+14
ANNA2LINK
formsvackan
Redvictory
fredrik rahm70
blueheaven
captaincodd
Regndrottning
theward
Kakmonstret
MartinLindgren
MammaGuevara
RedCloud
Blåfront
GustavAnder
18 posters
Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ?
blueheaven- Antal inlägg : 5228
Tur att det bara är en minoritet som är lika blåsta som dessa vänstertomtar!
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
blueheaven skrev:Tur att det bara är en minoritet som är lika blåsta som dessa vänstertomtar!
Skall du säga?
Du och andra högertomtar sticker så fort frågorna blir för svåra....
Jag har iaf lärt mig att man skall svara högerns frågor enligt de fördomar de redan har. Allt annat är 'fel' och dumt. Samt svar från högern kan man se sig i månen efter... existerar knappt.
råttan.- Antal inlägg : 4318
Med tanke på att denna tråd är startad av en högerdebattör och ingen vänsterdebattör har haft en enda invändning i sak så kanske regndrottning borde se över sin egen sida först.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Ibland undrar jag hur många som samtidigt får plats på pottkantenRegndrottning skrev:Du och andra högertomtar sticker så fort frågorna blir för svåra....
lazy- Antal inlägg : 12772
Off topic råttan men är du hemma igen el. kvar i USA?
lazy, inte mer off-topic än ett genomsnittligt vänsterinlägg...
Hemma igen. Nu väntar arbete, arbete och åter arbete. Och det är ju kul.
Hemma igen. Nu väntar arbete, arbete och åter arbete. Och det är ju kul.
Senast ändrad av råttan den 2009-04-20, 21:03, ändrad totalt 1 gång
Regndrottning skrev:blueheaven skrev:Tur att det bara är en minoritet som är lika blåsta som dessa vänstertomtar!
Skall du säga?
Jag har iaf lärt mig att man skall svara högerns frågor enligt de fördomar de redan har. Allt annat är 'fel' och dumt. Samt svar från högern kan man se sig i månen efter... existerar knappt.
Men du skulle ju inte gnälla när debatten var tillbaka på pajasnivå, det är ju du själv som har bidraget till detta?
[quote="råttan"]lazy, inte mer off-topic än ett genomsnittligt vänsterinlägg...
Hemma igen. Nu väntar arbete, arbete och åter arbete. Och det är ju kul.[/quote
Kom ihåg Mona Guruns ord:Det är häftigt att betala skatt, då går det
lättare!
Hemma igen. Nu väntar arbete, arbete och åter arbete. Och det är ju kul.[/quote
Kom ihåg Mona Guruns ord:Det är häftigt att betala skatt, då går det
lättare!
Tänk om man skulle skriva: Det är häftigt att tjäna pengar...
Vilket liv det skulle bli...
råttan skrev:Tänk om man skulle skriva: Det är häftigt att tjäna pengar...
Så får du absolut inte skriva i ett land som är uppbyggt
på att det aldrig ska gå att arbeta sej rik, oavsett.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 61
Lazy
Så får du absolut inte skriva i ett land som är uppbyggt
Lazy
Det där är ju bull shit!!! Det finns många som är rika i Sverige och det har dessa varit under sossarnas styre med...
Lazy
Det där är ju bull shit!!! Det finns många som är rika i Sverige och det har dessa varit under sossarnas styre med...
ANNA2LINK skrev:Så får du absolut inte skriva i ett land som är uppbyggt
Lazy
Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 63
Inte bra
Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
BH
Ja jag håller med dig Blueheaven att detta har skadat S mycket... Tyvärr så fungerar många av våra högsta politiker på samma sätt oavsätt Parti. Detta är maktmissbruk av högsta rang!!!
BH
Ja jag håller med dig Blueheaven att detta har skadat S mycket... Tyvärr så fungerar många av våra högsta politiker på samma sätt oavsätt Parti. Detta är maktmissbruk av högsta rang!!!
Det kan väl inte vara godsherren GP med fru Anitra du menar Blue?
lazy skrev:Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
Jo de går ju bra men det finns många fler Rosengren, Messing och Anders Sundström för att nämna några.....
ANNA2LINK skrev:Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
BH
Men så satt de (S) ju för länge också?
Men pengar är ju int allt. Nån som kan räkna alla sossetoppar som plötsligt kommit över en fin hyresrätt i innerstan? Är det inte en sån martin letar? Vad anser martin om de sossetoppar som smiter före honom i bostadskön?
