R.O.F.L 2017-06-09, 18:47
Secrist skrev:
För att bredda bilden utan att kunna avgöra ifall uppgifterna stämmer eller inte. Något som ROLF inte är så intresserad av. De säger ju precis det han vill höra.
AMN News:
Following the April 2017 Khan Shaykhun chemical attack in the Idlib Governorate, al-Masdar News published an opinion article entitled "Jumping to conclusions; something is not adding up in Idlib chemical weapons attack". A report by the Atlantic Council's Digital Forensic Research Lab (DFRLab) published three days later described a "digital forensics" trail which showed how this al-Masdar opinion article was later linked by conspiracy, pro-Russian and far-right websites. It described al-Masdar News as "an unofficial government outlet" and said that it had "repeatedly attacked regime critics and witnesses to regime atrocities, notably the White Helmets."
The website was described by the BBC and Newsweek as having a pro-Syrian government viewpoint, while The Independent describes it as "sympathetic to the Syrian regime".Leonid Bershidsky writing in Bloomberg News, however, calls al-Masdar "somewhat pro-Assad."
Vad vill du säga med den inklistrade texten? Att Almasdars news är proregim är ingen nyhet? Betyder det då att den är kass?
Aldrig hört om media som är ägardirektivstyrda?
Om du tittar uppe till höger är ursprungskällan Amaq vilket är kalifatets media. Vilka mediakanaler finns på plats i kalifatet tror du?
Detta är ett riktigt patetiskt försök av herr Secrist att svartmåla källor som inta passar in i hens världsbild.
I min förra twitterlänk var platsen även geotaggad (Mosul). Förstår du innebörden av det eller händelsen trickfilmad?
Möjligheten till trickfilm finns givetvis, jag väljer att tro den är äkta.
Jag må vaara partisk då jag gärna ser regimen vinna slagen, men jag har även postat "barrlebombs" och andra incidenter som kan kallas krigsbrott från regimen.