Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Sossar ee lata
Redvictory
RedMentalCase
F.I.S.T
Secrist
Susz X
10 posters

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Susz X 2010-08-06, 05:25


    "En moderat riksdagsman greps i går av polis efter att ha slagit ner en kvinnlig
    ordningsvakt.

    Han var så kraftigt berusad att han riskerade livet på sin son i en barnvagn.
    - När jag försökte stoppa honom slog han ner mig med sin mobil och skrek
    "jävla subba", berättar vakten Tina Johansson, 29"


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article233132.ab

    Ahh- förtroende...eller huur
    kan det a varit sel?Rolling Eyes


    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Gammal

    Inlägg  Secrist 2010-08-06, 07:41

    Nu gör du som RC häromdagen. Försöker kränga gammal skåpmat som om det vore dagsfärskt. Är forumvänstern verkligen så desperat?

    Publicerad: 2004-09-10
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-06, 10:27

    Secrist skrev:Nu gör du som RC häromdagen. Försöker kränga gammal skåpmat som om det vore dagsfärskt. Är forumvänstern verkligen så desperat?

    Publicerad: 2004-09-10

    Det finns dom som ältar Monas toblerone än idag ... det är ännu längre tillbaka...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Dåligt

    Inlägg  Secrist 2010-08-06, 11:29

    Det finns dom som ältar Monas toblerone än idag ... det är ännu längre tillbaka...

    Fast ingen försöker väl kränga det som om det hände häromdagen va?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-06, 11:31

    Secrist skrev:Det finns dom som ältar Monas toblerone än idag ... det är ännu längre tillbaka...

    Fast ingen försöker väl kränga det som om det hände häromdagen va?

    .... jo då ...om man menar på att de felaktigheter hon gjort för 15 år sedan är dagsaktuellt så gör ni precis detta
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Aktuell

    Inlägg  Secrist 2010-08-06, 11:45

    .... jo då ...om man menar på att de felaktigheter hon gjort för 15 år sedan är dagsaktuellt så gör ni precis detta

    Länka till någon startad tråd där detta presenteras som en dagsaktuell nyhet tack!
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-06, 11:48

    Ett stort fall framåt, nyligen så presenterades artiklar från 1999 som dagsaktuella, nu har de åtminstone nåt fram till 2004.

    Vem vet, vid valet 2034 har de kanske kommit ikapp resten av världen ?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Redvictory 2010-08-06, 11:51

    RedMentalCase skrev:Ett stort fall framåt, nyligen så presenterades artiklar från 1999 som dagsaktuella, nu har de åtminstone nåt fram till 2004.

    Vem vet, vid valet 2034 har de kanske kommit ikapp resten av världen ?

    Hmm hur var det med Tobleroneskandalen! när inträffade den? enligt avgrundshögern verkar ju denna vara dagsfärska nyheter

    Cool
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Glömt denna??

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-06, 11:52

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Redvictory 2010-08-06, 11:57


    Som ni ser på filmen framgår det att detta inträffade i början av 90 talet! det är 2010 nu! dagsfärska nyheter för avgrundshögern!ha,ha,ha,ha Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-06, 11:58

    Redvictory skrev:

    Som ni ser på filmen framgår det att detta inträffade i början av 90 talet! det är 2010 nu! dagsfärska nyheter för avgrundshögern!ha,ha,ha,ha Very Happy

    Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-06, 12:02

    Vad jag vet så ställer inte denna moderat upp som statsministerkandidat 2010, ni har kanske annan information ?

    Menar grönsaksvänstern att vi ska ignorera att vi har en statsminsiterkandidat som inte är kapabel till att sköta sina egna affärer och utnyttjar statens kreditkort för egna privata utgifter och en maasa annat, detta pågick under 10 år !



    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-06, 12:03

    Det finns en skillnad, nämligen den att moderaten som omnämns inte aspirerar på platsen som svensk statsminister. Det som är vidare besvärande för MS är att det aldrig har varit fråga om någon enstaka isolerad händelse, utan en rad av missförhållanden och underlåtelser, begångna under lång tid.

