Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+12
redalert
formsvackan
Kakmonstret
F.I.S.T
Sniperace
SiP
RedCloud
Regndrottning
Thrakath
MartinLindgren
berralarzon
Thors
16 posters

Tack korven

redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Tack korven - Sida 2 Empty Sv: Tack korven

Inlägg  redalert 2010-03-25, 14:17

formsvackan skrev:
    Kakmonstret skrev:Corven håller på att tappa greppet som Admin, pga RC tillåts leva efter sitt eget regelsystem på testaren.
    Vad föranleder dessa ständiga attacker på RC, kanske att han med jämna mellanrum drar ner byxorna på vissa högerskribenter ?

Att som nu dessutom, helt omotiverat ge Corven en släng av sleven tyder på ren desperation Very Happy

De enda byxor trollet rc drar ned är sina egna, vad har du för omdöme eller har du inget kränkarsvackan? Cool
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-03-25, 14:19

SiP skrev:
    Sniperace skrev:
    SiP skrev:Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...

Men nu har hon INTE lagt ut meddelandet, det hon har gjort är enbart att ha talat om att han i otrevliga ordalag BAD om att bli bannad....

Corven skrev:
    Jo, han kom dit, och tog med sig sitt beteende härifrån, och när jag sa till honom i pm, så fick jag till svar: Banna mig då djävla idiot, så det gjorde jag. Så han är bannad på Testaren, på egen begäran. Dock inte raderad, eftersom vi inte raderar några konton.

Dock har hon skrivit ordagrant vad han skrev till henne, detta är inte ok, att man som moddare på ett forum talar om vad skribenter skriver i PM går bort, men va fan, allt för att göra sig populär bland sina såta vänner...

att återge ett PM med FEM ORD?

Nu ser jag detta mer som skitsnack för att ha något illa att säga....

Detta var enbart en förklaring om VARFÖR denne blev bannad....

det ska fan vara forumägare eller moderator
    Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-25, 14:19

SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:Ja ja ... så länge du även går på forumhögern när de gör så, så är det väl OK ...
    För det förekommer rikligt där

Jag har aldrig sett en höger som varit moddare på forum göra så, och som kakan påpekade så gick Corven ut på testaren och fördömde att skribenterna tog med sig diskussioner från AC in där, men det går tydligen bra att ta PM från testaren och lägga upp här..Du ser inte hyckleriet i hennes agerande???

Jodå ... jag försvarar inte corvens agerande alls, jag ifrågasätter bara varför det skulle vara bättre ena gången än andra....
    Till Corvens försvar, och snipers, så måste jag bara flika in att det måste vara en OMÖJLIG uppgift att vara aktiv rättvis admin på ett forum som Testaren eller för den delen AC....

Anledningen är väl att några bara är ute efter att söndra och förstöra, spotta på folk, skriva i versaler, spamma osv ....
    DVS bla den person du nu tar under dina vingar och försvar nu.....

Om jag själv skulle vara admin skulle jag förmodligen "döda" ett forum, genom den konsekvens jag skulle vilja ha... och tar man bort tjafset på dessa forum, så blir det inte mycket kvar..... inte så lätt alltså.
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2010-03-25, 14:31

[quote="Sniperace]

Rolling Eyes[/quote]

Spelar ingen roll om det var hela texten eller bara ett utdrag från PMét, likförbannat så tar man inte personens egna ord och lägger ut dom.

Skitsnack, illa att säga??
    Tja tycker nog att det är vanligt hyfs att inte lägga ut PM eller utdrag av PM..

Där hade det räckt med ett "han är bannad på testaren"

Det är väl ändå något självpåtaget, det är ju inte så att du är tvingad till varken det ena eller andra??
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-25, 14:36

SiP skrev:[quote="Sniperace]

Rolling Eyes

Spelar ingen roll om det var hela texten eller bara ett utdrag från PMét, likförbannat så tar man inte personens egna ord och lägger ut dom.

