Dao skrev:Sniperace skrev:
eller rättare sagt om ni brytt er om vad jag skrev... istället för att vrida, vända och förändra det...
men min hållning står fast, INGEN ska tvingas bära slöja, oavsett om denna täcker ansiktet eller ej, det ska inte finnas moralpoliser i samhället som påtvingar flickor och kvinnor detta....
håller ni med om att dessa SKA bekämpas?
Problemet har nog varit att vi utgått från vad du skrivit... och att du ändrar fokusen hela tiden...
Men det är bra att du kommit ikapp oss andra i nuläget...
Som jag skrivit många gångetr förut, och du opponerat emot, är att INGEN skall tvingas till NÅGONTING!
Moralpoliserna förekommer inte bara bland de som vill tvinga PÅ slöjan, utan även från hållet där man vill tvinga AV slöjan!
Vore kul att höra om du tycker att man skall bekämpa även tvånget att ta AV slöjan lika mycket som det andra?
VArför skulle den som vill ha slöja tvingas ta av den? finns ingen anledning, det jag HELA tiden vänt mig emot är ju TVÅNGET från omgivning att HA den....
och protesterna har blivit stora att det tvånget existerar inte.....
det har Infra och Fist varit väldigt aktiva med, och om de medgett att det kanske existerar så är det ett ickeproblem, DET vänder jag mig emot...