Lazy är inte en kvinna , hon är en monster som supportrar etnisk rensning och mord på ursprungsbefolkning!!
Simpel sagt hon är inte alls människa den är litet djur utan känslor för medmänniskor !!
KickTheRasist skrev:För min del är en kvinna ett KVINNA inkluderat både dig och min Vikinga gudinna!! som i sitt tur har respekt för en människa !!
Lazy är inte en kvinna , hon är en monster som supportrar etnisk rensning och mord på ursprungsbefolkning!!
Simpel sagt hon är inte alls människa den är litet djur utan känslor för medmänniskor !!
KickTheRasist skrev:O du läser noggrant denna benämning: "EN KVINNA ÄR EN KVINNA" i min uppfatning eller känsla är du en kvinna som är lika värd som min morsan !!
För mig är en Morsa heligt!!
Och med andra ord är du den samma !!
Men Lazy är en fittan som gillar att ta sig i pullan när Palestinska barn "DÖR" och det lille apan älskar det .. med andra ord hon är icke en kvinna hon är ett missfoster !!
DMustaine skrev:För att han inte är riktigt riktig såklart!! Karln behöver daskas med ett par skor så vi får lite demokratiskt vett i den fan! Kanske kan vi låta någon hund pinka på honom det skulle han inte gilla haha
KickTheRasist skrev:Kan förklara för dig ännu simplare !!
Adolf Hitler var en djur och han gasade 6.000.000 judar , och jag kallar alla som han djur med fullt rättighet !!
Och han var en kille ok??
Lazy är en äckligt "fittan" som supporter dagens koncentrationsläger som kallas för Gaza och för min del är hon lika ÄCKLIGT SOM ADOLF!!!
Har du problem med det ??
KickTheRasist skrev:Ok jag passar och be om ursäkt!!
Men jag kan inte kalla henne för en efterbliven kuksugar fjöla !! För att hon är inte det!! , diverse den äckliga jahud extrem har en pullan så vad fan är problem med det??
Diverse för min del om du är en svin så det spelar ingen roll om du är en kille eller tjej comprende ??
Är du svin då är du det gör inget skillnad om du är en kille eller tjej !!!
KickTheRasist skrev:Ok jag passar och be om ursäkt!!
Men jag kan inte kalla henne för en efterbliven kuksugar fjöla !! För att hon är inte det!! , diverse den äckliga jahud extrem har en pullan så vad fan är problem med det??
Diverse för min del om du är en svin så det spelar ingen roll om du är en kille eller tjej comprende ??
Är du svin då är du det gör inget skillnad om du är en kille eller tjej !!!
KickTheRasist skrev:Det gör jag inte .. en särskild fittan eller kuk med benämning till den samma kan ju väll inte vara ett förnedrande till varsin kön eller har jag fel??
Regndrottning skrev:KickTheRasist skrev:Det gör jag inte .. en särskild fittan eller kuk med benämning till den samma kan ju väll inte vara ett förnedrande till varsin kön eller har jag fel??
Du har fel...
Jag tar illa vid mig när du använder mitt kön som skällsord. Jag är inte en förolämpning.
Regndrottning skrev:KickTheRasist skrev:Kan förklara för dig ännu simplare !!
Adolf Hitler var en djur och han gasade 6.000.000 judar , och jag kallar alla som han djur med fullt rättighet !!
Och han var en kille ok??
Lazy är en äckligt "fittan" som supporter dagens koncentrationsläger som kallas för Gaza och för min del är hon lika ÄCKLIGT SOM ADOLF!!!
Har du problem med det ??
Ja, jag har problem med det!! När du använder det kvinnliga ordet som skäll och förolämpning visar du förakt för alla kvinnor! Du säger med det ordet att du nedvärderar ALLA kvinnor. Det kvinnliga är ett skällsord, för dig! Vad skulle din mamma tycka om detta?
KickTheRasist skrev:DMustaine skrev:För att han inte är riktigt riktig såklart!! Karln behöver daskas med ett par skor så vi får lite demokratiskt vett i den fan! Kanske kan vi låta någon hund pinka på honom det skulle han inte gilla haha
Oj oj jag ser att du saknar lite fight din lille Dumstain , jag bjud ju dig på ett mötte varför har du inte accepterat det ??
DMustaine skrev:KickTheRasist skrev:DMustaine skrev:För att han inte är riktigt riktig såklart!! Karln behöver daskas med ett par skor så vi får lite demokratiskt vett i den fan! Kanske kan vi låta någon hund pinka på honom det skulle han inte gilla haha
Oj oj jag ser att du saknar lite fight din lille Dumstain , jag bjud ju dig på ett mötte varför har du inte accepterat det ??
Fight? du skulle inte stå 2 sekunder fjolla!!!
KickTheRasist skrev:DMustaine skrev:KickTheRasist skrev:DMustaine skrev:För att han inte är riktigt riktig såklart!! Karln behöver daskas med ett par skor så vi får lite demokratiskt vett i den fan! Kanske kan vi låta någon hund pinka på honom det skulle han inte gilla haha
Fight? du skulle inte stå 2 sekunder fjolla!!!
Men fan kan du inte väll bevisa din påstående ??
Vi kan ju väll regga lite kameror in the live .. för att folk skulle se hur en kroat ger dig smisken om och om igen ...
Men du kan alltid trösta dig med inavlad SEL
KickTheRasist skrev:Regndrottning skrev:KickTheRasist skrev:Det gör jag inte .. en särskild fittan eller kuk med benämning till den samma kan ju väll inte vara ett förnedrande till varsin kön eller har jag fel??
Du har fel...
Jag tar illa vid mig när du använder mitt kön som skällsord. Jag är inte en förolämpning.
Uppdates!!
"mitt kön som skällsord "
Fitta eller kuk vad spelar det för roll vi är här i Sverige och inte an arab-muslimsk land
mvh
//KTR
dktjdswxnbkdhjrdp skrev:F.I.S.T kn stata ktr tråd samla sittat han bra på