F.I.S.T 2010-03-25, 14:19
SiP skrev: F.I.S.T skrev:Ja ja ... så länge du även går på forumhögern när de gör så, så är det väl OK ...
För det förekommer rikligt där
Jag har aldrig sett en höger som varit moddare på forum göra så, och som kakan påpekade så gick Corven ut på testaren och fördömde att skribenterna tog med sig diskussioner från AC in där, men det går tydligen bra att ta PM från testaren och lägga upp här..Du ser inte hyckleriet i hennes agerande???
Jodå ... jag försvarar inte corvens agerande alls, jag ifrågasätter bara varför det skulle vara bättre ena gången än andra....
Till Corvens försvar, och snipers, så måste jag bara flika in att det måste vara en OMÖJLIG uppgift att vara aktiv rättvis admin på ett forum som Testaren eller för den delen AC....
Anledningen är väl att några bara är ute efter att söndra och förstöra, spotta på folk, skriva i versaler, spamma osv ....
DVS bla den person du nu tar under dina vingar och försvar nu.....
Om jag själv skulle vara admin skulle jag förmodligen "döda" ett forum, genom den konsekvens jag skulle vilja ha... och tar man bort tjafset på dessa forum, så blir det inte mycket kvar..... inte så lätt alltså.