Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+14
ANNA2LINK
formsvackan
Redvictory
fredrik rahm70
blueheaven
captaincodd
Regndrottning
theward
Kakmonstret
MartinLindgren
MammaGuevara
RedCloud
Blåfront
GustavAnder
18 posters

Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ?

blueheaven

Antal inlägg : 5228

Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ? - Sida 3 Empty Sv: Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ?

Inlägg  blueheaven 2009-04-20, 18:43

Tur att det bara är en minoritet som är lika blåsta som dessa vänstertomtar! santa santa santa santa santa
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ? - Sida 3 Empty Sv: Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ?

Inlägg  Regndrottning 2009-04-20, 18:55

blueheaven skrev:Tur att det bara är en minoritet som är lika blåsta som dessa vänstertomtar! santa santa santa santa santa

Skall du säga?

Du och andra högertomtar sticker så fort frågorna blir för svåra....

Jag har iaf lärt mig att man skall svara högerns frågor enligt de fördomar de redan har. Allt annat är 'fel' och dumt. Samt svar från högern kan man se sig i månen efter... existerar knappt.
    No

queen
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-04-20, 20:29

Med tanke på att denna tråd är startad av en högerdebattör och ingen vänsterdebattör har haft en enda invändning i sak så kanske regndrottning borde se över sin egen sida först.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-04-20, 20:38

Regndrottning skrev:Du och andra högertomtar sticker så fort frågorna blir för svåra....
    Ibland undrar jag hur många som samtidigt får plats på pottkanten Very Happy
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-04-20, 20:39

Off topic råttan men är du hemma igen el. kvar i USA?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-04-20, 21:00

lazy, inte mer off-topic än ett genomsnittligt vänsterinlägg...

Hemma igen. Nu väntar arbete, arbete och åter arbete. Och det är ju kul.

Senast ändrad av råttan den 2009-04-20, 21:03, ändrad totalt 1 gång
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-04-20, 21:01

Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:Tur att det bara är en minoritet som är lika blåsta som dessa vänstertomtar! santa santa santa santa santa

Skall du säga?

Jag har iaf lärt mig att man skall svara högerns frågor enligt de fördomar de redan har. Allt annat är 'fel' och dumt. Samt svar från högern kan man se sig i månen efter... existerar knappt.
    No

queen

Men du skulle ju inte gnälla när debatten var tillbaka på pajasnivå, det är ju du själv som har bidraget till detta?
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-04-20, 21:21

[quote="råttan"]lazy, inte mer off-topic än ett genomsnittligt vänsterinlägg...

Hemma igen. Nu väntar arbete, arbete och åter arbete. Och det är ju kul.[/quote

Kom ihåg Mona Guruns ord:Det är häftigt att betala skatt, då går det
    lättare! Laughing
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-04-20, 21:43

Tänk om man skulle skriva: Det är häftigt att tjäna pengar...

Vilket liv det skulle bli...
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-04-20, 22:49

råttan skrev:Tänk om man skulle skriva: Det är häftigt att tjäna pengar...

Vilket liv det skulle bli...

Så får du absolut inte skriva i ett land som är uppbyggt
    på att det aldrig ska gå att arbeta sej rik, oavsett. Smile
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ? - Sida 3 Empty Lazy

Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-20, 22:53

Så får du absolut inte skriva i ett land som är uppbyggt
    på att det aldrig ska gå att arbeta sej rik, oavsett.
    Lazy

Det där är ju bull shit!!! Det finns många som är rika i Sverige och det har dessa varit under sossarnas styre med...
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-04-20, 23:36

ANNA2LINK skrev:Så får du absolut inte skriva i ett land som är uppbyggt
    på att det aldrig ska gå att arbeta sej rik, oavsett.
    Lazy

Det där är ju bull shit!!! Det finns många som är rika i Sverige och det har dessa varit under sossarnas styre med...

Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ? - Sida 3 Empty Inte bra

Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-20, 23:40

Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
    BH

Ja jag håller med dig Blueheaven att detta har skadat S mycket... Tyvärr så fungerar många av våra högsta politiker på samma sätt oavsätt Parti. Detta är maktmissbruk av högsta rang!!!
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-04-20, 23:42

Det kan väl inte vara godsherren GP med fru Anitra du menar Blue? Laughing
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-04-20, 23:50

lazy skrev:Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!

Det kan väl inte vara godsherren GP med fru Anitra du menar Blue? Laughing

Jo de går ju bra men det finns många fler Rosengren, Messing och Anders Sundström för att nämna några.....
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-04-20, 23:51

ANNA2LINK skrev:Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
    BH

Ja jag håller med dig Blueheaven att detta har skadat S mycket... Tyvärr så fungerar många av våra högsta politiker på samma sätt oavsätt Parti. Detta är maktmissbruk av högsta rang!!!

Men så satt de (S) ju för länge också?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-04-21, 00:01

Men pengar är ju int allt. Nån som kan räkna alla sossetoppar som plötsligt kommit över en fin hyresrätt i innerstan? Är det inte en sån martin letar? Vad anser martin om de sossetoppar som smiter före honom i bostadskön?
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2009-04-21, 00:30

blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:

Skall du säga?