Skitsnack, illa att säga??
    Tja tycker nog att det är vanligt hyfs att inte lägga ut PM eller utdrag av PM..

Där hade det räckt med ett "han är bannad på testaren"

Det är väl ändå något självpåtaget, det är ju inte så att du är tvingad till varken det ena eller andra??
    [/quote]

Inte ens självpåtaget, JAG blev ombedd till detta, och det ÄR ett djävla jobb eftersom hur män än gör så blir folk förbannade....
    den ene bli jättenöjd, den andra arg, i nästa fall tvärtom Twisted Evil

men faktum är att jag är HJÄRTLIGT trött på folk från båda sidor som inte verkar göra annat än att känna HAT mot sina politiska motståndare, aldrig erkänner ett fel hos de egna och förstorar fel hon motståndarsidan...
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2010-03-25, 14:38

F.I.S.T skrev:
    Anledningen är väl att några bara är ute efter att söndra och förstöra, spotta på folk, skriva i versaler, spamma osv ....
    DVS bla den person du nu tar under dina vingar och försvar nu.....

Om du läser mitt första inlägg så skrev jag "vem det än drabbar", jag försvarar inte Thor eller vad fan han kallar sig nu, däremot är jag emot när folk i en ställning som ger dom ett övertag utnyttjar detta med dylika tilltag.

Och hur skulle detta utdrag av ett PM hindra hans spammande?
    Skulle han tänka: "Oj nu la Corven ut orsaken till banningen här, då måste jag genast skärpa mig", enda sättet att stoppa honom är en aktiv moddare som spärrar hans IP och sedan ser till att han tas bort direkt om han fixar ett nytt IP...
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2010-03-25, 14:42

[quote="Sniperace]
    Inte ens självpåtaget, JAG blev ombedd till detta, och det ÄR ett djävla jobb eftersom hur män än gör så blir folk förbannade....

men faktum är att jag är HJÄRTLIGT trött på folk från båda sidor som inte verkar göra annat än att känna HAT mot sina politiska motståndare, aldrig erkänner ett fel hos de egna och förstorar fel hon motståndarsidan...[/quote]

Så är det att modda, hur man än vänder sig så har man röven där bak..

Det där får du nog leva med när du valt att modda ett forum som är sprungit ur AC...
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-03-25, 14:43

men faktum är att jag är HJÄRTLIGT trött på folk från båda sidor som inte verkar göra annat än att känna HAT mot sina politiska motståndare, aldrig erkänner ett fel hos de egna och förstorar fel hon motståndarsidan...

Det där får du nog leva med när du valt att modda ett forum som är sprungit ur AC...
    [/quote]

JA, det var väl så att man trodde folk var mer civiliserade och inte barnungar.....
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2010-03-25, 14:52

Sniperace skrev:

JA, det var väl så att man trodde folk var mer civiliserade och inte barnungar.....[/quote]

Har alltid ansett dig som den vettigaste och mest sansade personen här, men hur kan du ha missat att de som är här skulle hamna på testaren??
    jag tystnade på testaren p.g.a. att jag inte gillade att ett visst nick alltid hölls om ryggen och när man sen ser den här tråden
    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/for-er-som-vill-slippa-barnrumpan-thors-t6152.htm
    Då förstår man att du får nog fullt upp med att modda...
    SilverSurfer
    SilverSurfer

Antal inlägg : 332

Inlägg  SilverSurfer 2010-03-25, 14:56

SiP......Har du tråkigt?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-03-25, 15:21

redalert skrev:De enda byxor trollet rc drar ned är sina egna, vad har du för omdöme eller har du inget kränkarsvackan? Cool
    Herre du min skapare till att vara offside i tillvaron. Du har under de år jag har haft förmånen att studera dina och RC´s bataljer, alltid sprungit därifrån byxlös. RC´s avrättningar av dina, vad du tror är argument har förorsakat mycken munterhet Very Happy
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2010-03-25, 15:26

SilverSurfer skrev:SiP......Har du tråkigt?

