+12
redalert
formsvackan
Kakmonstret
F.I.S.T
Sniperace
SiP
RedCloud
Regndrottning
Thrakath
MartinLindgren
berralarzon
Thors
16 posters
Tack korven
Thors- Antal inlägg : 2065
- Inlägg 1
Tack korven
Du hade ju kunnat hållt käft om banningen eller hur?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 2
Sv: Tack korven
Thors skrev:Du hade ju kunnat hållt käft om banningen eller hur?
Och du fattar inget va? som vanligt!
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Nu var du fan riktigt korkat rolig LillThor, du kan ju om du vill?
Med tanke på att du troligen inte tänker längre än näsan räcker så måste du ha en jäkligt liten näsa grabben!
Du begriper väl att du biter dig själv i rumpan med den roliga tråden?
Med tanke på att du troligen inte tänker längre än näsan räcker så måste du ha en jäkligt liten näsa grabben!
Du begriper väl att du biter dig själv i rumpan med den roliga tråden?
Thrakath- Antal inlägg : 225
- Inlägg 4
Fan "Mästerdebattören".
Du är helt obetalbar, Hahahahahahahaha. Inser du inte överhuvudtaget hur korkat du beter dej?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 5
Vad är så märkligt att du blev bannad? Du blir alltid bannad...
Det är du van vid. Hur många gånger blev du inte bannad på AB? Hur många gånger har du inte blivit bannad på detta ocensureret forum? Och det krävs stor 'talang' att bli bannad från ett ocensurerat forum......
Det är du van vid. Hur många gånger blev du inte bannad på AB? Hur många gånger har du inte blivit bannad på detta ocensureret forum? Och det krävs stor 'talang' att bli bannad från ett ocensurerat forum......
- Inlägg 6
Regndrottning skrev:Vad är så märkligt att du blev bannad? Du blir alltid bannad...
Hehe..ovillkorat
//berra
Thors- Antal inlägg : 2065
- Inlägg 7
Thrakath skrev:Du är helt obetalbar, Hahahahahahahaha. Inser du inte överhuvudtaget hur korkat du beter dej?
Men att redcloud
Kommer med hot, mobbat och trackasserat i 2 år, förstört 10-tal trådar, kommer med personangrepp
Nej det är inte korkat, det är helt naturligt beteende enligt vänsterkommunister?
Sluta köp popularitet på min bekostnad thrakath
- Inlägg 8
Thors skrev:Thrakath skrev:Du är helt obetalbar, Hahahahahahahaha. Inser du inte överhuvudtaget hur korkat du beter dej?
Men att redcloud
Kommer med hot, mobbat och trackasserat i 2 år, förstört 10-tal trådar, kommer med personangrepp
Nej det är inte korkat, det är helt naturligt beteende enligt vänsterkommunister?
Sluta köp popularitet på min bekostnad thrakath
Och du fattar inget thors, känner du dig fullt frisk?
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 9
Tack själv för den här korkade kultråden!
Den har nog hamnat på forumhimmeln för att stanna!
Det här LillThor alstret glömmer man inte i första taget!
Thrakath- Antal inlägg : 225
- Inlägg 10
Och du "Mästerdebattören".......
Du har betett dig fläckfritt och "inom ramarna" förstås?
- Inlägg 11
MartinLindgren skrev:Tack själv för den här korkade kultråden!
Hur ska man glömma ett freak som blåfront brukar visa mina vänner vad som finns ute i forumvärlden mooha va finns det sådan dårar ute bland oss är den vanliga reaktionen.
//berra
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 12
Du hade ju kunnat hållt käft om banningen eller hur?
Varför skulle hon ?
Moahahahaha...
- Inlägg 13
RedCloud skrev:Du hade ju kunnat hållt käft om banningen eller hur?
Varför skulle hon ?
Moahahahaha...
Tja förmodligen är så awfultrhen gustavander skatetjyven ni vet inte heller kunnat hålla sig.
//berra
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 14
Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 15
SiP skrev:Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...
Men nu har hon INTE lagt ut meddelandet, det hon har gjort är enbart att ha talat om att han i otrevliga ordalag BAD om att bli bannad....
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 16
SiP skrev:Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...
Är det bara fel när "bombkastarvänstern" gör det ??
Tycker du inte at du själv framstår som rätt enögd/"Blå"-ögd nu ?
Däremot så undviker jag mestadels att kommentera personen i fråga...
Men det ses ju oxå som mobbing från forumhögerhåll...(silkesvantehögern)
lite moment 22 va ?
- Inlägg 17
Sniperace skrev:SiP skrev:Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...
Men nu har hon INTE lagt ut meddelandet, det hon har gjort är enbart att ha talat om att han i otrevliga ordalag BAD om att bli bannad....