    Men visst... Det hände som sagt på nittiotalet. Samtidigt är MS en tacksam offentlig person att dissa, hehe...
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-06, 12:04

    RedMentalCase skrev:Vad jag vet så ställer inte denna moderat upp som statsministerkandidat 2010, ni har kanske annan information ?

    Menar grönsaksvänstern att vi ska ignorera att vi har en statsminsiterkandidat som inte är kapabel till att sköta sina egna affärer och utnyttjar statens kreditkort för egna privata utgifter och en maasa annat, detta pågick under 10 år !

    appropå politiker som sitter kvar ... mordhot går tydligen bra ??

    http://svt.se/2.33782/1.2089741/sydnyttreporter_mordhotad_av_politiker
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Redvictory 2010-08-06, 12:10

    RedMentalCase skrev:Vad jag vet så ställer inte denna moderat upp som statsministerkandidat 2010, ni har kanske annan information ?

    Menar grönsaksvänstern att vi ska ignorera att vi har en statsminsiterkandidat som inte är kapabel till att sköta sina egna affärer och utnyttjar statens kreditkort för egna privata utgifter och en maasa annat, detta pågick under 10 år !




    Vad ska vi göra åt dessa tycker du?
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7999.ab

    Slarv med Rikstagskort förekommer i alla partier! är det bättre när en Moderat Rikstagsman missbrukar det?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-06, 12:14

    lol


    Stackars vänsterister, tar inte halmstråna slut snart ?

    Aftonbladet Med sahlins gamla pressekreterare har försökt med
    Bildts påstådda affärer,
    Littorin
    Nu tar de till tragiska självmord..


    Det är bedrövligt och sorgligt att se hur en död rörelse försöker komma till makten igen, bedrövligt.

    Ja, sosseriet är egentligen en död rörelse, kvar är bara en maktapparat som med hjälp av LO facken försöker tillgång till köttgrytorna, jag blir uppriktigt ledsen, helt ärligt.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Redvictory 2010-08-06, 12:25

    RedMentalCase skrev:lol


    Stackars vänsterister, tar inte halmstråna slut snart ?

    Aftonbladet Med sahlins gamla pressekreterare har försökt med
    Bildts påstådda affärer,
    Littorin
    Nu tar de till tragiska självmord..


    Det är bedrövligt och sorgligt att se hur en död rörelse försöker komma till makten igen, bedrövligt.

    Ja, sosseriet är egentligen en död rörelse, kvar är bara en maktapparat som med hjälp av LO facken försöker tillgång till köttgrytorna, jag blir uppriktigt ledsen, helt ärligt.

    Bra att du blir ledsen RMC! det är ett friskhetstecken ifrån dig som avgrundshöger! för du blev väl berörd av att Ari tog sitt liv pga alliansens nya hårda regler som slår mot svårt sjuka?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Slarv

    Inlägg  Secrist 2010-08-06, 12:36

    Slarv med Rikstagskort förekommer i alla partier! är det bättre när en Moderat Rikstagsman missbrukar det?

    Fast vi har inte satt i system att försvara fifflet bara för att det råkar vara en politiker från "vår" sida. Som forumvänstern när de genast kastar sig i försvar av Mona.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  x-medborgare 2010-08-06, 14:07

    Redvictory skrev:
    RedMentalCase skrev:Vad jag vet så ställer inte denna moderat upp som statsministerkandidat 2010, ni har kanske annan information ?

    Menar grönsaksvänstern att vi ska ignorera att vi har en statsminsiterkandidat som inte är kapabel till att sköta sina egna affärer och utnyttjar statens kreditkort för egna privata utgifter och en maasa annat, detta pågick under 10 år !




    Vad ska vi göra åt dessa tycker du?
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7999.ab

    Slarv med Rikstagskort förekommer i alla partier! är det bättre när en Moderat Rikstagsman missbrukar det?

