Sniperace 2010-04-01, 20:03
Dao skrev:Sniper
Så du menar på fullaste allvar att du får hävda vilka stolligheter som helst och ingen får tycka att det är trams?
För mig får du tycka vad du vill, men JAG tycker att dina påhitt är trams! Även DET får du tycka vad du vill om! För om du ljuger om fakta och sedan utgår från lögnen som om den vore sanning - så blir det trams!!! Du utgick inte fr¨ån fakta, utan fabricerade egen - därmed blev det TRAMS!
Det du skrev om konst, riktad mot islam respektive kristendom var ren trams - för du struntade i den faktiska problematiken, och tyckte istället att det är OK att kränka!
DET är TRAMS!!! Man får inte medvetet kränka NÅGON!
Sedan undanber jag mig ditt salighetsförklaring av mig! Du vill bestämma vad andra får tycka - inte jag - så du verkar ha mer ambitioner åt det gudomliga än vad jag har...
Men som vanligt så VILL du inte eller klarar inte av att förstå....
Att vissa reagerar på saker, som nu detta med Gudrun, det upprörde en del som inte såg något fel med en liknande film med Reinfeltd, här pekar jag på andra, INTE speciellt muslimer, utan även kristna, höger och vänster.
alltså enbart en syftning att när det gäller det egna blir man gärna upprörd, samtifigt som man roas av samma sak mot de som inte har samma tro eller politik.
Nu misstänker jag att det är så att DAO raegerar STARKT enbart för att det råkade vara MUSLIM nämnt i detta och det är tydligen ett riktigt TABU, varför kan jag inte förstå.....
och ännu en gång anser du en sak vara trams så har andra samma rätt att tycka att du uttrycker trams.....