Corven skrev:
Jo, han kom dit, och tog med sig sitt beteende härifrån, och när jag sa till honom i pm, så fick jag till svar: Banna mig då djävla idiot, så det gjorde jag. Så han är bannad på Testaren, på egen begäran. Dock inte raderad, eftersom vi inte raderar några konton.
Dock har hon skrivit ordagrant vad han skrev till henne, detta är inte ok, att man som moddare på ett forum talar om vad skribenter skriver i PM går bort, men va fan, allt för att göra sig populär bland sina såta vänner...
- Inlägg 18
F.I.S.T skrev:SiP skrev:Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...
lite moment 22 va ?
Var exakt skrev jag att det var bara fel när bombkasstarvänstern gör så??
Dock har ju alla svurit sig fria från att ha någon som helst inblandnig i moddandet av detta forum så då är det väl rätt omöjligt för någon här, vänster som höger att lägga ut ett dylika PM??
Sen angående enögdheten...Då måste man nog betrakta de flesta här som blinda cykloper....
- Inlägg 19
SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...
lite moment 22 va ?
Dock har ju alla svurit sig fria från att ha någon som helst inblandnig i moddandet av detta forum så då är det väl rätt omöjligt för någon här, vänster som höger att lägga ut ett dylika PM??
Sen angående enögdheten...Då måste man nog betrakta de flesta här som blinda cykloper....
Inklusive herrn själv då !
- Inlägg 20
Är det inte bara att kopiera texten från PM:t om dom vill det ?
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 21
Från Corven på testaren:
"Vad man gör på ac-bladet har inget med vad som händer härinne att göra.
Lägg av med att dra upp det här. Har ni åsikter om vad som skrivs på ac-bladet, så får ni diskutera det där."
Man får inte diskutera vad som händer på AC på testaren, däremot är det tydligen OK för Corven att spy galla över vad som händer på testaren på AC-bladet.
Från Corven:
"I fortsättningen ska vi försöka göra som x-medborgare säger, och sköta tillsägelserna i pm istället. Och då förväntar jag mig att det inte blir en massa tjafs i forumet kring tillsägelser och varningar. "
Det enda Corven lyckas med är att flytta tjafset hit.
Corven håller på att tappa greppet som Admin, pga RC tillåts leva efter sitt eget regelsystem på testaren.
"Vad man gör på ac-bladet har inget med vad som händer härinne att göra.
Lägg av med att dra upp det här. Har ni åsikter om vad som skrivs på ac-bladet, så får ni diskutera det där."
Man får inte diskutera vad som händer på AC på testaren, däremot är det tydligen OK för Corven att spy galla över vad som händer på testaren på AC-bladet.
Från Corven:
"I fortsättningen ska vi försöka göra som x-medborgare säger, och sköta tillsägelserna i pm istället. Och då förväntar jag mig att det inte blir en massa tjafs i forumet kring tillsägelser och varningar. "
Det enda Corven lyckas med är att flytta tjafset hit.
Corven håller på att tappa greppet som Admin, pga RC tillåts leva efter sitt eget regelsystem på testaren.
- Inlägg 22
F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...
lite moment 22 va ?
Tja, om du tycker att det är enögt att reagera när någon bryter mot en outalad nätregel så får du väl anse mig enögd, själv skulle jag nog kalla det att värna om vanligt djävla hyfs...
- Inlägg 23
SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:Att lägga ut ett PM från ett forum där man själv är moderator är djävligt lågt vem det än drabbar, ett PM är just vad det betyder, Personal Message / Personligt Meddelande och är riktat till just den personen som PMét är skrivits till, men att bombkastarvänstern sitter och applåderar dylika tilltag är föga överraskande, dock skulle det vara kul och se reaktionen om detta drabbade någon av er...
lite moment 22 va ?
Tja, om du tycker att det är enögt att reagera när någon bryter mot en outalad nätregel så får du väl anse mig enögd, själv skulle jag nog kalla det att värna om vanligt djävla hyfs...
Ja ja ... så länge du även går på forumhögern när de gör så, så är det väl OK ...
För det förekommer rikligt där
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 24
Vad föranleder dessa ständiga attacker på RC, kanske att han med jämna mellanrum drar ner byxorna på vissa högerskribenter ?Kakmonstret skrev:Corven håller på att tappa greppet som Admin, pga RC tillåts leva efter sitt eget regelsystem på testaren.
Att som nu dessutom, helt omotiverat ge Corven en släng av sleven tyder på ren desperation
- Inlägg 25
F.I.S.T skrev:Ja ja ... så länge du även går på forumhögern när de gör så, så är det väl OK ...
För det förekommer rikligt där
Jag har aldrig sett en höger som varit moddare på forum göra så, och som kakan påpekade så gick Corven ut på testaren och fördömde att skribenterna tog med sig diskussioner från AC in där, men det går tydligen bra att ta PM från testaren och lägga upp här..Du ser inte hyckleriet i hennes agerande???