RC-klanen kanske är en bättre benämning, då ni även gillar talibaner.
Nu förlorade du igen...
RC-klanen kanske är en bättre benämning, då ni även gillar talibaner.
RedCloud skrev:Kakmonstret använde samma ordval som b la. RC-ligan använder
1. det finns ingen RC-liga
2. "Det enda som var synd var att inte du befann dig i Chile 1973 och fick en kula mellan ögonen.", på den nivån återfinns inga vänsterskribenter, däremot ett flertal höger dito.
Jag har aldrig uttryck mig så.
Att jag tycker att du är sjuk i huvudet, det står jag för
Du är RC-ligan, det är din grundlag som gäller på forumet och övriga tvingas rätta sig efter det.
Dock inte jag osv.
fingubben skrev:Infra skrev:Kakmonstret skrev:Det är den förståndshandikappade jubelidioten och kommunistnazisten RedClouds fel.
Mer miserabel och patetisk varelse finns inte i universum. Han har väl suttit så jävla länge på en träpall framför datorn att hemorrojderna vuxit fast i pallen.
Ta tillbaks det där och be om ursäkt!
Varför ska kakmonstret göra det? Kakmonstret använde samma ordval som b la. RC-ligan använder. Rätt ska vara rätt.
Dao skrev:fingubben skrev:Infra skrev:Kakmonstret skrev:Det är den förståndshandikappade jubelidioten och kommunistnazisten RedClouds fel.
Mer miserabel och patetisk varelse finns inte i universum. Han har väl suttit så jävla länge på en träpall framför datorn att hemorrojderna vuxit fast i pallen.
Ta tillbaks det där och be om ursäkt!
Varför ska kakmonstret göra det? Kakmonstret använde samma ordval som b la. RC-ligan använder. Rätt ska vara rätt.
Hur kan då kakan hävda att RC gör fel, om han gör samma saker?
Och du tillhör den kungligrövslickarklanen då?Kakmonstret skrev:RC-klanen kanske är en bättre benämning, då ni även gillar talibaner.
SnyftRedCloud skrev:1. det finns ingen RC-liga
Kakmonstret skrev:RC-klanen kanske är en bättre benämning, då ni även gillar talibaner.
formsvackan skrev:SnyftRedCloud skrev:1. det finns ingen RC-liga
Infra skrev:formsvackan skrev:SnyftRedCloud skrev:1. det finns ingen RC-liga
Infra skrev:Den väv ur vilken fördomar mot muslimer väves kartläggs här, skickligt, av ärliga journalister i jakt på sanningen.
Under jakten på sanningen om de "hemska islamister" som dväljes i
nordvästra Storstockholm stöter man på - och avslöjar - en muslimsk, personlighetsklyvd mytoman och narkoman som alldeles för många politiker och journalister lånat sitt öra.
Även SÄPO hakar på med sitt islamofobiska race i syfte att demonisera, beljuga och misstänkliggöra svenska muslimer. Det är inte småpotatis muslimerna beskylls för. Åtskilliga gånger har vi sett samma bild varvas runt på tv och i tidningar. Det visar sig vara lögn alltsammans, alltså. Från början till slut.
http://sverigesradio.se/webbradio/?type=broadcast&id=2329566
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?ProgramId=1300&grupp=9035
MartinLindgren skrev:Ja du F-gubben, förskönande verkar du veta det mesta om, det är ju grundbulten för dig och ditt främlingsfientliga SD!
Skruvar man ur den faller ni som ett både luftslott & korthus!
Här i staden är ni inget annat en SD 1½%, thats it!
Sorligt att lågutbildade ska pekas ut som deras basväljare.
//berra
RedCloud skrev:Har man SD sympatier ÄR man dåligt utbildad per definition....
berralarzon skrev:MartinLindgren skrev:Ja du F-gubben, förskönande verkar du veta det mesta om, det är ju grundbulten för dig och ditt främlingsfientliga SD!
//berra
RedCloud skrev:Har man SD sympatier ÄR man dåligt utbildad per definition....
lazy skrev:Sorligt att lågutbildade ska pekas ut som deras basväljare.
//berra
Det var precis samma sak med Piratpartiets medlemmar inför EU-valet, ett visst
"slaskblad" basunerade ut att Pp:s medlemmar bestod av unga, lågutbildade,
arbetslösa män som vill ha allt gratis, eftersom jag själv är aktiv så var
det ju lätt att skaka på huvudet åt den lögnen då vi verkligen har medlemmar
i alla åldrar och många kvinnor och män gick ju ut offentligt och protesterade.
Det var i.a.f det som fick mig att på allvar börja fundera på hur och i vilket syfte som vissa partiers medlemmar utmålas på ett visst
sätt för det verkar faktiskt som att när ngt parti upplevs som ett "hot" mot
de etablerade då ska det förklaras bort med att det är människor som egentligen
inte förstår bättre.
fingubben skrev:berralarzon skrev:MartinLindgren skrev:Ja du F-gubben, förskönande verkar du veta det mesta om, det är ju grundbulten för dig och ditt främlingsfientliga SD!
//berra
Det finns lågutbildade i alla partier. Sossarna har flest lågutbildade i partitoppen.
fingubben skrev:RedCloud skrev:Har man SD sympatier ÄR man dåligt utbildad per definition....
Jag chansar. Jag har drygt 200 poäng från universitet, det mesta i matematik och fysik. Vad har du? Jag kan säga dig att mina akademiska poäng ökar för varje år som går. Hur är det med dina?
berralarzon skrev:fingubben skrev:RedCloud skrev:Har man SD sympatier ÄR man dåligt utbildad per definition....
Jag chansar. Jag har drygt 200 poäng från universitet, det mesta i matematik och fysik. Vad har du? Jag kan säga dig att mina akademiska poäng ökar för varje år som går. Hur är det med dina?
Känner mig inte tvungen att referera till skolpoäng känndes som du förlorade ditt ansikte här nu kanajlen.
Littorin ljög ju också så varför ska tro dig!
//berra
berralarzon skrev:fingubben skrev:berralarzon skrev:MartinLindgren skrev:Ja du F-gubben, förskönande verkar du veta det mesta om, det är ju grundbulten för dig och ditt främlingsfientliga SD!
//berra
Det finns lågutbildade i alla partier. Sossarna har flest lågutbildade i partitoppen.
Jaha! och en länk till det påståendet har du förstås.
//berra