Byt avatar om inte är du värd en kula i pannan!
redalert Today at 09:19
Tja vad säger man ?
Byt avatar om inte är du värd en kula i pannan!
RedCloud skrev:Byt avatar om inte är du värd en kula i pannan!redalert Today at 09:19
Tja vad säger man ?
Att högern bara gillar demokrati, när detta leder dit DE vill!
Bestämmer folket något annat, så blir demokratin sedd som "diktatur"!
Man kan lungt säga att de helt klart missuppfattat det grundläggande!
MartinLindgren skrev:Vad har du själv byggt upp hela din tillvaro Allerten?
Ja vad säger man, kanske att det inte är Lazy & Allerten som avgör vad andra har för avatar?
MartinLindgren skrev:Vad har du själv byggt upp hela din tillvaro Allerten?
Ja vad säger man, kanske att det inte är Lazy & Allerten som avgör vad andra har för avatar?
Nej, gillar man Hitler ska man ju självklart få visa det
Tänk om du la hälften av den energin på att söka jobb istället!
Jag står för det jag säger så får andra stå för sitt.
RedCloud skrev:Jag står för det jag säger så får andra stå för sitt.
ingen som helst refelektion över "en kula i pannan" ?
ingen som helst refelektion över den stora åsiktscensureringen på ac-bladet i vintras?
RedCloud skrev:Byt avatar om inte är du värd en kula i pannan!redalert Today at 09:19
Tja vad säger man ?
lazy skrev:Att högern bara gillar demokrati, när detta leder dit DE vill!
Bestämmer folket något annat, så blir demokratin sedd som "diktatur"!
Man kan lungt säga att de helt klart missuppfattat det grundläggande!
Är det inte den "demokratiska vänstern" som har uppfostrat ungarna i
afa?
Ni vet de där som kastar gatsten, sparkar sönder polisbilar och
misshandlar människor med "avvikande" åsikter.
Secrist skrev:Bestämmer folket något annat, så blir demokratin sedd som "diktatur"!
Aha, så länder som Kuba kanske inte är diktaturer i alla fall?
Dessutom vänder jag mig emot att buntas ihop som "forumhögern". Jag står för det jag säger så får andra stå för sitt.
RedClown skrev:ingen som helst refelektion över den stora åsiktscensureringen på ac-bladet i vintras?
och kopplingen till ett dödshot var vadå ?
F.I.S.T skrev:Hittills bara en "forumhöger" som tagit avstånd från att Redalert gärna ser en kula i pannan på RC...
Man får ju verkligen hoppas att majoriteten av denna forumhöger inte på något sätt är representativ för resten av högersverige....
Nog för att många av dom röstar på en egoistpolitik.... men min förhoppning är att de inte har samma syn på demokrati som den omänsklige Redalert...
Och att sedan komma in och anklaga RC för krokodiltårar , när han fått ett indirekt hot mot sig gång på gång..... förstärker bilden av Redalert/BH/Combuster som en inhuman människa... i synnerhet när man tittar tillbaka på den snyftdebatt vissa forumhöger kom med när de kände sig felaktigt behandlade just för att de inte fick säga såna här saker .... utan avstängning ....
En mycket makaber och märklig syn på demokrati och yttrandefrihet
redalert skrev:RedClown skrev:ingen som helst refelektion över den stora åsiktscensureringen på ac-bladet i vintras?
och kopplingen till ett dödshot var vadå ?
PAJAS!
Jag tar avstånd från dödshot den dagen du gör avbön från din idiotiska avatar och den dagen du går ut och erkänner åsiktscensureringen på acbladet, märkvärdigare än så är det inte, tills dess kan man ju bara hålla med om att en kula kanske hade kunnat bota dig!
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Hittills bara en "forumhöger" som tagit avstånd från att Redalert gärna ser en kula i pannan på RC...
Man får ju verkligen hoppas att majoriteten av denna forumhöger inte på något sätt är representativ för resten av högersverige....
Nog för att många av dom röstar på en egoistpolitik.... men min förhoppning är att de inte har samma syn på demokrati som den omänsklige Redalert...
Och att sedan komma in och anklaga RC för krokodiltårar , när han fått ett indirekt hot mot sig gång på gång..... förstärker bilden av Redalert/BH/Combuster som en inhuman människa... i synnerhet när man tittar tillbaka på den snyftdebatt vissa forumhöger kom med när de kände sig felaktigt behandlade just för att de inte fick säga såna här saker .... utan avstängning ....
En mycket makaber och märklig syn på demokrati och yttrandefrihet
Tramsande från en tramspelle, du är så jävla löjlig att hälften kunde räckt!
och den dagen du går ut och erkänner åsiktscensureringen på acbladet,
Jag tar avstånd från dödshot den dagen du gör avbön från din idiotiska avatar
lazy skrev:MartinLindgren skrev:Vad har du själv byggt upp hela din tillvaro Allerten?
Nej, gillar man Hitler ska man ju självklart få visa det.
Alärten står för att du är värd en kula i pannanRedCloud skrev:Jag står för det jag säger så får andra stå för sitt.
ingen som helst refelektion över "en kula i pannan" ?