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:blueheaven skrev:Tur att det bara är en minoritet som är lika blåsta som dessa vänstertomtar!
Skall du säga?
Men du skulle ju inte gnälla när debatten var tillbaka på pajasnivå, det är ju du själv som har bidraget till detta?
Jag försöker diskutera. Men vad jag märker så är diskussionen i stort sett enkelriktad. Jag bemöter det du säger och svarar på dina frågor men du är inte hövlig nog att bemöta mina frågor.
Så vem är pajasen?
Regndrottning skrev:
Jag försöker diskutera. Men vad jag märker så är diskussionen i stort sett enkelriktad. Jag bemöter det du säger och svarar på dina frågor men du är inte hövlig nog att bemöta mina frågor.
Så vem är pajasen?
Kan du inte sammanfatta dessa svåra frågor och eventuellt motivera frågan så kan jag göra ett försök?
Det är lite svårt att svara på frågor som man inte sett eller som jag upplever det, har lite relevans i sammanhanget.
Kan du inte sammanfatta dessa svåra frågor och eventuellt motivera frågan så kan jag göra ett försök?
Det är lite svårt att svara på frågor som man inte sett eller som jag upplever det, har lite relevans i sammanhanget.
Vid en tillbakablick så kan jag se du har försökt göra dig lustig över det jag har sagt.
Det är GA som envetnas med att felcitera mig och dra felaktiga slutsatser utifrån sin egen felcitering.
Ingetdera som leder till bra debatt...
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
konstigt..jag trodde frågor avslutades med ett Frågetecken.
fast detta gäller nog ej "regndrottningen"??
fast detta gäller nog ej "regndrottningen"??
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Jasså, kamelonten Mr. Rahm har växlat tillbaks nu, ja där ser man?
ja Cetarded måste ju ta paus ibland han också?
Dubbelnickandet tar väl på krafterna!
Hur länge sen är det du deklarerade din utgång från forumet med pompa och ståt, det var väl igår du skrammlade med dom tomma tunnorna?
Jag sa ju det, max ett par dagar sen lyser du igenom!
Hur länge sen är det du deklarerade din utgång från forumet med pompa och ståt, det var väl igår du skrammlade med dom tomma tunnorna?
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
martin7lindgren skrev:Jasså, kamelonten Mr. Rahm har växlat tillbaks nu, ja där ser man?
skrev att jag tittar in ibland.. fast du och läskunnighet har alltid varit separata saker.
hur känns det att varje dag är likadan??
vakna forum somna forum..
antar att du skiter och äter vid datorn med??
ngn kvinna kan du ej ha i ditt liv för iså fall är det extremt synd om henne..En sång till alla som lever sitt liv hemma vid datorn:
text:
"Every Day Is Exactly The Same"
I believe I can see the future
Cause I repeat the same routine
I think I used to have a purpose
But then again
That might have been a dream
I think I used to have a voice
Now I never make a sound
I just do what I've been told
I really don't want them to come around
Oh, no
[Chorus:]
Every day is exactly the same
There is no love here and there is no pain
I can feel their eyes are watching
In case I lose myself again
Sometimes I think I'm happy here
Sometimes, yet I still pretend
I can't remember how this got started
But I can tell you exactly how it will end
[Chorus]
I'm writing on a little piece of paper
I'm hoping someday you might find
Well I'll hide it behind something
They won't look behind
I'm still inside here
A little bit comes bleeding through
I wish this could have been any other way
But I just don't know, I don't know what else I can do
[Chorus x2]
'
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 74
suckers....
ANNA2LINK skrev:Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
BH
Maktmissbruk är det väl inte. Däremot är det hyckleri på en skala som spränger himlavalvet, sosseriet står ju hela tiden i talarstolarna och spyr galla på företagare skattesmitare bonus ,
"de rika" ( alla som tjänar över 20 tusen i månan men inte är medlem i PARTIET)
kärnfamiljen osv osv...
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 75
Vad är fel ?
[quote="Regndrottning"]
Vid en tillbakablick så kan jag se du har försökt göra dig lustig över det jag har sagt.
Det är GA som envetnas med att felcitera mig och dra felaktiga slutsatser utifrån sin egen felcitering.
Jag citerade dig såhär, och gör det igen. Vänligen upplys mig vad som är fel ???
___________________Ändå sitter jag och funderar på att skaffa ett svartjobb..RD
Jag citerade dig såhär, och gör det igen. Vänligen upplys mig vad som är fel ???
___________________Ändå sitter jag och funderar på att skaffa ett svartjobb..RD