Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+12
fingubben
SiP
Corven
Infra
F.I.S.T
RedMentalCase
Secrist
MartinLindgren
redalert
lazy
Dao
RedCloud
16 posters

Forumhögern & demokratin....

Corven
    Corven

Antal inlägg : 1827

Forumhögern & demokratin.... - Sida 3 Empty Sv: Forumhögern & demokratin....

Inlägg  Corven 2010-04-22, 21:39

lazy skrev:

Tycker att du ska kolla in samtliga palisraeltrådar, där finns det en massa
    hot mot både mig, mina barn och mina föräldrar, skillnaden är att jag inte
    sitter och skriker om det. Wink

Finns det verkligen direkta dödshot mot dig där? Kan du ta fram något exempel på det?
    fingubben

Antal inlägg : 450

Inlägg  fingubben 2010-04-22, 21:39

RedCloud skrev:
    Du har nog vräkt ur dig värre saker än så där.

Nej Kanaljen det har jag inte.

Vem är kanaljen? Jo, det har du, du bara låtsas vara en "god" människa. Hur är det med dina argument att du skulle inte gråta om SD:are får stryk m.m.
    fingubben

Inlägg  fingubben 2010-04-22, 21:41

lazy skrev:
    x-medborgare skrev:Fast det var ju det där med råttan och gasen det har jag själv inte sett.. men tydligen har det hänt.
    Fast räknar man samman poängen är höger sidan i klar ledning

Hemskt, det har jag missat.
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2010-04-22, 21:42

Dom sköt nog väldigt mycket glasskulor under militärkuppen i Chile.....
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-04-22, 21:43

Jo, det har du,

Nej Kanaljen, dödshot är det yttersta, och jag har till skillnad från forumhögern inte ens varit i närheten.

du bara låtsas vara en "god" människa.

inte då, "godhet" är mitt mellannamn...

" Hur är det med dina argument att du skulle inte gråta om SD:are får stryk m.m. "

Är det ett tvång att fälla tårar när nazzar får pisk ?
    Nej jag tänkte väl det...
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2010-04-22, 21:43

Att säga att man inte gråter om en sdare får stryk är rätt långt ifrån att bokstavligen önska livet ur dom...
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-04-22, 21:44

hot mot både mig, mina barn och mina föräldrar

Länka gärna till ett sånt ställe på AC Lazy....vad andra gör på andra forum ursäktar väl knappast redalerts agerande ?
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-04-22, 21:46

Corven skrev:Dom sköt nog väldigt mycket glasskulor under militärkuppen i Chile.....

nej, det tror jag inte, men en sådan förklarin är lika trovärdig som när det gällde råttorna, ingen behöven nog sväva i ovisshet vad som egentligen menades eller hur?
    fingubben

Inlägg  fingubben 2010-04-22, 21:47

Corven skrev:Att säga att man inte gråter om en sdare får stryk är rätt långt ifrån att bokstavligen önska livet ur dom...

När det gäller AFA representanter så är gränsdragningen väldigt snäv.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-04-22, 21:47

Sen har jag lite svårt att förstå denna hysteri kring din avatar.

Adolf = höger
    Pinochet = höger
    Fredrik = höger

Med texten "samma höger här som där"....tillspetsat javisst, men knappast skäl till ett skott i pannan....
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-04-22, 21:48

När det gäller AFA representanter så är gränsdragningen väldigt snäv.

Ser du någon sådan här ?
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-04-22, 21:48

Corven skrev:
    lazy skrev:

Finns det verkligen direkta dödshot mot dig där? Kan du ta fram något exempel på det?

Eftersom det är KTR som har skrivit en massa "skit" så har jag inte tagit det
    på allvar. Smile Ska vi ta allt på allvar som kommer från "extrmister"
    eller personer med "kort stubin?"
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-04-22, 21:50

Ska vi ta allt på allvar som kommer från "extrmister"

Vi ska ha nolltolerans mot dödshot, tycker du inte, eller ingår det i forumhögerns "åsiktsfrihet" ?
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2010-04-22, 21:51

Nej, men som jag sa, den var tvetydig.

