Så S-ee-l gillar Stalin??? Fan det hade jag aldrig trott om honom...
Men självklart måste det ju vara så.....
(Enligt forumhögerns logik i alla fall.....)
Men självklart måste det ju vara så.....
(Enligt forumhögerns logik i alla fall.....)
redalert skrev: tills dess kan man ju bara hålla med om att en kula kanske hade kunnat bota dig!
redalert skrev:
Tramsande från en tramspelle, du är så jävla löjlig att hälften kunde räckt!
Secrist skrev:Cuba är en diktatur, oavsett vad som beslutas!
"Forumhögern" är en generalisering, men du passar mycket väl in i den kritik jag ger...
Så du anser att jag hyllar dödshot bara för att jag är alliansröstare?
Dessutom stavas Kuba med "K".
Secrist skrev:Jag struntar i era dödshot!
Nu går du över gränsen Dao. Jag har aldrig hotat någon och det vet du förb...t väl.
Secrist skrev:OK! Ber om ursäkt där!
Men jag har inte uttalat mig om dödshoten, mer än genrellt en gång!
Bra, ursäkten godtages. Någon jävla ordning får det vara, som den gamla C H Hermansson sade.
SiP skrev:redalert skrev: tills dess kan man ju bara hålla med om att en kula kanske hade kunnat bota dig!
GE DIG FÖR FAN!!
Det där är inte gångbart ens på ett ocensurerat forum, bara för man ogillar någon så är inte dödshot accetabelt!!!!
RedCloud skrev:Jag står för det jag säger så får andra stå för sitt.
ingen som helst refelektion över "en kula i pannan" ?
Du har nog vräkt ur dig värre saker än så där.
Corven skrev:Vad jag vet, så har ingen från vänstersidan kommit med några dödsönskemål på motdebattanter.
Man har varit oförskämda, hånfulla, nedlåtande, sarkastiska, elaka osv, uppfört sig väldigt illa till och från, men några dödsönskningar har det fan inte kommit från den kanten.
Det har det däremot kommit från flera olika högerdebattörer.
Man har bett Martin rassla med stumparna, man har önskat att RedVictorys cancer ska komma tillbaka, man har önskat att RedCloud ska få en kruka i huvudet, och nu ett skott i pannan. Plus att man har hånat RedCloud när han sörjde en kär vän, något han inte ens nämnde härinne, utan det var på Testaren han skrev om sin sorg.
Var snäll och visa mig ett enda inlägg i den andan från någon på vänsterkanten.
x-medborgare skrev:Fast det var ju det där med råttan och gasen det har jag själv inte sett.. men tydligen har det hänt.
Fast räknar man samman poängen är höger sidan i klar ledning
Corven skrev:Den med att råttor är ohyra och borde gasas ihjäl var ful. Utan tvekan. Dock tvetydig, och inte ett direkt dödshot, även om syftningen var ganska klar.
Det inte ett direkt utpekande av någon, som dessa önskemål om att specifikt RedCloud ska få en kula i pannan, eller mellan ögonen.
RedCloud skrev:Det mest komiska el vulgära (välj själva) som jag ser det är redalerts/BlueHeavens anledning till hotet:
Erkänn åsiktscensuren/ta bort din avatar, annars kvarstår skrivningen om skott i pannan.
Är det ngn mer än jag som ser det som ytterst motsägelsefullt ?
Han vill alltså åsiktscencurera.....hissen verkar inte gå ända upp idag för stackarn.
lazy skrev:x-medborgare skrev:Fast det var ju det där med råttan och gasen det har jag själv inte sett.. men tydligen har det hänt.
Fast räknar man samman poängen är höger sidan i klar ledning
Tycker att du ska kolla in samtliga palisraeltrådar, där finns det en massa
hot mot både mig, mina barn och mina föräldrar, skillnaden är att jag inte
sitter och skriker om det.
Corven skrev:Den med att råttor är ohyra och borde gasas ihjäl var ful. Utan tvekan. Dock tvetydig, och inte ett direkt dödshot, även om syftningen var ganska klar.
Det inte ett direkt utpekande av någon, som dessa önskemål om att specifikt RedCloud ska få en kula i pannan, eller mellan ögonen.