No

queen

Men du skulle ju inte gnälla när debatten var tillbaka på pajasnivå, det är ju du själv som har bidraget till detta?

Jag försöker diskutera. Men vad jag märker så är diskussionen i stort sett enkelriktad. Jag bemöter det du säger och svarar på dina frågor men du är inte hövlig nog att bemöta mina frågor.

Så vem är pajasen?

queen
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-04-21, 12:54

Regndrottning skrev:

Jag försöker diskutera. Men vad jag märker så är diskussionen i stort sett enkelriktad. Jag bemöter det du säger och svarar på dina frågor men du är inte hövlig nog att bemöta mina frågor.

Så vem är pajasen?

queen

Kan du inte sammanfatta dessa svåra frågor och eventuellt motivera frågan så kan jag göra ett försök?

Det är lite svårt att svara på frågor som man inte sett eller som jag upplever det, har lite relevans i sammanhanget.
    Regndrottning
    Regndrottning

Inlägg  Regndrottning 2009-04-21, 13:11

Kan du inte sammanfatta dessa svåra frågor och eventuellt motivera frågan så kan jag göra ett försök?

Det är lite svårt att svara på frågor som man inte sett eller som jag upplever det, har lite relevans i sammanhanget.

Vid en tillbakablick så kan jag se du har försökt göra dig lustig över det jag har sagt.

Det är GA som envetnas med att felcitera mig och dra felaktiga slutsatser utifrån sin egen felcitering.

Ingetdera som leder till bra debatt...

queen
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-21, 13:12

konstigt..jag trodde frågor avslutades med ett Frågetecken.

fast detta gäller nog ej "regndrottningen"??
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-04-21, 15:34

Jasså, kamelonten Mr. Rahm har växlat tillbaks nu, ja där ser man? Wink
    ja Cetarded måste ju ta paus ibland han också?
    Dubbelnickandet tar väl på krafterna!

Hur länge sen är det du deklarerade din utgång från forumet med pompa och ståt, det var väl igår du skrammlade med dom tomma tunnorna? No

Jag sa ju det, max ett par dagar sen lyser du igenom! No
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-21, 15:37

martin7lindgren skrev:Jasså, kamelonten Mr. Rahm har växlat tillbaks nu, ja där ser man? Wink
    ja Cetarded måste ju ta paus ibland han också?
    Dubbelnickandet tar väl på krafterna!

Hur länge sen är det du deklarerade din utgång från forumet med pompa och ståt, det var väl igår du skrammlade med dom tomma tunnorna? No

Jag sa ju det, max ett par dagar sen lyser du igenom! No

skrev att jag tittar in ibland.. fast du och läskunnighet har alltid varit separata saker.

hur känns det att varje dag är likadan??
    vakna forum somna forum..

antar att du skiter och äter vid datorn med??

ngn kvinna kan du ej ha i ditt liv för iså fall är det extremt synd om henne..En sång till alla som lever sitt liv hemma vid datorn:

text:

"Every Day Is Exactly The Same"

I believe I can see the future
    Cause I repeat the same routine
    I think I used to have a purpose
    But then again
    That might have been a dream
    I think I used to have a voice
    Now I never make a sound
    I just do what I've been told
    I really don't want them to come around

Oh, no

[Chorus:]
    Every day is exactly the same
    There is no love here and there is no pain

I can feel their eyes are watching
    In case I lose myself again
    Sometimes I think I'm happy here
    Sometimes, yet I still pretend
    I can't remember how this got started
    But I can tell you exactly how it will end

[Chorus]

I'm writing on a little piece of paper
    I'm hoping someday you might find
    Well I'll hide it behind something
    They won't look behind
    I'm still inside here
    A little bit comes bleeding through
    I wish this could have been any other way
    But I just don't know, I don't know what else I can do

[Chorus x2]

'
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ? - Sida 3 Empty suckers....

Inlägg  GustavAnder 2009-04-21, 15:52

ANNA2LINK skrev:Ja vi skall ju inte glömma bort alla före detta sossepolitiker som gjort sig en grov hacka på regeringsinnehavet och sedan köpt sig herrgårdar eller gift sig rikt!
    BH

Maktmissbruk är det väl inte. Däremot är det hyckleri på en skala som spränger himlavalvet, sosseriet står ju hela tiden i talarstolarna och spyr galla på företagare skattesmitare bonus ,
    "de rika" ( alla som tjänar över 20 tusen i månan men inte är medlem i PARTIET)
    kärnfamiljen osv osv...
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Lite svartjobb, det är bra det, eller hur hycklarvänster ? - Sida 3 Empty Vad är fel ?

Inlägg  GustavAnder 2009-04-21, 15:57

[quote="Regndrottning"]

Vid en tillbakablick så kan jag se du har försökt göra dig lustig över det jag har sagt.

Det är GA som envetnas med att felcitera mig och dra felaktiga slutsatser utifrån sin egen felcitering.

Ingetdera som leder till bra debatt...

Jag citerade dig såhär, och gör det igen. Vänligen upplys mig vad som är fel ???

___________________Ändå sitter jag och funderar på att skaffa ett svartjobb..RD

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 01:55