det är ju tiotusen gånger värre än att pissa ner en hel biograf.
Stackars hjärntvättade barn.
https://www.flashback.org/t575101
Kakmonstret skrev:det är ju tiotusen gånger värre än att pissa ner en hel biograf.
F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:det är ju tiotusen gånger värre än att pissa ner en hel biograf.
Ha ha ... Ja du visar ju klart att det är trådstartaren som är hjärntvättad
theward skrev:F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:det är ju tiotusen gånger värre än att pissa ner en hel biograf.
otroligt juvenil humor högern har dessutom.
Själv tycker jag sån här humor är urk...
Spelar ingen roll vem det gäller och vad...lika töntigt iaf...
Tänk de små krakar som sitter och pillar ihop sånt här, har de inget bättre för sig?
Har kakan varken humor eller samvete ?
F.I.S.T skrev:theward skrev:F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:det är ju tiotusen gånger värre än att pissa ner en hel biograf.
otroligt juvenil humor högern har dessutom.
Själv tycker jag sån här humor är urk...
Spelar ingen roll vem det gäller och vad...lika töntigt iaf...
Tänk de små krakar som sitter och pillar ihop sånt här, har de inget bättre för sig?
Ja det allvarliga är väl ändå att vissa mindre begåvade kakmonster framställer detta som om det inte vore fuskgjort....
Och frågan väcks då .... Har kakan varken humor eller samvete ??eller har Kakan inte förstått detta att det är ihopklippt ???....
RedCloud skrev:Har kakan varken humor eller samvete ?
Efter att ha sänkt sig till nivån att håna döda nära o kära så står det väl utan något som helst tvivel ?
Googlar man på verklighetsfrämmande fantasifoster får man upp den samlade tokhögern på bild
Sniperace skrev:jag förstår inte riktigt harmen över denna film, när man kan höja en liknande med Reinfeldt som nazist till skyarna......
är det möjligen så att det är något liknande att det är något i stil med mohammedkarikatyr gentemot att skymfa jesus, den ena en grov hemskhet som förtjänar döden, och den andra "fin konst"?
theward skrev:Sniperace skrev:jag förstår inte riktigt harmen över denna film, när man kan höja en liknande med Reinfeldt som nazist till skyarna......
är det möjligen så att det är något liknande att det är något i stil med mohammedkarikatyr gentemot att skymfa jesus, den ena en grov hemskhet som förtjänar döden, och den andra "fin konst"?
läste du vad jag tyckte om sådana filmer och bilder. oavsett vafd de handlar om och vem som gjort dem.
Tycker jag de är barnsliga, töntiga och riktigt slöseri med tid
Sniperace skrev:jag förstår inte riktigt harmen över denna film, när man kan höja en liknande med Reinfeldt som nazist till skyarna......
Dao skrev:Sniperace skrev:jag förstår inte riktigt harmen över denna film, när man kan höja en liknande med Reinfeldt som nazist till skyarna......
Man skall nog inte förvånas eller ens bli förbannad över sådana här tramsigheter - vare sig det gäller den märkliga kopplingen mellan Ohly/Schyman och Stalin, eller Reinfeldt och Hitler...
Ditt andra stycke är dock i vanlig ordning trams!
Sniperace skrev:inte förrän på Lördag morgon....
och jag bråkar väl inte, jag svarar bara.....
theward skrev:Nu tycker jag att vi alla ska sluta bråka och äta ägg i stället
F.I.S.T skrev:theward skrev:Nu tycker jag att vi alla ska sluta bråka och äta ägg i stället
Nu warden väckte du minnen om borgerlig "pease making"
Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:jag förstår inte riktigt harmen över denna film, när man kan höja en liknande med Reinfeldt som nazist till skyarna......
Man skall nog inte förvånas eller ens bli förbannad över sådana här tramsigheter - vare sig det gäller den märkliga kopplingen mellan Ohly/Schyman och Stalin, eller Reinfeldt och Hitler...
vaddå trams, det är att vara enögd och blunda för vad andra än man själv anser eller hur?
en vändter BLIR upprörd mot ett förnedrande av vänsterrörelsen, men applåderar samma sak mot högern, samma sak från höger sidan osv
miuslimer blir upprörda över smotskastning av sin religion, men skiter i om npgon smutskastar kristendomen och tvärtom, vari liger tramset?
det är snarare i DIN åsikt att detta skulle vara trams, sp nu var DU tramsig...
Så du menar på fullt allvar att DU ska vara den ende som fåk kalla andras åsikter TRAMS?Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:jag förstår inte riktigt harmen över denna film, när man kan höja en liknande med Reinfeldt som nazist till skyarna......
vaddå trams, det är att vara enögd och blunda för vad andra än man själv anser eller hur?
en vändter BLIR upprörd mot ett förnedrande av vänsterrörelsen, men applåderar samma sak mot högern, samma sak från höger sidan osv
miuslimer blir upprörda över smotskastning av sin religion, men skiter i om npgon smutskastar kristendomen och tvärtom, vari liger tramset?
Så du menar att jag inte får tycka att dina ståndpunkter är trams? Speciellt när du anpassar faktan efter dina fördomar?
Jag applåderar INGEN som vill förnedra NÅGON, elelr NÅGOT!
Det skiljer dig från mig!
Visst är det min åsikt jag uttalar på forumet. Det är bara du som försöker tala om vad ANDRA tycker! Jag står för mina åsikter!
Vad jag vet blir muslimer rent generellt upprörda över om någon smutskastar någon eller något, lika mycket som du eller jag skulle bli det...
Eller menar du att muslimer inte är som alla andra?
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Sniperace skrev:jag förstår inte riktigt harmen över denna film, när man kan höja en liknande med Reinfeldt som nazist till skyarna......
Så du menar att jag inte får tycka att dina ståndpunkter är trams? Speciellt när du anpassar faktan efter dina fördomar?
Jag applåderar INGEN som vill förnedra NÅGON, elelr NÅGOT!
Det skiljer dig från mig!
Visst är det min åsikt jag uttalar på forumet. Det är bara du som försöker tala om vad ANDRA tycker! Jag står för mina åsikter!
Vad jag vet blir muslimer rent generellt upprörda över om någon smutskastar någon eller något, lika mycket som du eller jag skulle bli det...
Eller menar du att muslimer inte är som alla andra?
theward skrev:Nu tycker jag att vi alla ska sluta bråka och äta ägg i stället