Ne inte vad jag vet, hurså får man inte ha enligt er mall felaktiga åsikter eller??
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-03-25, 15:29

formsvackan skrev:
    redalert skrev:De enda byxor trollet rc drar ned är sina egna, vad har du för omdöme eller har du inget kränkarsvackan? Cool
    Herre du min skapare till att vara offside i tillvaron. Du har under de år jag har haft förmånen att studera dina och RC´s bataljer, alltid sprungit därifrån byxlös. RC´s avrättningar av dina, vad du tror är argument har förorsakat mycken munterhet Very Happy

jag har inte sett en enda argumentation eller något som med bästa vilja ens liknar ett argument från detta nicke-lill-troll på flera flera år om ens någonsin.

Debatt om andra debattörer ligger dock högt i lurs hos denne och hans gelikar.

tragisk utveckling....men det är väl svårt att försvara det oförsvarbara ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-25, 15:47

Det är bara grattulera Red Cloud som förstått att så här under brinnande valår gäller det att kämpa ner sina motståndare!

Vi ser också hur dom viker ner sig en efter en, något som verkligen bådar gott ju närmare valdagen vi kommer!

Pang på bara Red Cloud, men det behöver man inte säga med ändå,det du gör, gör du jäkligt bra,
    Red Cloud glömmer inte dom blånästa högergökarna bort i första taget! cheers
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-03-25, 15:52

Red Cloud glömmer inte dom blånästa högergökarna bort i första taqget! cheers

jag har tydligen en märklig inverkan på blåmöglet, råttan tex löper amok på Testaren för att han inte lyckas sätta mig på plats någonsin, frustrationen tar fram hans absolut sämsta sidor, för att inte tala om de andra trollen GA, Combuster, tjänstemannabyråkraten/ernie.....vilka losers...
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2010-03-25, 16:42

Mitt namn är inte Ernie.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-03-25, 16:52

RedCloud skrev:
    Red Cloud glömmer inte dom blånästa högergökarna bort i första taqget! cheers

jag har tydligen en märklig inverkan på blåmöglet, råttan tex löper amok på Testaren för att han inte lyckas sätta mig på plats någonsin, frustrationen tar fram hans absolut sämsta sidor, för att inte tala om de andra trollen GA, Combuster, tjänstemannabyråkraten/ernie.....vilka losers...

What a fucking jerk the red clown is! geek santa
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-03-25, 16:59

What a fucking jerk the red clown is!

Som sagt inga argument på flera år...bara debatt om debattörer...vilket skämt du är
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-03-25, 18:11

RedCloud skrev:
    What a fucking jerk the red clown is!

Som sagt inga argument på flera år...bara debatt om debattörer...vilket skämt du är
    Jag tycker att du är väldigt snäll som kallar det debatt Very Happy
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-03-25, 18:20

Jävligt fegt av dig korven att inte våga svara
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-03-25, 18:27

Tack corven för att du bannade psyknazze! jag förstår varför du ignorerar honam!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-03-25, 18:47

Corven eller Sniper!

Jag har ett litet problem....

Varje gång jag försöker skriva ett inlägg på Testaren får jag meddelandet: 'Endast adminstratörer kan skriva i detta ämne'. Oavsett vilken tråd jag försöker skriva på.

Varför detta?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-03-25, 18:55

Jag ska PM:a dom åt dig RD.
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-03-25, 18:57

RedCloud skrev:Jag ska PM:a dom åt dig RD.

Tack!

Jag kommer inte in på något tråd på Testaren just nu...
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-03-25, 19:05

Regndrottning skrev:Corven eller Sniper!

Jag har ett litet problem....

Varje gång jag försöker skriva ett inlägg på Testaren får jag meddelandet: 'Endast adminstratörer kan skriva i detta ämne'. Oavsett vilken tråd jag försöker skriva på.

Varför detta?
    Jag har samma problem RD!jag har skrivit till corven om detta!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 11:12