte vara ett förnedrande till varsin kön eller har jag fel??

Du har fel...

Jag tar illa vid mig när du använder mitt kön som skällsord. Jag är inte en förolämpning.
    Mad
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 01:00

Förlåt då!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 01:15

Regndrottning skrev:
    KickTheRasist skrev:Det gör jag inte .. en särskild fittan eller kuk med benämning till den samma kan ju väll inte vara ett förnedrande till varsin kön eller har jag fel??

Du har fel...

Jag tar illa vid mig när du använder mitt kön som skällsord. Jag är inte en förolämpning.
    Mad

Uppdates!!

"mitt kön som skällsord "

Fitta eller kuk vad spelar det för roll vi är här i Sverige och inte an arab-muslimsk land Wink

mvh
    //KTR
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

varfr skuka betala dyra snabb tåg - Sida 2 Empty Såna som han tycker att alla svenska tjejer ät fittor & horor

Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-01, 01:49

Regndrottning skrev:
    KickTheRasist skrev:Kan förklara för dig ännu simplare !!

Ja, jag har problem med det!! När du använder det kvinnliga ordet som skäll och förolämpning visar du förakt för alla kvinnor! Du säger med det ordet att du nedvärderar ALLA kvinnor. Det kvinnliga är ett skällsord, för dig! Vad skulle din mamma tycka om detta?
    Evil or Very Mad

SD i september!!!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2010-05-01, 01:54

KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:För att han inte är riktigt riktig såklart!! Karln behöver daskas med ett par skor så vi får lite demokratiskt vett i den fan! Kanske kan vi låta någon hund pinka på honom det skulle han inte gilla haha Laughing

Oj oj jag ser att du saknar lite fight din lille Dumstain , jag bjud ju dig på ett mötte varför har du inte accepterat det ??

Fight? du skulle inte stå 2 sekunder fjolla!!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 02:27

DMustaine skrev:
    KickTheRasist skrev:

Men fan kan du inte väll bevisa din påstående ??

Vi kan ju väll regga lite kameror in the live .. för att folk skulle se hur en kroat ger dig smisken om och om igen Smile ...

Men du kan alltid trösta dig med inavlad SEL Smile
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-05-01, 02:35

Shish kebab och öl time , ses sen din inavlade SEL pussyn Smile
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2010-05-01, 02:45

KickTheRasist skrev:
    DMustaine skrev:
    KickTheRasist skrev:

Men fan kan du inte väll bevisa din påstående ??

Vi kan ju väll regga lite kameror in the live .. för att folk skulle se hur en kroat ger dig smisken om och om igen Smile ...

Men du kan alltid trösta dig med inavlad SEL Smile

Du är så söt!
    dktjdswxnbkdhjrdp
    dktjdswxnbkdhjrdp

Antal inlägg : 163

Inlägg  dktjdswxnbkdhjrdp 2010-05-01, 12:24

KickTheRasist skrev:
    Regndrottning skrev:

Du har fel...

Mad

Uppdates!!

"mitt kön som skällsord "

Fitta eller kuk vad spelar det för roll vi är här i Sverige och inte an arab-muslimsk land Wink

mvh
    //KTR

ala kroat som ktr???
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-05-01, 12:27

Hur orkar ni läsa vad ktr eller berra skriver?

Sperra fort som fan!
    dktjdswxnbkdhjrdp
    dktjdswxnbkdhjrdp

Antal inlägg : 163

Inlägg  dktjdswxnbkdhjrdp 2010-05-01, 12:30

F.I.S.T kn stata ktr tråd samla sittat han bra på
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-01, 12:33

dktjdswxnbkdhjrdp skrev:F.I.S.T kn stata ktr tråd samla sittat han bra på

Jag har just sagt vad jag tycker om KTRs språkbruk....Tagit avstånd från det...
    Hur många av forumhögern tar avstånd från dina fånerier om att låtsas vara invandrare, och hur många av er tar avstånd från Mentalcse och RAs språk ??

Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:36