fingubben skrev:KickTheRasist skrev:F.I.S.T skrev:fingubben skrev:F.I.S.T skrev:fingubben skrev:F.I.S.T skrev:lazy skrev:
Utan att vara rasist
Så börjar sällan UTTALANDEN som är främlingsvänliga (Obs uttalanden, inte person)
Så här börjar allt som innehåller ngt kritiskt när det gäller
invandrare/invandring i landet Sverige eftersom vi i flera år
har blivit tillsagda att vi är rasister om vi kritiserar det
allra minsta, hur sjukt är inte det?
Vi kritiserar er kritik, och synar edra teser och påståenden, som oftast i dessa diskussioner synar en rassistisk hållning. Sedan att du inte vågar stå för dina åsikter är inget jag tar ansvar för.
Du å andra sidan gömmer dig bakom påståenden som detta, att all "kritik" kring invandrarfrågor per automatik skulle innebära rasism...
dina tankar avslöjas tysdligt då och då ppga obetänksamhet som gör att du tappar garden, i dona försök att dölja rasistiaka påståenden...
... som när du kommenterade rasrenhet
Du kan knappast ha alla hästar hemma eller så är det så att du ser rasister i alla hörn. Det är sjukligt beting och det kan du få hjälp för.
Bemöt mina påståenden och inlägg istället.... för svårt ??
Hur ska jag annars tolka dig när du skriver ett sådant svar som du skrev till signatur Lazy? Då söker man "rasister" överallt och det liknar mer nazism i sin form.
Herregud så offside du är !!
Lazy har uttalat sig på ett sätt som klart och tydligt står för främlingsfientlighet.... så enkelt är det
jag har känsla att Lazy är Snipes fru
Om det nu vore så är det väl ingenting att vara avensjuk på. Det finns 3,5 miljarder tjejer du kan stöta på. Vi har ju skapat överbefolkning så någon svårighet att hitta en motpart borde det inte vara.
Han är nog inte "avensjuk" ... inte ens avundsjuk