råttan skrev:Jaså rd, du tror att utbetalningar av finare bidrag genererar skatteintäkter till statskassan. Makalöst. Fjant.
Fjant kan du vara själv när du inte vet skillnaden mellan bidrag och ersättningar.
råttan skrev:Jaså rd, du tror att utbetalningar av finare bidrag genererar skatteintäkter till statskassan. Makalöst. Fjant.
martin7lindgren skrev:Vad fan sitter du och säger för något?
Säger du att jag tär på samhällets resurer, gäller det bara mig, eller alla andra handikappade också?
Hur är det med sjuka, arbetslösa m.fl, tär dom också?
Varför får din attityd mig att tänka på kriget, är det en liten nasseråtta som tittar ut?
Hitler hade väl precis samma ideologi, att utrota en massa människor som ansågs som du säger tärande?
Berätta gärna på vilket sätt jag och människor i liknande livsituationer fått det bättre under alliansens regim?
När man hör ditt råttsnack, så blir jag mer övertygad om att vi måste sätta stopp för människor som dig?
För representerar du alliansen med din attityd så är det fan skrämmande!
Leve Mona Sahlin!
Leve de rödgröna!
Mot valseger!
martin7lindgren skrev:Jag hör vad du säger S-e-L, hör du vad jag säger, du tycks helt oförstående för att allt blir inte som man planerar, vad som helst kan hända vem som helst, dig också?
Tror du jag planerat 20 hemlösa år, som slutade med att jag blev handikappad?
I så fall är du dummare än jag trodde?
Vad fan sitter du och säger för något?
Säger du att jag tär på samhällets resurer, gäller det bara mig, eller alla andra handikappade också?
Hur är det med sjuka, arbetslösa m.fl, tär dom också?
Varför får din attityd mig att tänka på kriget, är det en liten nasseråtta som tittar ut?
Hitler hade väl precis samma ideologi, att utrota en massa människor som ansågs som du säger tärande?
Berätta gärna på vilket sätt jag och människor i liknande livsituationer fått det bättre under alliansens regim?
När man hör ditt råttsnack, så blir jag mer övertygad om att vi måste sätta stopp för människor som dig?
För representerar du alliansen med din attityd så är det fan skrämmande!
RedCloud skrev:"Några avklippta tår är inte ett funktionhinder som kräver förtidspension."
Högerns självutnämnda förtroendeläkare uttalar sig....
martin7lindgren skrev:Mr. Råtta är ute på äventyr!
Självklart går ohyran på mig och min situation, men okey det,
Då hinner han inte ställa till så mycket elände på annat håll,
Kan bara konstatera att en rådis är alltid en rådis, hur man än vrider och vänder på det!
Bara grattulera Reinfeldt till sina medlemmar, en hop fårskallar och fåntrattar varenda en av dom, som vi ser här på forumet ialla fall,
Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Mr. Råtta är ute på äventyr!
Självklart går ohyran på mig och min situation, men okey det,
Då hinner han inte ställa till så mycket elände på annat håll,
Kan bara konstatera att en rådis är alltid en rådis, hur man än vrider och vänder på det!
Bara grattulera Reinfeldt till sina medlemmar, en hop fårskallar och fåntrattar varenda en av dom, som vi ser här på forumet ialla fall,
Martin! Forumalliansarna är inte som andra alliansare! de som finns här är otroligt inkompetenta egotrippade och barnsliga och helt enkelt ett gäng bokstavskombinationer på glid!
martin7lindgren skrev:Suck..., Mr. Blue igen?
Vad beträffar svarslöshet, är du än så länge Undisputed Champion of the World. Enda tänkbara utmanare är S-E-L och GA.blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Suck..., Mr. Blue igen?
Ja det är bra martin man vet när du är svarslös i alla fall.
formsvackan skrev:Vad beträffar svarslöshet, är du än så länge Undisputed Champion of the World. Enda tänkbara utmanare är S-E-L och GA.blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Suck..., Mr. Blue igen?
Ja det är bra martin man vet när du är svarslös i alla fall.
Martin! Forumalliansarna är inte som andra alliansare! de som finns här är otroligt inkompetenta egotrippade och barnsliga och helt enkelt ett gäng bokstavskombinationer på glid!
Ett av D.na i deras diagnoser är deras gemensamma kroniska avundsjuka,