    Förmodligen.... Cool
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Redvictory 2010-08-06, 14:14

    Secrist skrev:Slarv med Rikstagskort förekommer i alla partier! är det bättre när en Moderat Rikstagsman missbrukar det?

    Fast vi har inte satt i system att försvara fifflet bara för att det råkar vara en politiker från "vår" sida. Som forumvänstern när de genast kastar sig i försvar av Mona.

    Jag och ingen annan vänster heller har försvarat Mona i detta men hur länge skall en människa bli dömd
    Du vet väl att detta hände i början av 90 talet och är betalt och klart för länge sen?
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-06, 17:23

    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Slarv med Rikstagskort förekommer i alla partier! är det bättre när en Moderat Rikstagsman missbrukar det?

    Fast vi har inte satt i system att försvara fifflet bara för att det råkar vara en politiker från "vår" sida. Som forumvänstern när de genast kastar sig i försvar av Mona.

    Jag och ingen annan vänster heller har försvarat Mona i detta men hur länge skall en människa bli dömd
    Du vet väl att detta hände i början av 90 talet och är betalt och klart för länge sen?



    Vet du vem Martin Lindgren är? Jag tycker mig kunna skönja ett visst försvar från denne herre. Jag tror minsan han är vänster också. eller?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Stoppa pressarna!!

    Inlägg  Secrist 2010-08-06, 18:04

    Har ni sett forumvänstern. Socialdemokratiska kommunpolitiker har blivit dömda för trolöshet mot huvudman! Shocked

    Och sådana ska ni ha i valet? Evil or Very Mad

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article52821.ab
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-06, 18:20

    Va! är inte moderata riksdagsledamoter med RoffarReinfeldt i spetsen som gudomliga små omtänksamma fågelungar?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Redvictory 2010-08-06, 18:56

    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Slarv med Rikstagskort förekommer i alla partier! är det bättre när en Moderat Rikstagsman missbrukar det?

    Fast vi har inte satt i system att försvara fifflet bara för att det råkar vara en politiker från "vår" sida. Som forumvänstern när de genast kastar sig i försvar av Mona.

    Jag och ingen annan vänster heller har försvarat Mona i detta men hur länge skall en människa bli dömd
    Du vet väl att detta hände i början av 90 talet och är betalt och klart för länge sen?



    Vet du vem Martin Lindgren är? Jag tycker mig kunna skönja ett visst försvar från denne herre. Jag tror minsan han är vänster också. eller?

    Jaha skönja! är det bevis eller dina fantasier? leta upp ett inlägg där någon vänster försvarat Monas Toblerone/kontkortsaffärer! om inte håll käft!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-06, 19:04

    Redvictory skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Slarv med Rikstagskort förekommer i alla partier! är det bättre när en Moderat Rikstagsman missbrukar det?

    Fast vi har inte satt i system att försvara fifflet bara för att det råkar vara en politiker från "vår" sida. Som forumvänstern när de genast kastar sig i försvar av Mona.

    Jag och ingen annan vänster heller har försvarat Mona i detta men hur länge skall en människa bli dömd
    Du vet väl att detta hände i början av 90 talet och är betalt och klart för länge sen?



    Vet du vem Martin Lindgren är? Jag tycker mig kunna skönja ett visst försvar från denne herre. Jag tror minsan han är vänster också. eller?

    Jaha skönja! är det bevis eller dina fantasier? leta upp ett inlägg där någon vänster försvarat Monas Toblerone/kontkortsaffärer! om inte håll käft!


    Du är så dum så klockorna stannar. Det är ju bara för dig att gå igenom hans mer än 10000 stolletrådar om du inte tror mig. Jag har ett arbete att gå till.

    Sponsored content


    Jisses- vilka moderata riksdagsmän... Empty Sv: Jisses- vilka moderata riksdagsmän...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 08:40