Beroende på vilka glasögon man hade på sig, kunde man faktiskt läsa den som ett inlägg i en Anticimex debatt. Nu hade jag inte såna glasögon på mig. Inte så många andra heller. Jag är väldigt medveten om vad som åsyftades, och försvarar det inte på nåt sätt.

Men det är ändå skillnad när man specifikt pekar ut vem man anser ska ha ett skott i pannan.

Och RedCloud, som är den som fått mest såna hot har fan aldrig kommit med något sådant.

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-04-22, 21:52

då har vi Susz sådana att ta upp, men jag vet inte om de kan räknas.....

stampa ihjäl vissa som de insekter de är, olika gifter osv mot ett flertal olika debattörer...

ok hon pekade klart ut vilka som menades, och det var samma mot råttan.

så höger är absolut inte ensamma om att önska andras död....

Senast ändrad av Sniperace den 2010-04-22, 21:54, ändrad totalt 1 gång
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2010-04-22, 21:53

lazy skrev:

Eftersom det är KTR som har skrivit en massa "skit" så har jag inte tagit det
    på allvar. Smile Ska vi ta allt på allvar som kommer från "extrmister"

Hehe, är du medveten om att du i princip just utmålade Blueheaven/redalert Tjänstemannabyråkraten och andra som kommit med dessa hot som extremister? Smile
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-04-22, 21:53

RedCloud skrev:
    Ska vi ta allt på allvar som kommer från "extrmister"

Vi ska ha nolltolerans mot dödshot, tycker du inte, eller ingår det i forumhögerns "åsiktsfrihet" ?

Vad tycker du själv om vi bortser från judar el. de som har den "blandningen?"
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2010-04-22, 21:56

Ingen debattör här på forumet ska hota någon annan debattör. Oavsett politisk inriktning. Det finns inget försvar för sånt.

lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-04-22, 21:57

Hehe, är du medveten om att du i princip just utmålade Blueheaven/redalert Tjänstemannabyråkraten och andra som kommit med dessa hot som extremister?

Och det spelar ngn roll? De står för vad de skriver och jag står för vad
    jag skriver.
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2010-04-22, 21:59

Sniperace skrev:då har vi Susz sådana att ta upp, men jag vet inte om de kan räknas.....

stampa ihjäl vissa som de insekter de är, olika gifter osv mot ett flertal olika debattörer...

ok hon pekade klart ut vilka som menades, och det var samma mot råttan.

så höger är absolut inte ensamma om att önska andras död....

Susz och ktr hamnar nog i samma korg tror jag....
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-04-22, 22:02

[font=Verdana]
    Corven Today at 8:56 pm
    Ingen debattör här på forumet ska hota någon annan debattör. Oavsett politisk inriktning. Det finns inget försvar för sånt.

Tja, nu gällde ju inte det här politisk inriktning i första hand utan de som
    är födda in i en viss "kultur" som det låter så fint när det gäller muslimer
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2010-04-22, 22:12

Men nu pratar vi ju om dödsönskningar härinne på forumet. Riktat mot andra debattörer. Och det är definitivt nolltolerans för mig.

Jag anser inte att man ska önska livet ur någon, men nog har tanken slagit mig, att jag önskat livet ur något när något vedervärdigt har hänt. Men från att få en sån tanke, när allt är som värst, och till att gå till handling är steget fruktansvärt långt....

Senast ändrad av Corven den 2010-04-22, 22:17, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : stavfel)
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2010-04-22, 22:17

Och jag tycker inte det är ok att önska livet ur Israeler eller Palestinier för det som händer i Israel/Palestinakonflikten.

Det är inte ok att önska livet ur konstnärer som gör konst man inte gillar. osv osv

Det är ALDRIG ok!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-04-22, 22:20

Nu närmar sig forumhögerns högtidstund, dom som har access kan 21.30 avnjuta moderat talkshow, med Per Schlingman, med moderater om moderater för moderater?

Själv väljer jag SVT debatts valextra samma tid!
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-04-22, 22:21

MartinLindgren skrev:Nu närmar sig forumhögerns högtidstund, dom som har access kan 21.30 avnjuta moderat talkshow, med Per Schlingman, med moderater om moderater för moderater?

Själv väljer jag SVT debatts valextra samma tid!

Jag väljer hockyn och efter snacket.. Cool

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-24, 09:39