Jag tycker det är helt rätt om det skulle vara möjligt att granska var kunghuset spenderar sina socialbidragspengar.
//berra
//berra
Kakmonstret skrev:Hade de fått socialbidrag så hade det varit möjligt att granska.
Sicken tur att de inte behöver leva på socialbidrag.
MartinLindgren skrev:Varför vill inte Engländarnas lill kronprins William deltaga på Viktorias bröllop?
Kanske han fått en ny livsyn efter några nätter ute i någon av Londons mörka gränder?
Leve Monarkin
RedCloud skrev:Leve MonarkinSka det inte vara HEIL ?
Kakmonstret skrev:Hade de fått socialbidrag så hade det varit möjligt att granska.
Sicken tur att de inte behöver leva på socialbidrag.
Barnrumpan skrev:HEIL RED CLOUD, DEN STORE RÖDE LEDAREN. ADOLFS HITLERS LÄRJUNGE OCH EFTERTRÄDARE.
Sieg Heil RedCloud!
Sieg Heil RedCloud!
Sieg Heil RedCloud!
Sieg Heil RedCloud!
Sieg Heil RedCloud!
alla har vi hållit en nazist i handen...
RedCloud skrev:alla har vi hållit en nazist i handen...
Tala för dig själv....
SiP skrev:RedCloud skrev:Leve MonarkinSka det inte vara HEIL ?
Jaja, alla har vi hållit en nazist i handen...
SiP skrev:Var inte riktigt det jag menade....
Vi har alla hållit en nazist i handen och dessutom använt oss av hans tjänster....
Med lite inslag av gåta...
Nope..Svar kommer om ca: 45 minuter....berralarzon skrev:SiP skrev:Var inte riktigt det jag menade....
Vi har alla hållit en nazist i handen och dessutom använt oss av hans tjänster....
Med lite inslag av gåta...
Aha du menar så... Wallenberg nä den släkten har jag inte skakat hand med.
//berra
SiP skrev:Bilden på tändstiksasken föreställande en pojke även kallad solpojken, konstnären Einar Nerman använde sin som Tom som modell för denna, Tom deltog 1938 (tror jag det var) i ett inbrott mot Clartés lokaler, detta inbrott var gjort av nazister och de kom över medlemslistor som tros hamnat i nazityskland...
Därav min kommentar att alla har vi hållit en nazist i våra händer och använt hans tjänster
x-medborgare skrev:SiP skrev:Bilden på tändstiksasken föreställande en pojke även kallad solpojken, konstnären Einar Nerman använde sin som Tom som modell för denna, Tom deltog 1938 (tror jag det var) i ett inbrott mot Clartés lokaler, detta inbrott var gjort av nazister och de kom över medlemslistor som tros hamnat i nazityskland...
Därav min kommentar att alla har vi hållit en nazist i våra händer och använt hans tjänster
Klurigt..